Gå til innhold

Sommerkropp 2012, en sann historie


Dufen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg er einig i at det er det beste tidspunktet, men tarmsystemet ligg jo inni der det og. Har du luft eller mat i tarmsystemet så blir magen større.

 

For alt eg veit så har du blitt kvitt 2cm, men poenget er at det er faktorar involvert ved måling av magen som ein ikkje alltid har heilt kontroll på. Resten av kroppen er ganske stabil sånn sett. Brystet kontrollerer ein ved pust, armar og bein er stort sett seg sjølv lik.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Hvordan skal man da måle? Du utelukker jo alle muligheter for å måle fremgang om man ikke måler nærmest mulig fettlagrene... :dontgetit:

 

Det blir litt pessimistisk å si at luft o.l. kan være tilstede slik at målingen blir feil, om morgenen er magen på sitt mest stabile og gir grunnlag for de beste målingene...

Det er ingen andre plassar du kan måle, med mindre du tar i bruk fettklype. Eg har ikkje utelukka noko som helst, eg har berre poengtert at det kan vere ein feilmargin ved måling av mageomkrets.

 

Eg er ikkje pessimistisk, eg er realistisk. Har aldri sagt at måletidspunktet ditt er feil, kun at målingen kan ha ein feilmargin.

Litt på same måte som når ein måler vekta si. Der har du og magefyll og tarmfyll, samt væskenivå i kroppen osv. Du vil få ein tilnærma optimal måling tidleg på dag, men det er alltid ein feilmargin med i biletet.

Lenke til kommentar

Jeg er relativt enig med Zeph, men det er det beste alternativet, og med målinger to ganger i uken vil det gi en relativt god pekepinn. Om ikke et nøyaktig mål så får man gode indikasjoner med 8 målinger per måned, så lenge man setter tallene opp mot hverandre i sitt faktiske mål og ikke bare baserer seg på endring fra gang til gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...