Gå til innhold

Hva er galt med Modern Warfare 3?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*snip*

Ganske drøyt på påstå du har sett ALL markedsføring fra Activision, noe du tydeligvis mener siden du med sikkerhet kan si de ikke bruker et eneste adjektiv i markedsføringen sin.

Her er for eksempel presenterer CEO Eric Hirshberg MW3 som det mest innovative, mest kreative, beste, dypeste, mest connected og det morsomste spillet de noengang har lagd. Her mener jeg MW3 ikke leverer, det er likt MW2 på flere punkter enn det er ulikt og dersom dette er Activision på sitt beste med uten å spare på noe og med all deres dedikasjon, fortjener de virkelig ikke plassen øverst på salgslistene.

[

[/media]
Skrevet (endret)

Er ikke enig, en del av folka jeg får på laget i BF3 er de største asshatsa jeg har møtt på lenge. Det er veldig mange som teamkiller for å få tak i kjøretøy, cappe flag osv.

Tipper 40% av mine deaths er fra teamkills. En stor del som ikke er gjort med vilje, noe jeg ikke har noe i mot. Men når folk slakter ned halve laget sitt for å få kjøre feks helikopter blir det helt på trynet :nei:

Dette handler om å finne en server som du trives på, og som har mer eller mindre faste spillere. Dette har man ikke muligheten til i CoD.

Disagreed. CoD Elite må være den beste community-funskjonen jeg har sett i noe spill.

Snakker ikke om community-funksjoner (Battlelog vs. Elite), men communities. Av norske Battlefield communities har vi f.eks. Battle.no og Battlefield.no, som er skikkelige communities som har drevet på lenge. Har enda ikke sett noen communities som er like gode som de to nevnte til CoD. Og må jeg virkelig nevne at Elite ikke er gratis? :nei:

Endret av N1ko
Skrevet

ingen problem å bare spille mot buds på 360 versjonen ab mwf3 :thumbup: ps3 sliter vell med det siden dystemet ikke har noen party funksjon :no: uff usosial spilling

Skrevet

Cod Elite er gratis, men Elite premium er ikke gratis.

K, my bad. Trodde hele greia var betalingstjeneste. Tipper det var det som var planen til Activision, helt til Dice releasa Battlelog! :p

Skrevet

En ting jeg irriterer meg over er at de tydelighvis tror at alle som er middels+ gode alltid har noen de kjenner å spille med. I Black ops var det samme søke systemet for zombie mode som for xbox, som førte til at det bare kom masse noobs som ikke visste forskjellen på opp og ned med på serveren. Var dere 2, måtte dere enten spille alene(bare dere to), eller finne 2 til som dere kjennte. Det var ikke mulig å bare la 2 andre randoms joine.

Nå i MW3 er det ikke engang mulig å skrive eller snakke sammen på noen måte uten at man er venner på steam. Det går ann å søke etter en annen random å spille med, men det er ikke mulighet for å snakke sammen på noen måte, uten at man blir venner på steam. Hver gang jeg har søkt etter randoms, får jeg enten en som dør HELE tiden, eller en som bare står stille og ser seg rundt. Og når du da ikk en gang kan gi han litt instruksjoner blir det hele bare håpløst.

I COD5 var denne funksjonen faktisk bra, mens MW2, Black ops og MW3 legger bare opp til at du skal spille med folk du allerede har møtt, og er venner med på steam. I COD5 møtte jeg mange andre folk bare ved å søke etter randoms, og mange var gode som jeg har lagt til og spillt med flere ganger. I de senere spillene er ikke dette mulig. :thumbdown:

Skrevet

Modern Warfare 3 var en gedigen skuffelse , jeg gikk lei etter noe timer . Dette spillet har jeg spilt hundrevis av timer fra før , makan til melking og oppkok av gamle spill bla MW2.

Hva er galt med MW3 ? Altfor stiv pris og skulle vært en tilleggspakke til MW2.

Folk argumenterer med at det er 10X fler spillere som spiller MW3 kontra BF3. VEL ! Det er også 10X fler folk som kjøper Donald Duck enn noe annet blad , uten av det sier noe om kvalitet og innhold.

Skrevet

er så jævlig lei av folk som sier MW3 er dårligere enn BF3.

De er to helt forskjellige spill for helvete.

MW3 har små baner hvor vi er i konstant kamp, opp i trynet skyting.

Dette er for di som har lyst på rask action uansett når tid de har lyst på det.

Ja, grafikken er ikke über, men den er heller ikke piss dårlig.

