Gå til innhold

Lockpicking, lett/vanskelig?


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hva syns du?

Syns nesten det er for lett. Tar en Master lock på under 10 lockpicks, vanligvis 2-3 breaks. Har ingen perks i lockpicking men skill rundt 70.

 

Ja, det er lett etter skill 70. Det var ikke like lett på skill 1.

Må man ikke bruke "perks" for at det skal bli enklere? Holder det å bare få erfaring?

Lenke til kommentar

Hva syns du?

Syns nesten det er for lett. Tar en Master lock på under 10 lockpicks, vanligvis 2-3 breaks. Har ingen perks i lockpicking men skill rundt 70.

 

Ja, det er lett etter skill 70. Det var ikke like lett på skill 1.

Må man ikke bruke "perks" for at det skal bli enklere? Holder det å bare få erfaring?

 

Det blir mye lettere med perks, men de er ikke verdt et poeng egentlig. Jo høyere skill du har, desto sterkere er lockpicken.

Lenke til kommentar

Lockpicks er for pyser. Man dreper drager med sverd. Kan man ikke da "drepe" kasser med sverd eller slegge, og samtidig bevare innholdet så man kan plukke det opp... Tredører burde også kunne brukes slegge på..

 

Eg er heilt enig. I skikkelige rollespel så bør du ha fleire alternativ for å passere hindringer som låste dører.

 

Det som eg synest øydelegg mest er at du kjem over låser som ikkje kan dirkast opp utan nokon nærmare forklaring. Desse låsane er stort sett knytta opp imot quests, men dette er ei for lettvindt løysning synest eg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...