Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Snill pedo


Anskar

Anbefalte innlegg

Da jeg var liten var det en mann i nabolaget, som jeg i dag er nesten sikker på var pedo.

Han omga seg med gutter 12-20, og han tilbød dem jobb, enten på småbruket eller i den vesle butikken han hadde, meg inklusiv. Han var populær, det skjønner du sikkert. Men han "utsatte" oss aldri for noe, han tok ikke en gang på oss. Fysisk berøring er noe jeg ikke kan huske.

I den senere tid har jeg hatt fortrolige samtaler med et par av de andre guttene som ofte var hos ham, og de sier nøyaktid det samme.

Det styrker min teori om at han var en snill pedofil. Dessverre døde han tidlig av hjerneslag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hold teoriene dine for deg selv.

diskusjon.no er et romslig forum, forutinntatte holdninger hører ikke hjemme her.

 

Er ikke sikker han var pedo, kanskje han ikke hadde barn selv. Derfor fikk dere jobbe i butikken hans, siden da fikk han selskap av barn.

Men hadde det vært i dag, ville han blitt uthengt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er ikke sikker han var pedo, kanskje han ikke hadde barn selv. Derfor fikk dere jobbe i butikken hans, siden da fikk han selskap av barn.

Men hadde det vært i dag, ville han blitt uthengt.

Jeg ser poenget ditt. (og det litt ironiske i at du bidrar til uthenging selv, når du sprer rykter om at han kan ha vært pedo, men nå er han jo dau)

 

Det kan være mange hebefile og pedofile som av sosiale grunner holder seg fra å leve ut sine seksuelle ønsker. Det holder ikke i dagens samfunn for å unngå å bli mistenkt og utstøtt. Samfunnet er brutalt og grusomt mot alle som ikke passer inn. Lurer på om det var like ramaskrik i steinalderen når eldre pulte småbarn, eller om det var helt streit, og så levde også voldtatte videre som halvveis normale dyr.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

I den senere tid har jeg hatt fortrolige samtaler med et par av de andre guttene som ofte var hos ham, og de sier nøyaktid det samme.

Det styrker min teori om at han var en snill pedofil.

Flere bekrefter at han ikke gjorde noe som tydet på pedofili, og dette styrker teorien din om at han var pedofil?

 

 

Sånn rent hypotetisk: Hvis jeg jevnlig donerer penger til en fattig 20-åring i Afrika og kanskje skaffer han en jobb, er jeg pedofil?

 

Endret av Randomizer
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Hva er poenget med denne tråden, hva vil du ha ut av det mølet her?

Poenget er vel at pedoer kan leve uten å skade noen - før uten konsekvenser, mens de idag ufortjent blir utsatt for heksejakt.

Har du eksempel på pedofile som ikke har gjort noe kriminelt har blitt utsatt for en heksejakt?

Lenke til kommentar

Hva er poenget med denne tråden, hva vil du ha ut av det mølet her?

Poenget er vel at pedoer kan leve uten å skade noen - før uten konsekvenser, mens de idag ufortjent blir utsatt for heksejakt.

Har du eksempel på pedofile som ikke har gjort noe kriminelt har blitt utsatt for en heksejakt?

Jeg? Det var da ikke jeg som startet denne tråden, eller tankeeksperimentet: hvordan det ville vært for denne "snille pedoen" i dag.

Lenke til kommentar

Hva er poenget med denne tråden, hva vil du ha ut av det mølet her?

Poenget er vel at pedoer kan leve uten å skade noen - før uten konsekvenser, mens de idag ufortjent blir utsatt for heksejakt.

Har du eksempel på pedofile som ikke har gjort noe kriminelt har blitt utsatt for en heksejakt?

Jeg? Det var da ikke jeg som startet denne tråden, eller tankeeksperimentet: hvordan det ville vært for denne "snille pedoen" i dag.

 

 

Enig!

han hadde nok fått andmeldelser fra en gjeng med mødre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg? Det var da ikke jeg som startet denne tråden, eller tankeeksperimentet: hvordan det ville vært for denne "snille pedoen" i dag.

 

I følge trådstarters definisjon er alle som er involvert med barn i arbeid eller på fritiden pedofile.

 

Og det er ganske mange som er det uten at det er noen reaksjoner på det. Ergo kan vi slutte at det hadde gått rimelig greit.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg skal ikke trekke noen konklusjoner, men det går fint ann å være snill, uten å være en pedofil.

 

Svar ja på et av disse spørsmålene, og vi snakker om en pedofil. Hvis ikke så tror jeg vi lar mannen forbli uskyldig.

 

Utsatte han dere for noe seksuelt?

Fikk han dere til å gjøre ting som var seksuelt relatert?

Var han i overkant glad i fysisk kontakt med dere, og gjerne tok ting litt lenger enn det som dere antok?

Hintet han til noe seksuelt?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hva er poenget med denne tråden, hva vil du ha ut av det mølet her?

Poenget er vel at pedoer kan leve uten å skade noen - før uten konsekvenser, mens de idag ufortjent blir utsatt for heksejakt.

Har du eksempel på pedofile som ikke har gjort noe kriminelt har blitt utsatt for en heksejakt?

Vanskelig det der, media er jo ikke på de pedofiles side i noen sammenhenger, media leder tross alt jakten...

Lenke til kommentar

Så... med andre ord så var den eldre dama i gaten min da jeg vokste opp også pedofil?

Siden hun ofte inviterte oss inn, der fikk vi sukkertøy og brus. Vi kunne også få en slant eller sukkertøy om vi gikk i butikken for henne. Så henne sjeldent i selskap med voksne, kun oss barna..

 

Eller.. kanskje hun bare var ensom og at det er lettere å få kontakt med barn enn voksne?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...