Gå til innhold

Har Galaxy Neus elendig batteritid?


Anbefalte innlegg

I tillegg til det Simen sier, har denne skjermen enn pentile screen. Dvs at den faktisk har færre subpixels enn det en telefon med en "ordenltig" 480x800-skjerm har. Det er subpuixlene som faktisk lyser, så om det var anntall lyspunket som var en strømtyven, ville denne telefonen brukt *mindre* strøm.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vell standby tiden vil jeg si har bare blitt verre.

Min billige Nokia kunne ligge en uke uten bruk og fortsatt ha batteri igjen.

Og vi har også sett HTC sine batterier hvor mAh biten har bare gått nedover med nyere modeller, dessverre.

Bytter gjerne inn litt tynnhet for større batteri i allefall.

Lenke til kommentar

Kan ikke ha noe med skjermstørrelsen å gjøre ihvertfall. Min Galaxy Note med 5,3" Super AMOLED holder uten problemer ut dagen med vanlig bruk.

 

Ut dagen ?? De som har problemer med å få batteriet til å holde ut dagen må da ha en alvorlig feil på sin mobil..

Idag i 2011 bør alt under 3 døgn være uakseptabelt.

Selvsagt med ekstremt mye bruk er det annerledes men snakker nå om normal bruk.

Endret av leirdueredet
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan ikke ha noe med skjermstørrelsen å gjøre ihvertfall. Min Galaxy Note med 5,3" Super AMOLED holder uten problemer ut dagen med vanlig bruk.

 

Ut dagen ?? De som har problemer med å få batteriet til å holde ut dagen må da ha en alvorlig feil på sin mobil..

Idag i 2011 bør alt under 3 døgn være uakseptabelt.

Selvsagt med ekstremt mye bruk er det annerledes men snakker nå om normal bruk.

 

Jeg bruker telefonen min svært aktivt i jobb, og det er mange telefoner som ikke klarer seg en hel dag med mitt bruk. Hva du synes er uakseptabelt eller ikke er helt uten betydning, siden vi som har lyst på det kraftigste som er å få tak i fint kan akseptere at telefonen ikke holder på batteriet i flere dager. Hvis det holder for meg å lade hver natt er jeg strålende fornøyd siden det er noe jeg gjør uansett.

 

Kunne sikkert formulert meg på en annen måte når jeg skrev vanlig bruk. For meg er nok vanlig bruk tilsvarende tungt bruk for en som bare ringer og sender noen meldinger.

Lenke til kommentar

Jeg har også problemer med batteriet på min galaxy S2. Det kan lade seg ut utrolig kjappt noen ganger. Opplevde at den gikk fra 20% til 5% på 30minutter her om dagen. La merke til at telefonen ble varm i lomma. Så var tydeligvis ett eller annet program som hadde hengt seg opp å brukte voldsomt med cpu. Endte med å avslutte allt som kjørte på den, og satte den i flightmode. Da brukte den 2% batteri på 1time med podcast avspilling.

Så i allefall i midt tilfelle er det sansynligvis en programvare feil en plass =)

Lenke til kommentar
Galaxy Neus, den var ny.
Jeg har hørt svært troverdige rykter fra noen som kjenner en som vet om en som sier at kjæresten til tanta har lest noe om at en fyr på nettet skriver at Samsung og Google har blitt saksøkt av Apple for bruken av bokstaven X (som i OS X), og at de derfor må kalle telefonen for Galay Neus. :p

 

Må bare nevne at Apple ikke bruker bokstav x i sitt OS navn.

X som du leser er tall.

 

Når du leser Mac OSX er det MAC OS10 du skal lese. Ikke "ekss"

Lenke til kommentar
Galaxy Neus, den var ny.
Jeg har hørt svært troverdige rykter fra noen som kjenner en som vet om en som sier at kjæresten til tanta har lest noe om at en fyr på nettet skriver at Samsung og Google har blitt saksøkt av Apple for bruken av bokstaven X (som i OS X), og at de derfor må kalle telefonen for Galay Neus. :p

 

Må bare nevne at Apple ikke bruker bokstav x i sitt OS navn.

X som du leser er tall.

 

Når du leser Mac OSX er det MAC OS10 du skal lese. Ikke "ekss"

Oh, oh...du sier altså at Samsung er i enda mer alvorlig trøbbel med Galay Tab 10.1?

Endret av Newton
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Galaxy Neus, den var ny.

Jeg har hørt svært troverdige rykter fra noen som kjenner en som vet om en som sier at kjæresten til tanta har lest noe om at en fyr på nettet skriver at Samsung og Google har blitt saksøkt av Apple for bruken av bokstaven X (som i OS X), og at de derfor må kalle telefonen for Galay Neus. :p

Haha, kanskje det :p

Endret av Wik
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...