Nå skal jeg ikke si at jeg er 100% sikker, men er de ikke ganske likt på BF3 på konsoll?

BF3 er langt mer krigføring over store areal, hvor du må begå deg ut på ett jævla maraton nesten hele tiden før du kan drepe en person eller ta over ett punkt (spesielt i rush).

Ja, grafikken er vidunderlig i BF3, men grafikken er ikke 9.9/10 ting som gjør spillet en fantastisk opplevelse.

Jeg har BF3 og MW3, men Skyrim er det jeg spiller mest nå.

Jeg spiller MW3 med venner når vi vil ha rask action, bare kødde oss og få 20-3 i stats og bli kalt cheater av tilfeldige n00bs.

Jeg spiller BF3 med venner når jeg vil spille lagarbeid og ha en visuell fin opplevelse, men pga BF3 kræsjer så mye for øyeblikket, så blir det litt mindre BF3 enn MW3 for øyeblikket.

Skrevet

De er to helt forskjellige spill for helve***.

Både ja og nei.

De er begge FPS spill der målgruppen er omtrendt den samme. Og det er ikke uten grunn at det har vært så mye snakk om de spillene mot hverandre.

Men samtidig kan de ikke helt sammenlignes.

COD har alltid vært et spill der de fokuserer på infanteri, mens BF har vært mer på krigsføring med stridsvogner, helikoptere osv.

Og det er som du sier. COD (i alle fall de nyeste) er for folk som vill løpe rundt og drite i teammates og bygge høyest mulig K/D. BF er for de som vil spille mer taktisk og bidra i et team.

Skrevet

Har nå endelig fått spilt litt og det som irriterer meg mest er spawnsa, spiller endel domination og jeg synes det er helt på tryne at man kan spawne ved b flagget, for å ikke snakke om de gangene man spawner midt i siktet til en annen. Er også litt før bra killstreaks i mine øyne, ihvertfall hvis du ser i forhold til hvor lette de er å går. Synes også grafikken er litt grå som gjør det vanskelig å se folk, det i kombinasjon med 1000 kroker og hjemmesteder er jo en campers drøm. Blir vel sikkert litt patching fremover, men er ikke så veldig imponert

Skrevet

Kunne vært litt bedre grafikk, ikke at det betyr stort i et spill som dette. Her er det 60fps som teller og rask flyt i gameplay er alpha omega.

En annen ting dem kunne ordnet litt på er spawn punkter, ikke noe er mer irriterende når noen spawner rett bak deg....

Det er det jeg kommer på i farta...dette med at MW3 er kun en stor map pack osv osv synes jeg er bare fjas. Da kan det samme sies som Mari,Zelda,Assasin's Creed etc etc...men ingen skriker høyt der.

• Liker 1
Skrevet

Modern Warfare 3 bruker oppskriften til Modern Warfare 2 selvsagt som også var mestselgende spill. Modern Warfare 3 har solgt mest av alle spill i historien, det er 10x mer spillere i dette enn i BF3. Så noe må dem ha gjort riktig ......... At enkelte forummedlemmer her ikke liker spillestilen er greitnok, men typ 20 millioner andre mennesker er rimelig uenige.

Og Justin Bieber har over en milliard veiws på youtube.. Hva er det han gjør riktig, hva gjør den musikken så bra? Jeg synes ikke det er riktig å si at mange kjøper spillet, og derfor er spillet bra nok..

• Liker 1
Skrevet

Modern Warfare 3 bruker oppskriften til Modern Warfare 2 selvsagt som også var mestselgende spill. Modern Warfare 3 har solgt mest av alle spill i historien, det er 10x mer spillere i dette enn i BF3. Så noe må dem ha gjort riktig ......... At enkelte forummedlemmer her ikke liker spillestilen er greitnok, men typ 20 millioner andre mennesker er rimelig uenige.

Og Justin Bieber har over en milliard veiws på youtube.. Hva er det han gjør riktig, hva gjør den musikken så bra? Jeg synes ikke det er riktig å si at mange kjøper spillet, og derfor er spillet bra nok..

Det er vel så enkelt som at folk har forskjellig smak. Dem som kjøper MW3 eller hører på Justin Bieber liker det jo, så får dem som ikke liker det spille noe annet og høre på annen musikk.

"Problemet" i spill verden er fanboys og tullinger som får en sykelig trang til å gi uttrykk for sitt misnøye med et spill fordi det får mye oppmerksomhet eller andre skrudde grunner.

