Gå til innhold

Hjelp til kjøp av budsjett pc 3.5k


Anbefalte innlegg

Hei! Skal kjøpe ny gamer pc med budsjett på 3.5k. Har kabinett så trenger ikke dette. Tenkte å kjøre AMD prosessor med asus hovedkort.

 

Tenkte på billigste prosessoren i AMD FX serien. Må også ha et skjermkort som drar gta iv og slike spill helt greit.

 

Blir veldig takknemlig for den hjelpen jeg får :)

 

-Kaino

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Skal kjøpe ny gamer pc med budsjett på 3.5k. Har kabinett så trenger ikke dette. Tenkte å kjøre AMD prosessor med asus hovedkort.

 

Tenkte på billigste prosessoren i AMD FX serien. Må også ha et skjermkort som drar gta iv og slike spill helt greit.

 

Blir veldig takknemlig for den hjelpen jeg får :)

 

-Kaino

Hei

Ta en å se på den rett under 3.5k. Mangler da harddisk, men har hadde jeg prøvde å finne brukt HDD eller kanskje du har en liggende. Når du har kabinett antar jeg også kanskje du har en skjerm liggende?

Lenke til kommentar

Yo. har vert i syden en liten stund nå, men eg e back no. Takk for svar folkens. Du som sier jeg er litt optimistisk du er jo litt dom. Fordi jeg har kabinett allerede trekker dett prisen ned. Glemte også å si at harddisk og PSU har jeg.

 

Prosessor

Hovedkort

Ram

DVD/CD

Skjermkort

 

2936 Kroner for disse delene. Det er jo en grei pris, men jeg har fortsatt penger å bruke. Så om dere har noen oppgraderinger til dette tar jeg gjerne imot litt hjelp :D

 

Hva med dette skjermkortet det er jo 2gb?

 

 

[EDIT] Du kisen med alternativ 2, jeg har psu så den kan vi kutte. Men er ikke det skjermkortet og ramen ganske søppel? i3 er jo da heller ikke så mye å skryte av. Er jo det jeg sitter med på laptopen...

Endret av runspack123
Lenke til kommentar
Yo. har vert i syden en liten stund nå, men eg e back no. Takk for svar folkens. Du som sier jeg er litt optimistisk du er jo litt dom. Fordi jeg har kabinett allerede trekker dett prisen ned. Glemte også å si at harddisk og PSU har jeg.

Har bygget maskin til 3,5k før. Den dro ikke GTA IV særlig bra. Virker dog som om ting har sunket en del i pris for listene du har fått over her er ganske greie. :)

 

Edit: Syntes at du kan spare deg for å kalle folk dumme, alle kan gjøre feil, og her gjorde jeg en. ;)

Endret av Benny
Lenke til kommentar

Pc er jo tingen ikke noe xbox/ps3. Men jaja å kalle deg dom var vel å ta litt hardt i. Men du som anbefaler 6870, den er jo ganske gammel? Er jo nesten ingen nettbutikker som selger den lengre. Burde jeg ikke heller velge EVA GTX kortet jeg fant?

 

[EDIT]

Endring i planene. Fikk heller lyst å bygge en liten mITX stuepc. Så venter litt med gameren.

HK

CPU

GPU

RAM

CASE

 

Får jeg til å game litt med denne rakkeren da? :D

Endret av runspack123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...