Gå til innhold

Skyrim: Ralof eller Hadvar?


  

35 stemmer

  1. 1. Hvilken valgte du i begynnelsen?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Visste ikke at man måtte velge, endte ihvertfall opp med Hadvar. Vet ikke hvem han er, og hvem han var i den delen før man måtte velge. Vet egentlig ikke hvilken side jeg har endt opp på, hvem var det som skulle drepe deg? Fikk ikke helt med meg starten

 

Hadvar var han som førte opp listen av fanger som skulle halshugges, altså en Imperial.

Lenke til kommentar

Jeg visste ikke hvem som var Stormcloaks, hvem som var Imperials, hvem de andre som skulle henrettes var, og generelt sett hva som skjedde. Første gangen jeg styrer karakteren min får jeg ikke med meg så mye annet, fordi jeg er mest opptatt av innstillinger, hvilke knapper jeg skal trykke, hvordan jeg inverserer y-aksen, pluss at spillet var på rundt 10 FPS første gangen jeg spilte (jeg hadde buggen med lav FPS i intro-sekvensen).

 

Jeg trodde jeg fulgte etter samme fyren hele tiden. Så når jeg kom ut i den store verden, møtte jeg på tre Stormcloaks, som jeg drepte fordi jeg trodde det var Stormcloaks som prøvde å henrette meg. Artig hvor flinke vi er til å få tunnellsyn før kontrollen av karakteren går av seg selv. Andre gangen jeg spilte gjennom åpningsscenen (som var etter å ha spilt i sikkert over 12 timer), var stressnivået et helt annet og jeg fikk med meg en hel del ting som gikk meg hus forbi første gangen. Jeg valgte å følge etter den andre karen denne gangen, og du får en litt annen start på spillet når du kommer til den første landsbyen.

Lenke til kommentar

Hadvar var han som førte opp listen av fanger som skulle halshugges, altså en Imperial.

Han er en Nord, men han er i Imperiets militære.

 

Jeg fulgte Hadvar fordi jeg ikke ante noe om Stormcloaks på det tidspunktet, de kunne like gjerne være terrorister for min del.

 

Stemmer vel det ja, hehe. Jeg antok han var Imperial, med tanke på at han "hjalp" de i begynnelsen.

Lenke til kommentar

Jeg fikk et dårlig første inntrykk av imperials med en gang, i og med at de skulle halshugge fangene, og meg. Det virket ikke som de hadde noe på meg heller, men jeg skulle henrettes likevel. Derfor valgte jeg Ralof. Følte han var mer interessert i å samarbeide og hjelpe meg, enn Hadvar. Jeg ville ikke risikere å kanskje bli tatt til fange igjen etterpå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...