Jeg fks synes det nye Zelda spillet ser ut som noe en 4 åring kunne spilt og det er bare en gedigen melking av Zelda serien....men dette er vel dem første ordene jeg har brydd å dele med andre om den meningen...i forskjell til fanboy tullinger.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg vet hva jeg skal skrive på diskusjon.no hvis jeg vil sanke plusser (+).

"MW3 suger! Fy fean, ass. CoD har ikke vært bra siden MW1! Det er jo grafikkmotor fra 1998!"

I alle slike tråder med MW3vsBF3 burde det være en poll.

"Spiller du BF3?"

"Hvis ja, klager du på MW3?"

"Hvis ja, har du kjøpt FIFA eller noen andre sportsspill, eller Sims, eller Assassins Creed?, eller Mario/Zelda/hvasomhelst fra Nintendo, eller NFS, eller GT5, eller Forza 4, eller en av de 16 BF- titlene EA har SPYDD ut de siste 9 åra ?"

"Hvis ja, hvorfor slutter du ikke å klage på CoD?"

Da har man fjernet minst halvparten av klagerne. Da er det neste gruppering. De som mener at BF sitt community er bedre enn CoD.

Bekalger, men BF3 sitt community er ikke bedre enn andre. Se i BF- tråden her på forumet, spill på Diskusjon.no- serveren, eller hvilken som helst annen public server. Crybabies, wookies, cheaters, spammers, campers (!!!), elitists, KDR/SPM- horer og så videre.

Alle spill som oppnår en viss popularitet har dette. CS (fra litt ut på 2000- tallet), CoD (siden MW1), BF (siden BF2, spesielt 2142), Gears of War (ever), Forza, GT5 +++

Skal du ha et over gjennomsnittlig seriøst community prøv Arma, AmAr, Red Orcestra eller lignende.

----

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg gidder dette. Slutt å følge de forbanka internett- trendene! Før var det EA, nå er det CoD/Activision, om en stund er det noe annet. Dont believe the hype

Edit: Det er ikke alltid jeg er enig med Larzen, men her er jeg meget enig! Plusser gitt!

Hate kan man gjøre for seg selv hvis man absolutt må.

Endret av StorPeder
Skrevet

Jeg vet hva jeg skal skrive på diskusjon.no hvis jeg vil sanke plusser (+).

"MW3 suger! Fy fean, ass. CoD har ikke vært bra siden MW1! Det er jo grafikkmotor fra 1998!"

I alle slike tråder med MW3vsBF3 burde det være en poll.

"Spiller du BF3?"

"Hvis ja, klager du på MW3?"

"Hvis ja, har du kjøpt FIFA eller noen andre sportsspill, eller Sims, eller Assassins Creed?, eller Mario/Zelda/hvasomhelst fra Nintendo, eller NFS, eller GT5, eller Forza 4, eller en av de 16 BF- titlene EA har SPYDD ut de siste 9 åra ?"

"Hvis ja, hvorfor slutter du ikke å klage på CoD?"

Da har man fjernet minst halvparten av klagerne. Da er det neste gruppering. De som mener at BF sitt community er bedre enn CoD.

Bekalger, men BF3 sitt community er ikke bedre enn andre. Se i BF- tråden her på forumet, spill på Diskusjon.no- serveren, eller hvilken som helst annen public server. Crybabies, wookies, cheaters, spammers, campers (!!!), elitists, KDR/SPM- horer og så videre.

Alle spill som oppnår en viss popularitet har dette. CS (fra litt ut på 2000- tallet), CoD (siden MW1), BF (siden BF2, spesielt 2142), Gears of War (ever), Forza, GT5 +++

Skal du ha et over gjennomsnittlig seriøst community prøv Arma, AmAr, Red Orcestra eller lignende.

----

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg gidder dette. Slutt å følge de forbanka internett- trendene! Før var det EA, nå er det CoD/Activision, om en stund er det noe annet. Dont believe the hype

Edit: Det er ikke alltid jeg er enig med Larzen, men her er jeg meget enig! Plusser gitt!

Hate kan man gjøre for seg selv hvis man absolutt må.

ELLER så er det de som synes tema er interessant, det er en fellesnevner når det gjelder cod, rebecca black eller justin bieber, utrolig mange snakker dritt om det. Derfor synes jeg hele greia er interessant.. Og derfor lurer jeg på hvorfor salgstallene er som de er.. Virker som folk følger en trend de egentlig ikke liker, og det er merkelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...