Gå til innhold

Muhammad Ali Motstander av rasebladning


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvit skyld kommer av forfalskning av historien og jødisk mediekontroll.

 

Goebbels ringte. Han vil ha propagandaen sin tilbake.

 

Rasebiologi var og forblir, en pseudovitenskap.

 

Dersom du mener at folk med forskjellige gener ikke skal blande seg, så oppfordrer du indirekte enten til innavl eller total stans i all menneskelig forplantning, siden genflyten mellom mennesker er så stor, og genvariasjonen så liten, at man ikke klart kan definere folk i genetiske grupper.

 

 

Du tar feil.

 

http://www.youtube.com/watch?v=7p9CIwyqtqk

Lenke til kommentar

...

Flott.

 

En bok!

 

Kan vi få kildene til forfatteren?

 

Såvidt jeg fikk med meg tok han ikke utgangspunkt i egen forskning, men forskningsrapporter som ble vektet likt -- uten vurdering av innholdet, fordi han mener at når han tar store datamengder så vil utfallet bli godt nok...

 

...

 

...

 

...

 

Jeg hørte hele opplegget... men det er irriterende med datamaskiner som leser bøker, for da vet jeg at de ikke har brukt penger på å leie en person til å lese boken, som betyr at det er lavbudsjett...

Spesielt damen er elendig feilkalibrert.

 

...

 

Hele problemet kan kokes ned til:

 

Desto tidligere barn blir født, desto dårligere resultater

 

Foreldrenes ernæring og fødsel påvirker deres barn;

Man kan kun se på mennesker som har levd i middelklassen i to-tre generasjoner i samme miljø med samme diett...

 

Hva eksakt er kildene til vedkommende i videoen, siden du først kom med den?

Uten kilder kan vi ikke vite om han har en agenda eller ikke.

 

Edit:

...

Hm... Boken og mye av forskningen er sponset av Pioneer Fund.

 

Lurer på hvem de er?

 

Ser man det.

 

The Pioneer Fund is an American non-profit foundation established in 1937 "to advance the scientific study of heredity and human differences." Currently headed by psychology professor J. Philippe Rushton, the fund states that it focuses on projects it perceives will not be easily funded due to controversial subject matter. The organization is frequently described as racist and "white supremacist" in nature.[1][2][3]

 

Two of the most notable studies funded by the Pioneer Fund are the Minnesota Study of Twins Reared Apart and the Texas Adoption Project, which studied the similarities and differences of identical twins and other children adopted into non-biological families. The Pioneer Fund has also been an important source of funding for research on the partly genetic hypothesis of IQ variation among races.

 

The fund's grantees and publications have generated controversy since the 1994 publication of The Bell Curve, which drew heavily from Pioneer-funded research. The fund has also been criticized for its ties to eugenics.[4] The Southern Poverty Law Center (SPLC), a civil rights advocacy organization, has characterized the Pioneer Fund as a hate group due to its history and association and funding of organizations and persons it perceives to be racist.[5]

 

...

 

Ikke så gale det.

 

Men hva med direltørene i "selskapet"?

 

Wickliffe Preston Draper, heir to a large fortune and the fund's de facto final authority, served on the Board of Directors from 1937 until 1972. He founded the Pioneer Fund after having acquired an interest in the Eugenics movement which was strengthened by his 1935 visit to Nazi Germany where he met with the leading eugenicists of the Third Reich who used the inspiration from the American movement as a basis for the Nuremberg Laws. He served in the British army at the beginning of WWI transferring to the US Army as the Americans entered the war, in WWII he was stationed as an intelligence officer in India.[6] Psychology professor and Pioneer Fund critic William H. Tucker, however, describes Draper as someone who "aside from his brief periods of military service ... never pursued a profession or held a job of any kind."[7] According to a 1960 article in The Nation, an unnamed geneticist said Draper told him he "wished to prove simply that Negroes were inferior."[8] Draper funded advocacy of repatriation of blacks to Africa.[9][10] Draper also made large financial contributions to efforts to oppose the American civil rights movement and the racial desegregation mandated by Brown v. Board of Education, such as $215,000 to the Mississippi State Sovereignty Commission in 1963.[7]

Harry Laughlin was the director of the Eugenics Record Office at the Cold Spring Harbor Laboratory on Long Island, New York, funded by the Carnegie Institute of Washington. He served as the president of the Pioneer Fund from its inception until 1941. He was one of the eugenics movement's most energetic legislative activists. He worried about miscegenation and had proposed a research agenda to assist in the enforcement of Southern "race integrity laws" by developing techniques for identifying the "pass-for-white" person who might "successfully hide all of his black blood". He singled out Jews as a group "slow to assimilate," a problem related to his doubts that their loyalty was directed primarily to "American institutions and people" rather than to "Jews scattered through other nations." Eleven months after the Nuremberg Laws, Laughlin wrote to an official at the University of Heidelberg, which had awarded him an honorary doctorate, arguing that the United States and the Third Reich shared "a common understanding of ... the practical application" of eugenic principles to "racial endowments and ... racial health."[7]

 

Jaja.

