Gå til innhold

Desse spela gler vi oss til i november (3DS, PC, PS3, PSP, Wii, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dark Souls, Battlefield 3 og Uncharted 3 ligger allerede på bordet her og det er spillene det går i om dagen, samt Deus Ex: Human Revolution (vært litt treg). :) The Elders Scrolls: Skyrim og The Legend of Zelda: Skyward Sword er allerede bestillt så venter bare på release. :D Assassin's Creed serien har jeg gått lei, siden de ikke introduserte en ny character.. utrolig lei Ezio nå..., Revelations får vente hvis det idet heletatt blir kjøpt. Tales of the Abyss, Super Mario 3D Land og Professor Layton And The Spectre´s Call blir antageligvis neste kjøp. Ihvertfall Layton. :thumbup: Da burde man ha nok å drive med til 2012. :!:

Lenke til kommentar

November blir en latterlig bra måned. Kan faktisk ikke huske en måned som var bedre når det gjelder spill. - Skyrim- Skyward Sword- Super Mario 3D Land- Assassin's Creed: Revelations- Saints Row: The Third- Halo Anniversary- Uncharted 3: Drake's Deception- Jurassic Park: The Game- Rayman Origins- Tales of the Abyss (Om det kommer. Trodde det var utsatt til neste år)- Kirby's Adventure Wii- Doctor Lautrec- Professor Layton And The Spectre´s CallDette er det jeg skal ha, og da er det også mulig jeg har glemt noen. Vanvittig.

 

visst battlefield 3 hadde komt ut i november hadde det vært historisk!

Lenke til kommentar

Blir vel Uncharted eller Modern Warfare 3 på meg denne måneden. En av de nevnte blir vel julegave til meg selv tenker jeg. Har fortsatt mange timer å presse ut av Battlefied 3, og i tillegg er det en rekke titler jeg ikke har kjøpt som jeg håper på snappe opp for en billig penge på play.coms høstsalg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...