Gå til innhold

Anmeldelse: The Lord of the Rings: War in the North (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er bare irritert på at spill generelt får for høye karakterer om dagen. Ett spill behøver ikke være "dårlig" selv om det får typ 70% på reviews... synes man kan spare toppkarakteren til spill som er gjennomført bra på alle områder.

 

 

Det var vel strengt tatt den vanskeligste delen av spillet... de to trollene slår ned døra veldig fort. Prøv å få ranged angrep på begge to, da går de etter deg en liten stund før de går etter døra igjen. Vi spilte jo coop, så tok vel egentlig ett troll hver.

 

 

Takk, klarte å komme meg videre. Helt til Chapter 4, faktisk. På neste vanskelighetsgrad. ;)

Lenke til kommentar

Etter å ha fullført spillet synes jeg at 9\10 kanskje er litt i overkant.

Spillet har en veldig bra kjerne, combatsystemet fungerer og flyter veldig bra, men det er en del mangler her og der, en del ting som kunne blitt gjort bedre, slik som inventory\shop systemet. Pluss at jeg savnet verdier på talent points.

 

Men jeg måtte le litt da jeg så at de faktisk brukte sephiroth som sisteboss.

Lenke til kommentar

Det er ikke perfekt, men personlig synes jeg det meste av småfeilene ikke gjør noe. Aner ikke hvorfor det ikke går å sortere inventoriet, og å bruke ting derfra i kamp kan bli problematisk. Kanskje derfor mye av det du kan bruke varer i noen minutter. rolleyes.gif Hvorfor kan vi ikke lage shortcuts selv? I tillegg ville jeg ha foretrukket å se hvilken pil på D-pad som er healing potions og hva som er power potions. Har tatt feil en og annen gang der. Og når det gjelder shop systemet ville jeg ha foretrukket om vi kunne sammenligne det i butikken med det vi har på oss. Da mener jeg ikke bare en grønn pil om en ting (f.eks armor) er bedre, men å få se det vi har på oss samtidig som vi ser det vi har tenkt å kjøpe. Men alt dette er bare småting jeg ikke trekker noe særlig på. Til gjengjeld har jeg gått helt gjennom spillet allerede, noe jeg svært sjelden gjør, og jeg er godt i gang med å gå igjennom det enda en gang på vanskeligere vanskelighetsgrad. Det gjør jeg så godt som aldri. Derfor gir jeg det 9/10. Det har noen småfeil, ja, men resten av spillet mer enn gjør opp for alt det og vel så det. :)

Lenke til kommentar

Etter å ha fullført spillet synes jeg at 9\10 kanskje er litt i overkant.

Spillet har en veldig bra kjerne, combatsystemet fungerer og flyter veldig bra, men det er en del mangler her og der, en del ting som kunne blitt gjort bedre, slik som inventory\shop systemet. Pluss at jeg savnet verdier på talent points.

 

Men jeg måtte le litt da jeg så at de faktisk brukte xxx som sisteboss.

 

Spoiiler aleerrt! Hallo?

Endret av LostOblivion
  • Liker 1
Lenke til kommentar

For ikke å nevne at det er svært logisk hvem som er sistebossen. ;) Men når man snakker om bosser mislikte jeg en av dem. Det kunne lett ha blitt gjort annerledes og mye bedre:

 

 

 

Har sloss mot den steinkjempen både på Normal og Heroic, og begge gangene var det rimelig kjedelige saker. Bare deng løs på føttene til han ramler, deng løs på hendene til han bøyer hodet, og deng løs på hodet. Gjenta en gang til, og that's it? Tenk om de kunne gjort det noe alá Shadow of the Colossus i stedet? Det hadde vært noe. :)

 

Lenke til kommentar

Dersom det eneste man er ute etter er en så objektiv og "flat" review som mulig er det jo like greit å bare forholde seg til Metacritic som aggregerer andre reviews. Hva skal man med Gamer's anmeldelse om man allikevel dømmer den nord og ned for å avvike for mye fra Metacritic's score?

Flott at noen kan bedømme litt etter hva de føler "fenger" og ikke henge seg opp I kriterier ihht oppskriften for hvordan et godt spill skal være?

Så får man heller være klar over "avviket" og holde seg unna spill anbefalt av journalister man ikke deler smak med.

Lenke til kommentar

Steam er noe møl som ikke fungerer, og ikke har noe problem med å slette alt du har av spill, screenshots, patcher, mods og så videre om det føler for det. Men samme faen, jeg har boikottet alt som har med Steam å gjøre og kjøpte War in the north på PS3.

 

Edit: For ikke å snakke om "supporten" til Valve. Er det egentlig mulig å få et eneste bra svar hos dem, og ikke noe standard drit som ikke har noe med saken å gjøre? Det eneste jeg har fått som svar var at jeg skulle poste spørsmålet på forumet. De har jo ikke mulighet til å overse det der... ermm.gif

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

0_o Minner om Dragon Age 2 ? Regner med du var rimelig sarkastisk nå. Spillet minner mer om en RPG laget utifra Half-Life motoren. Det er så mye begrensninger og dårlig spillbarhet at å sammenligne det med Dragon Age 2 er rimelig ekstremt.

 

Sarkastisk nei? Du kan jo ikke mene at du ikke ser likhetstrekk mellom WITN og DA2?

 

Du styrer i tredjepersons, kan velge mellom flere folk. Healing, magic, spell og alt det der.

Styremekanismen er også veldig lik DA2. Selvfølgelig er storyen og innholdet veldig ulikt, men jeg snakka ikke om det da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...