 

...

 

...

 

Hvorfor finnes det ikke ORDENTLIG forskning på området som IKKE er kraftig sponset av nynazistiske organisasjoner?

Endret av Red Frostraven
  • Liker 2
Lenke til kommentar

At du kan finne en wikipedia artikkel som stinker ad hominem, betyr lite i en så kontroversiell sak. Det er spesiellt å se at du ikke møter noen av argumentene eller påstandene i boken, men i stedet går rett til wikipedia for å hente ammunisjon til å utføre et karrakterdrap.

 

Kildene er listet i boken.

Tilgi meg at jeg ikke tar meg tid til å skrive dem her.

 

http://www.amazon.com/Race-Evolution-Behavior-History-Perspective/dp/0965683613/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1322995624&sr=8-2

  • Liker 2
Lenke til kommentar

At du kan finne en wikipedia artikkel som stinker ad hominem, betyr lite i en så kontroversiell sak. Det er spesiellt å se at du ikke møter noen av argumentene eller påstandene i boken, men i stedet går rett til wikipedia for å hente ammunisjon til å utføre et karrakterdrap.

 

Kildene er listet i boken.

Tilgi meg at jeg ikke tar meg tid til å skrive dem her.

 

http://www.amazon.com/Race-Evolution-Behavior-History-Perspective/dp/0965683613/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1322995624&sr=8-2

 

 

Uffda.

Alle amerikanske nazi-sympatisører som blir født rike og ikke arbeider en dag i sitt liv (litt som Breivik igrunn) som deler ut penger til forskning som kan bevise at svarte er undermennesker kan selvsagt ikke kritiseres, og vi kan trygt anta at forskningsrapportene deres er like gyldige som helt ordinære forskningsrapporter.

 

Ikke sant?

 

 

Ja.

 

Men uansett er vel egentlig poenget at vi trenger flere asiatiske innvandrere, eller hva?

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

At du kan finne en wikipedia artikkel som stinker ad hominem, betyr lite i en så kontroversiell sak. Det er spesiellt å se at du ikke møter noen av argumentene eller påstandene i boken, men i stedet går rett til wikipedia for å hente ammunisjon til å utføre et karrakterdrap.

 

Kildene er listet i boken.

Tilgi meg at jeg ikke tar meg tid til å skrive dem her.

 

http://www.amazon.com/Race-Evolution-Behavior-History-Perspective/dp/0965683613/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1322995624&sr=8-2

 

 

Uffda.

Alle amerikanske nazi-sympatisører som blir født rike og ikke arbeider en dag i sitt liv (litt som Breivik igrunn) som deler ut penger til forskning som kan bevise at svarte er undermennesker kan selvsagt ikke kritiseres, og vi kan trygt anta at forskningsrapportene deres er like gyldige som helt ordinære forskningsrapporter.

 

Ikke sant?

 

 

Ja.

 

Men uansett er vel egentlig poenget at vi trenger flere asiatiske innvandrere, eller hva?

 

Asiatere er skikkelig hot og sexy så eg støtter denne hypotesen. AT de er hot og sexy betyr at de har gener eg trenger for min rases progresjon. amirite?

Lenke til kommentar

Det er jo ikke akkurat noe nytt dette her. Han er jo en bokser som fikk siste livdriten banka ut av seg i ringen, og nå sliter med det meste, derfor vil han vel at svarte skal beholde sine rene neandertalergener, med å være mer atletiske, og kunne løpe lenger og stå på mer i bomullsåkrene enn hvite. Black power osv, helt fra han skiftet navn til Mohammed Ali.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At du kan finne en wikipedia artikkel som stinker ad hominem, betyr lite i en så kontroversiell sak. Det er spesiellt å se at du ikke møter noen av argumentene eller påstandene i boken, men i stedet går rett til wikipedia for å hente ammunisjon til å utføre et karrakterdrap.

 

Kildene er listet i boken.

Tilgi meg at jeg ikke tar meg tid til å skrive dem her.

