KometHimmel Skrevet 5. november 2011 Skrevet 5. november 2011 Lurte plutselig på hva skjer om man ikke vasker underlivet på flere år? Eller hele livet?
KometHimmel Skrevet 5. november 2011 Forfatter Skrevet 5. november 2011 Kukost Mente med jenter jeg da :I
ThaHoward Skrevet 5. november 2011 Skrevet 5. november 2011 Kukost Mente med jenter jeg da :I De kan også få smegma
jigaplow Skrevet 5. november 2011 Skrevet 5. november 2011 Kukost Mente med jenter jeg da :I Skulle vi lukte helt hit at du mente jenter? Ta en dusj 2
ThaHoward Skrevet 5. november 2011 Skrevet 5. november 2011 (endret) Skulle vi lukte helt hit at du mente jenter? Ta en dusj Det er derfor jeg kjente en sterk lukt av reke Endret 5. november 2011 av slettet II
Boris Yeltsin Skrevet 5. november 2011 Skrevet 5. november 2011 Er dette en fetisj for deg, eller noe? Er dette noe å lure på? :S
jigaplow Skrevet 5. november 2011 Skrevet 5. november 2011 (endret) Skulle vi lukte helt hit at du mente jenter? Ta en dusj Det er derfor jeg kjente en sterk lukt av reke Haha, yes Endret 5. november 2011 av jigaplow
MrL Skrevet 5. november 2011 Skrevet 5. november 2011 Beste måten å finne ut ting på er å prøve det selv
KometHimmel Skrevet 5. november 2011 Forfatter Skrevet 5. november 2011 Er dette en fetisj for deg, eller noe? Er dette noe å lure på? :S ????Lurte på :S
BuffyAnneSummers Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 Vaginaen din er selvrensende. Du trenger strengt talt ikke å gnukke deg inn med Dr. Greve hver dag bare fordi det er det de gjør på tv.. 3
vidor Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 Vaginaen din er selvrensende. Du trenger strengt talt ikke å gnukke deg inn med Dr. Greve hver dag bare fordi det er det de gjør på tv.. Dr. Greve produktene skapte for min del avhengighet. Om jeg ikke brukte dem hver dag så klødde det som pokker. Da kuttet jeg dem helt ut og levde med kløe et par dager, så var det over. Dr. Greve plasserer jeg i kvakksalverkategorien sammen med Dr. Oetker.
KometHimmel Skrevet 9. november 2011 Forfatter Skrevet 9. november 2011 Kafaen nokken forandra emne mitt før >:/ ?? 1
_Amund_ Skrevet 10. november 2011 Skrevet 10. november 2011 Kukost Mente med jenter jeg da : Tar nok ikke lang tid før det ikke skjer noe som helst hvis du ikke vasker deg! Kan nok være en effektiv indirekte måte å drepe sexlysten på.
untouch4ble Skrevet 10. november 2011 Skrevet 10. november 2011 (endret) Værtste fall føre til? Ingen vil ta på en som lukter inngrodd uteligger. Endret 10. november 2011 av untouch4ble 1
nomore Skrevet 10. november 2011 Skrevet 10. november 2011 I tillegg risikerer man infeksjoner. Lite trivelig. Man må naturligvis ikke skrubbe seg med stålbørste og grønnsåpe hver dag, men vasking med vann bør holde standarden høy.
Isbilen Skrevet 10. november 2011 Skrevet 10. november 2011 (endret) Var det ikke en gammel fransk konge eller noe slikt, som ble syk og døde etter å ha tatt sitt livs andre bad? Porene hans var visst så gjenstappet av pudder og skitt at overgangen ble et sjokk. Moralen er: Det du er (ekkel), vær full og helt osv .. Men seriøst: Hvis det var meningen at vi skulle vaske oss så mye som vi gjør i dag ville vi vært født med et såpeorgan. Renslighet er i all hovedsak kulturelt og konsekvensene av å ignorere det blir først og fremst sosiale. Endret 10. november 2011 av Isbilen
tole Skrevet 10. november 2011 Skrevet 10. november 2011 Du trenger ikke tenke på intimhygienen før det å ta av seg trusen høres ut som når du åpner en borrelås. Det Isbilen tar opp er fakta. Flere uteliggere som har blitt "renset" har dødd av det fordi de har dannet et symbiotisk forhold til skiten. Kroppen er rimelig tilpasset og avhengig av det når du ikke tåler en dusj og litt såpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå