Gå til innhold

Anders Behring Breivik vurdert som tlilregnelig av rettspsykiatrene i runde 2.


Anbefalte innlegg

tofagerl: Ikke meningen å være hensynsløs, men det er naivt å tro at det ikke er en årsak/virkning i saken. Går man i miniskjørt så er man mer utsatt, på samme måte som man er mer utsatt om man viser at man har lommene fulle av penger eller parkerer bilen utenfor ulåst med nøklene i tenningen. Ofrene var i seg selv uskyldige, men de ble mål fordi andre hadde tatt valg for dem.

 

Jeg mener at det er viktig å få belyst sammenhengene her en gang for alle, og ta et skikkelig oppgjør en gang for alle. Om man reduserer saken til at X skjøt Y begår man en grusom feiltagelse. Igjen.

Det er ikke tillatt å drepe i Norge.

Det er ytringsfrihet i Norge.

 

X skjøt Y, uprovosert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tv2 glippa litt med å fjerne lyden tidligere i dag også faktisk. Dem sender jo også direkte.

 

Hva slags lyd var dette? Det var vel bare da de leste opp ofrene og innholdet i bomben osv.?

 

Det husker jeg ikke nå,men det var før den første pausen di hadde på morgen i dag altså. Husker ikke hva det var,men det var noe vi ikke skulle høre,tror det var når di leste opp skadene eller noe sånt,hvertfall tv2 glippa med lyden sånn at en kunne høre nesten alt hva ho aktoren sa den ene gangen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

tofagerl: Ikke meningen å være hensynsløs, men det er naivt å tro at det ikke er en årsak/virkning i saken. Går man i miniskjørt så er man mer utsatt, på samme måte som man er mer utsatt om man viser at man har lommene fulle av penger eller parkerer bilen utenfor ulåst med nøklene i tenningen. Ofrene var i seg selv uskyldige, men de ble mål fordi andre hadde tatt valg for dem.

Det sier meg litt at du fikk 2 poeng for det tullpratet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Det er ikke tillatt å drepe i Norge.

Det er ytringsfrihet i Norge.

 

X skjøt Y, uprovosert.

Særdeles skjerpende overlagt gjennomtenkt massakre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Er det laget en egen tråd for rettsaken her inne?

Jeg hørte et bra forslag.

 

Alle forlater rettssalen når ABB begynner å lire av seg så kan han snakke til tomme vegger. Denne saken bør fullføres av to grunner:

  1. Av hensynet til ofrene og deres etterlatter og venner.
  2. For å kle av hele hans sosiale nettverk. Det trenger flombelysning.
  3. Ser gjerne at fjordmanns innlegg vises i sin helthet etter at barn har lagt seg om kvelden.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Ikke rart Breivik flirte når aktoratet snakket om WoW.

 

Må si jeg flirte litt selv.

Med andre ord simultanfliring. Jeg lukker øynene for den fyren. Nøyer meg kun med å se nyhetene. Jeg har viktigere ting å bruke min tid på. Tid er penger og jeg har ikke tenkt å investere i A's svada.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...