Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nextgentel utvider ADSL dekning og tilbud...


Anbefalte innlegg

RING DEM !

 

Jeg og flere andre som bor under helt andre telefonsentraler har alle fått "grønt lys" på NGT sin nummersjekk, men etter en telefon til NGT får vi bekreftet at det desverre er en feil, og ikke kan få ADSL.

 

Likevel mange måneder etterpå så har nummersjekken samme status, altså grønt lys for ADSL, men NGT bekrefter at vi ikke kan få, og ikke er planlagt for utbygging.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
RING DEM !

 

Jeg og flere andre som bor under helt andre telefonsentraler har alle fått "grønt lys" på NGT sin nummersjekk, men etter en telefon til NGT får vi bekreftet at det desverre er en feil, og ikke kan få ADSL.

 

Likevel mange måneder etterpå så har nummersjekken samme status, altså grønt lys for ADSL, men NGT bekrefter at vi ikke kan få, og ikke er planlagt for utbygging.

 

Samme her. Eller det var enda nærmere. De hadde informert om et ukenummer tidligere i år det skulle være klart her, men når jeg mailte dem med et par spørsmål i.f.m bestilling fikk jeg til svar at planene var blitt forandret, og dette området var blitt uaktuelt for utbygging

 

Det var for et par-tre mndr siden. Når jeg prøvde nimmersjekken

nå, fikk jeg følgende:

Vi kan tilby deg følgende abonnement på ditt telefonnummer xxxxxxx.

ADSL Alpha 704

ADSL Alpha 1024

Vi har kalt våre enkleste ADSL abonnement for Alpha 704 og Alpha 1024. ADSL Alpha er kun tilgjengelig i noen utvalgte geografiske områder, og har noe lavere ytelse og pris enn våre øvrige produkter. Den frie bruken og ruter får du med i vår løsning. Dette gjør også Alpha til et særdeles konkurransedyktig alternativ til øvrige aktører i ditt område, og nok et attraktivt produkt for NextGenTel'erne.

Les mer om ADSL Alpha.

 

Men jeg har jo lagt inn at jeg får beskjed når det skal være klart, så det er vel sikkert bare feil :shrug:

Lenke til kommentar

Er det noen som har merket at hastigheten har økt hos ngt i det siste? Min Charlie har økt fra ca 1024 til ca 1400.

 

Muligens det er iforbindelse med denne mailen jeg mottok (se under). MEN det var på de bedriftslinjene jeg har i forbindelse med jobben. Så jeg er usikker på om privat markedet, siden jeg ikke har fått mailen på privat ngt-linjen min. Selv om hastigheten min har økt i det siste på den linjen, men det kan godt være gjort i forbi farten (om de ikke har oppdaget at jeg har stått for innkjøp av mange ngt abb, og de ville belønne meg :wink: )

 

NextGenTel vil i løpet av denne uken endre hastigheten på eksisterende Bravo og Charlie kunder.

 

De nye hastighetene vil være:

 

Bravo 850 økes fra 704 kbps til 850 kbps.

Charlie 1350 økes fra 1024 kbps til  1350 kbps.

 

I forbindelse med hastighetsøkningen vil noen kunder oppleve noe nedetid. Oppdateringstidspunkt vil være mellom kl. 24.00 og kl. 07.00 i løpet av uke 33. I enkelte tilfeller må ruter restartes for å komme på nett igjen etter endringen. Restart foregår ved å slå av og på strømmen.

 

Vi håper denne endringen vil gi bedriften Deres enda større glede av bredbåndsoppkoblingen

 

Med vennlig hilsen

Kundeservice

NextGenTel AS.

Lenke til kommentar
Dette nummeret ser ut til å tilhøre en sentral som ikke er planlagt utbygget.

 

ehh :(

 

Kan du få ADSL av nokon andre levrandører då?

 

Det virker som NGT har fått samme type dekning som Bluecom/Tiscali/Tele2/ o.s.v.

 

-Green-

 

vel jeg har bluecom og jeg fikk beskjed om at det ikke er sentral og at det ikke er planlagt utbygning av en i mitt område osv... :grumpy:

Lenke til kommentar

 

vel jeg har bluecom og jeg fikk beskjed om at det ikke er sentral og at det ikke er planlagt utbygning av en i mitt område osv... :grumpy:

 

Er vel ikke noe stort poeng og kjøpe av NGT så lenge de ikke kjører på sitt eget utstyr i sentralen, da er de jo bare en av mange som ikke utmerker seg på noen spresiell måte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...