Gå til innhold

Laste ned windows 7 home premium norsk


Anbefalte innlegg

Hei folkens..

 

fatter mista den bærbare maskin sin i bakken her om dagen, maskin slutta da å funke..

fant senere ut at det var hardisken som var hadde tatt kvelden.

 

har nå skaffa ny hardisk, og skal da ha instalert windows igjen..

 

produktnøkkelen har jeg siden den står under maskin, men er det sånn at jeg må ha norsk versjon?

 

eller holder det å bare laste ned en hvilken som helst windows 7 home premium?

og brenne ut på cd

 

har ikke windows cd, da det ikke fulgte med, og recovery disken fungerer jo da selvsagt ikke siden harddisken er ødelagt.

 

 

håper det var riktig plass å legge denne

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg mener å ha lest i andre poster at det skal holde med samme versjon, altså Premium, språk skal ikke være så viktig.

 

Kom akkurat på at det kunne være noe med at det var OEM versjon også så jeg tror noen som faktisk har gjort dette bør bekrefte eller avkrefte den slitne hukommelsen min.

Endret av vidarkri
Lenke til kommentar

Jeg la inn Windows på nytt på en Dell pc for en venn av meg.. tasta inn hans produkt nøkkel som er klistra på kabinetter og den ble godkjent under installasjonen.. Men fikk problemer når det kom til aktivering.. mulig det funker om man ringer inn tl MS.

 

*Edit*

Ang nøkkel, så skal den kunne brukes på alle språk og 32/64-bits versjoner, gjør ihvertfall det på lisenser fra MSDN.

Endret av J@9
Lenke til kommentar

Det finnes ingen lovlige og offentlige steder du kan laste ned Windows 7 fra. Men det finnes likevel trygge alterativer der ute. Du kan lese litt om det her...

 

http://samfunn.myhken.com/jeg-trenger-en-win7office-2010-plate-hvor-skaffe-denne

 

Om du kjenner noen med en Windows 7 plate, med riktig versjon (altså Home Premium, Pro eller Ultimate) som du hadde på pcen fra før av, vil du kunne bruke nøkkelen under pcen for å få aktivert. Mange må likevel ringe inn til Microsoft for å få aktivert når de bruker den nøklen som står under pcen.

 

Uanett, det finnes flere alternativer for å få løst problemet ditt, så regner med at det går kjapt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...