 

http://www.amazon.com/Race-Evolution-Behavior-History-Perspective/dp/0965683613/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1322995624&sr=8-2

 

 

Uffda.

Alle amerikanske nazi-sympatisører som blir født rike og ikke arbeider en dag i sitt liv (litt som Breivik igrunn) som deler ut penger til forskning som kan bevise at svarte er undermennesker kan selvsagt ikke kritiseres, og vi kan trygt anta at forskningsrapportene deres er like gyldige som helt ordinære forskningsrapporter.

 

Ikke sant?

 

 

Ja.

 

Men uansett er vel egentlig poenget at vi trenger flere asiatiske innvandrere, eller hva?

 

Asiatere er skikkelig hot og sexy så eg støtter denne hypotesen. AT de er hot og sexy betyr at de har gener eg trenger for min rases progresjon. amirite?

 

Penhet er basert på menneskene man kjenner til, så hva man synes er pent eller ikke handler stort sett bare om hvem man ser i løpet av livet.

Ser man mye asitatiske filmer, eller bor i asia, blir asiatere penere.

Dersom man selv eller ens foreldre har asiatiske trekk, blir man lettere tiltrukket av dem.

Vice versa for alle andre kombinasjoner og etnisiteter.

 

...

Sexdrift (makesøk) er både komplisert og primitivt.

Lenke til kommentar

Det er jo ikke akkurat noe nytt dette her. Han er jo en bokser som fikk siste livdriten banka ut av seg i ringen, og nå sliter med det meste, derfor vil han vel at svarte skal beholde sine rene neandertalergener, med å være mer atletiske, og kunne løpe lenger og stå på mer i bomullsåkrene enn hvite. Black power osv, helt fra han skiftet navn til Mohammed Ali.

 

Vel...

 

Nå er det strengt tatt europeere og asiater som har mest genmateriale fra neanderthalerene, og menneskene i afrika har minst -- de har kunn fått det gjennom utvandring fra midtøsten tilbake til afrika -- mens vi i europa har fraktet det med oss fra midtøsten og ut i europa og asia.

(Alle mennesker stammer fra afrika, og vi utvandret gjennom midtøsten, hvor vi hadde oss med neanderthalere.)

Lenke til kommentar

At du kan finne en wikipedia artikkel som stinker ad hominem, betyr lite i en så kontroversiell sak. Det er spesiellt å se at du ikke møter noen av argumentene eller påstandene i boken, men i stedet går rett til wikipedia for å hente ammunisjon til å utføre et karrakterdrap.

 

Kildene er listet i boken.

Tilgi meg at jeg ikke tar meg tid til å skrive dem her.

 

http://www.amazon.com/Race-Evolution-Behavior-History-Perspective/dp/0965683613/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1322995624&sr=8-2

 

 

Uffda.

Alle amerikanske nazi-sympatisører som blir født rike og ikke arbeider en dag i sitt liv (litt som Breivik igrunn) som deler ut penger til forskning som kan bevise at svarte er undermennesker kan selvsagt ikke kritiseres, og vi kan trygt anta at forskningsrapportene deres er like gyldige som helt ordinære forskningsrapporter.

 

Ikke sant?

 

 

Ja.

 

Men uansett er vel egentlig poenget at vi trenger flere asiatiske innvandrere, eller hva?

 

Asiatere er skikkelig hot og sexy så eg støtter denne hypotesen. AT de er hot og sexy betyr at de har gener eg trenger for min rases progresjon. amirite?

 

Penhet er basert på menneskene man kjenner til, så hva man synes er pent eller ikke handler stort sett bare om hvem man ser i løpet av livet.

Ser man mye asitatiske filmer, eller bor i asia, blir asiatere penere.

Dersom man selv eller ens foreldre har asiatiske trekk, blir man lettere tiltrukket av dem.

Vice versa for alle andre kombinasjoner og etnisiteter.

 

...

Sexdrift (makesøk) er både komplisert og primitivt.

 

 

Aldri sett en asiater før eg så på nettet og de er tiltrekkende og hot, og sexy, explain this sherlock?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva gjør man med de som allerede er rasblandet da?

 

Tja, ingenting? :hmm:

 

Genocide?

 

Vel, selv om jeg i prinsippet mener at hvite europeere burde holde seg til sine egne så langt det går, og at ikke-europeisk innvandring til Europa bør være av en svært begrenset karakter, betyr dette at man ønsker å drepe de individene som skulle være blandet?

