Gå til innhold

Test: Samsung SSD 830 128 GB


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bra med noen konkurrenter til Intel.
Hva mener du egentlig med dette? Intel er stabile, men det er det vel andre som er og? Eksempelvis Crucial m4? Eller er den ikke like kjapp? (trodde den var kjapp)

 

Jo, Crucial er jo også en konkurrent. Men samtidig har vel Intel enda bedre rykte hva gjelder stabilitet.

 

Uansett, poenget var vel egentlig å si at det er sunt med konkurranse generelt og spesielt hva gjelder SSDer uten Sandforce.

 

som forklarer enkelte ting litt grundigere.
Lenke til kommentar

Testen av denne er vel overtime deluxe? Kom ikke denne serien for minst 2mnd siden? Vurderte sterkt å kjøpe en slik, men pga mangel på anmeldelser og tilbakemeldinger gikk jeg heller for ocz

Jepp. Den er litt sein. Tok opp temaet med dem for en stund siden og de beklaget, men de hadde ikke fått noen disk å teste. Da blir det vanskelig. Om de skulle kjøpt alle diskene de skulle teste selv hadde de nok måtte kutte minst en stilling. Derfor er de avhengig av at produsenter eller butikker sender produktene til testing. Samme gjelder Crucial M4.

 

Hvorfor er egentlig ikke Crucial m4 med i slike sammenligninger her? Den er jo en av de best egnede OS-diskene, og det er jo det som er hovedgrunnen til å kjøpe SSD for de aller fleste. Min m4 kommer i posten en av dagene, gleder meg veldig!

Se svaret over.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...