Gå til innhold

Anmeldelse: The Lord of the Rings: War in the North (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her kan dere som husker de gamle storspillene til Snowblind lese en mer fair omtale

 

Hva er greia med at alle spill i dag blir kasta toppkarakterer etter... oi oi... høsten kommer... mange AAA spill... oi oi... de har brukt 10 mill på kule reklamekampanjer... da må vi vel nesten gi maks karakter... må vi ikke? Gir du et spill 9/10 kaller du det så godt som feilfritt. Du setter det helt der oppe med Gudfaren, Shawshank Redemption osv. hvis vi skal kjøre en sammenligning med film...

 

Jeg er enig i at War in the North ikke er et helt forkastelig spill, men 9/10 med alle feilene og de dårlige designvalgene dette spillet har.... Dette er 6-7/10 på det meste.

Lenke til kommentar

Det eneste som var overhodet bra med dette spillet var artstylen og grafikken. Tror han som skrev omtalen sitter i nevroser fordi han venter på Diablo 3, og ikke har spilt en ARPG på flere år. :D

 

Trenger ikke dvd i drive på Steamspill.

HÆÆÆÆÆ? steamspill? er det bare på steam?

Det jeg mente er vis jeg kjøper det i butikk (gamestop osv), må jeg da ha disken i?

Lenke til kommentar

Eg ser at karakteren som er gitt, er basert på Playstation 3 utgaven. Er denne forskjellig fra pc? Min første erfaring med spelet på PC, er at grafikken er absolutt forferdelig på 1080p. Eg vil tørre å påstå at det ser ut som om grafikken er oppskalert, fra 800x600 elns. Slik var min erfaring vertfall. (Alle grafikk instillinger, var på maks, og oppløsning er riktig)

 

Mistet all interesse etter den opplevelsen, men ser på lillebror som spele av og til.

Mekanikken minner om typisk hack n' slash, med komboer.

Endret av Eslu
Lenke til kommentar

Jeg pleier å være den første til å kritisere disse evinnelige 9erne og 10erne, som det har gått totalt inflasjon i det siste året. Dette var Gamers 27. anmeldelse de siste 12 måneder, som har resultert i 9 eller 10, og enda har vi ikke sett Modern Warfare 3, Zelda, Assassin's Creed, Elder Scrolls: Skyrim og andre AAA-spill, som garantert får det samme.

 

9 - "Klassisk"

 

Et spill som får denne karakteren, vil bli husket i lang tid framover. Det er på alle måter en svært sterk prestasjon, og det makter å bevege oss på måter som får oss til å fryde oss - konstant. Vi regner med at disse spillene snart vil bli å regne som klassikere, og gameplayet som er å hente her, forventer vi vil forbli svært engasjerende i lang tid fremover. Hvis disse spillene har feil og mangler, er de uvesentlige for helheten.

 

Gamer må ha god hukommelse for å huske alle disse spillene i lang tid framover.... og at +-30 spill i løpet av et år blir regnet som klassikere? Okay....

 

Det som forsåvidt er litt interessant med denne anmeldelsen er jo at spillet har fått generelt "dårlig" karakter, og user score på metacritic ligger litt over anmeldernes score, noe som vanligvis indikerer at spillet faktisk er bra. Fremdeles et godt stykke unna 9, men allikevel..... Om man er storfan av actionspill satt til en fantasy setting, så kan det være fort gjort.

 

(Skal sies at de gameplayvideoene jeg har sett ikke akkurat får meg til å ville spille dette spillet. :p )

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er jo en liten mulighet for at anmelderen hadde tastaturet opp ned når han skulle skrive inn karakteren.... you never know!

 

er det så vanskelig å forstå at NOEN faktisk liker dette spillet?

jeg feks synst kane and lynch 2 er et 9av10 selv om det er en del teite ting i spillet. historien er dritt osv MEN konge spill uansett! slik er det bare for noen!

Lenke til kommentar

Det er jo en liten mulighet for at anmelderen hadde tastaturet opp ned når han skulle skrive inn karakteren.... you never know!

 

er det så vanskelig å forstå at NOEN faktisk liker dette spillet?

jeg feks synst kane and lynch 2 er et 9av10 selv om det er en del teite ting i spillet. historien er dritt osv MEN konge spill uansett! slik er det bare for noen!

 

Skal du skrive spillanmeldelser bør du ikke være biased... du kan like et spill veldig godt, men fortsatt se feilene i det, og gi en karakter deretter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er jo en liten mulighet for at anmelderen hadde tastaturet opp ned når han skulle skrive inn karakteren.... you never know!

 

er det så vanskelig å forstå at NOEN faktisk liker dette spillet?

jeg feks synst kane and lynch 2 er et 9av10 selv om det er en del teite ting i spillet. historien er dritt osv MEN konge spill uansett! slik er det bare for noen!

 

Skal du skrive spillanmeldelser bør du ikke være biased... du kan like et spill veldig godt, men fortsatt se feilene i det, og gi en karakter deretter.

 

 

så da burde wow og alle andre mmorpg spillene få 3/10 siden de er bugga? LOL!

Lenke til kommentar

Tja, hvis jeg kan få noen til å se spillet i litt mer kritiske øyne var det helt klart verdt det. :) Og hei, jeg har ingenting imot hjerneskadede hjorter...Dere andre får komme tilbake og gi THUMBS UP på innleggene mine når dere også har kastet bort pengene deres. ;)

 

Du mener; Hvis jeg kan få noen med spill-preferanser og meninger som mine egne etc etc.

 

Og ikke diss hjerneskadede hjorter. En av mine beste venner er en hjerneskadet hjort. For shame!

Lenke til kommentar
Det er jo en liten mulighet for at anmelderen hadde tastaturet opp ned når han skulle skrive inn karakteren.... you never know!
er det så vanskelig å forstå at NOEN faktisk liker dette spillet?jeg feks synst kane and lynch 2 er et 9av10 selv om det er en del teite ting i spillet. historien er dritt osv MEN konge spill uansett! slik er det bare for noen!
Skal du skrive spillanmeldelser bør du ikke være biased... du kan like et spill veldig godt, men fortsatt se feilene i det, og gi en karakter deretter.

Trodde vi var ferdige med dette og at folk hadde skjønt det nå. Gamer.no sine anmeldelser er IKKE objektive. De er subjektive og basert ene og alene på anmelders følelser rundt spillet. Nå ja anmelder er biased, sånn har det alltid vært hos gamer og sånn kommer det nok til å fortsette å være.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...