Jeg er stolt av min egen avstamning og ville aldri utslettet mitt nedarvede nordeuropeiske særpreg gjennom å få barn med en ikke-hvit - noe som i prinsippet fører til at europeiske drag blir svært svekket, og dermed kan true eldgammelt menneskelig mangfold om det gjennomføres på en stor nok skala.

Det finnes ingen verdens grunn til at jeg skal skamme meg over denne holdningen, og det blir naturligvis helt tåpelig å påstå at å verne om sitt eget er synonymt med å "hate" andre.

Det er sant at det finnes folk som "rasist"-merkelappen ville passet fint på; mennesker som drives helt av hat mot andre folkegrupper.

Selv har jeg aldri vært en av dem, uten at det forandrer på mine meninger som uttrykt tidligere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva gjør man med de som allerede er rasblandet da?

 

Tja, ingenting? :hmm:

 

Genocide?

 

Vel, selv om jeg i prinsippet mener at hvite europeere burde holde seg til sine egne så langt det går, og at ikke-europeisk innvandring til Europa bør være av en svært begrenset karakter, betyr dette at man ønsker å drepe de individene som skulle være blandet?

Jeg er stolt av min egen avstamning og ville aldri utslettet mitt nedarvede nordeuropeiske særpreg gjennom å få barn med en ikke-hvit - noe som i prinsippet fører til at europeiske drag blir svært svekket, og dermed kan true eldgammelt menneskelig mangfold om det gjennomføres på en stor nok skala.

Det finnes ingen verdens grunn til at jeg skal skamme meg over denne holdningen, og det blir naturligvis helt tåpelig å påstå at å verne om sitt eget er synonymt med å "hate" andre.

Det er sant at det finnes folk som "rasist"-merkelappen ville passet fint på; mennesker som drives helt av hat mot andre folkegrupper.

Selv har jeg aldri vært en av dem, uten at det forandrer på mine meninger som uttrykt tidligere.

 

tja sålenge denne meningen ikke tvinges på andre så burde det jo gå greit :)

Lenke til kommentar

At du kan finne en wikipedia artikkel som stinker ad hominem, betyr lite i en så kontroversiell sak. Det er spesiellt å se at du ikke møter noen av argumentene eller påstandene i boken, men i stedet går rett til wikipedia for å hente ammunisjon til å utføre et karrakterdrap.

 

Kildene er listet i boken.

Tilgi meg at jeg ikke tar meg tid til å skrive dem her.

 

http://www.amazon.com/Race-Evolution-Behavior-History-Perspective/dp/0965683613/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1322995624&sr=8-2

 

 

Uffda.

Alle amerikanske nazi-sympatisører som blir født rike og ikke arbeider en dag i sitt liv (litt som Breivik igrunn) som deler ut penger til forskning som kan bevise at svarte er undermennesker kan selvsagt ikke kritiseres, og vi kan trygt anta at forskningsrapportene deres er like gyldige som helt ordinære forskningsrapporter.

 

Ikke sant?

 

 

Ja.

 

Men uansett er vel egentlig poenget at vi trenger flere asiatiske innvandrere, eller hva?

 

1, Hvis dette var nazipropaganda, slik du hevder, er det ikke et paradoks at forkningen ikke konkluderer med at hvite er best i alt? Som du selv påpeker så synes forskningen å vise at asiater er bedre enn hvite, men likevel er det et bestillingsverk av hvite nazister.

 

2, Har du undersøkt kildene som er oppført i boken? Hvis du ikke har gjort det så har du heller ikke grunnlag for å hevde at dette er pseudovitenskap, slik du gjorde tidligere i tråden. Det har seg nemlig slik at store deler av forskningen som dette arbeidet er basert på er utført av uavhengige forskningsorganer, blandt annet American Psychological Association1. Men det er kanskje en nazikonspirasjon blandt forskere, som av en eller annen grunn har utpekt negroide til den nye fienden, og samtidig finner det hensiktsmessig å plassere den hvite mann midt på treet?

 

1Daniel Schacter, Daniel Gilbert and Daniel Gilbert (2007), Psychology, New York: Worth Publishing, ISBN 0716752158

Lenke til kommentar

Men uansett er vel egentlig poenget at vi trenger flere asiatiske innvandrere, eller hva?

 

Vi trenger å anerkjenne at mennesker er unike og at vi er forskjellige er et resultat av forskjellig utvikling og geografiske årsaker.

 

For at vi noen gang skal kunne få noen som helst harmoni må vi verdsette at vi faktisk er forskjellige og bevare dette for fremtiden.

 

Man kan ikke få en krokodille til å bli en alligator bare fordi det høres politisk korrekt ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...