Gå til innhold

Er Amd Athlon Xp 2600+ bra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yes da! Dersom du ikke har tenkt å overklokke så vil den gi deg generellt bedre ytelse enn en Xp2500. Dersom du vil Oc, så er Xp2500 et bedre valg.

Skrevet

Hvorfor skriver noen at det er tullete å kjøpe en xp 2600+? Den er jo raskere enn en 2500+. Det er først om man overklokker en 2500+ kan bli bedre enn 2600+...

Skrevet

ja, og det er ikke alle som overklokker!

så hvis du ikke overklokker, gå for en 2600, ellers ville jeg, som de andre sa, gått for en XP2500...

Skrevet

Er vel hipp som happ, sparer ca 130 spenn på å kjøpe en 2500 barton fremfor en 2600 Tbred. Dessuten er det vel mer L2 cache på Bartons, 512 mot 256 tar jeg ikke feil. Jeg holder en knapp på 2500 barton

Skrevet

2500 barton er tingen.

No doubt.

å kjøpe 2600 er bare tullete

Hmm...så du sei at 2600+ er berre tullete? Viss du ikkje skal klokke...so er 2600+ bedre. Viss du derimot skal klokke so er 2500+ (selfølgelig) et bedre valg.

Skrevet

Jeg har en 2600xp liggende jeg som jeg strx skall selge til en jeg kjenner og den fikk jeg brukt av en kar for 500kr ^^ menneh kjøp 2500xp du den er billigere og klokker bedre :[

Skrevet

vil ikke si at 2600+ noen gang e noe bedre valg jeg, man merker ikke forskjell på ytelsen og du sparer jo penger, ikke mye penger men "alle monner drar" :yes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...