Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nextgentel utvider ADSL dekning og tilbud...


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Eg har mange gonger testa tlf.nr. mitt på NGT sine side. Gjorde det idag og plutseleg: BANG :woot: , du kan få ADSL ALPHA fra NGT. Det har aldri stått før.

 

No blir det ikkje aktuelt for meg fordi UT-hastigheten var den samme som dei andre levrandørene (Tiscali, Bluecom, Kvalito, Tele2, etc).

 

Tenkte berre eg skulle opplyse dette til alle NGT fans!

 

-Green-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tipper at man nå kan få Nextgentel Alpha de stedene telenor adsl har dekning.. Dette ser ut som telenors løsning siden man må ha fasttelefon, og den lave ut-hastigheten lukter veldig Telenorsk.

 

Telenor sa jo for litt siden at nå kan alle leverandører bruke alle typer modem, så da kan Nextgentel levere ruter på Telenor si ADSL-løsning.

Lenke til kommentar
Jeg tipper at man nå kan få Nextgentel Alpha de stedene telenor adsl har dekning.. Dette ser ut som telenors løsning siden man må ha fasttelefon, og den lave ut-hastigheten lukter veldig Telenorsk.

 

Telenor sa jo for litt siden at nå kan alle leverandører bruke alle typer modem, så da kan Nextgentel levere ruter på Telenor si ADSL-løsning.

 

Sikkert, men prisen på 1024/256 var relativt bra, og der trengte ein ikkje telefonlinje...

 

-Green-

Lenke til kommentar

Eg for min del kunne berre tenkt meg å hatt NGT på grunn av "UT" hastigheten. "UT" hastigheten på ALPHA er jo diverre lik med dei andre levrandørene, så for meg er det ikkje aktuelt.

 

Tele2 er jo billigere da, så hvorfor ikke

bestille derfra? Eller det det noe spes.

bra med NextTenGel som jeg ikke har fått med meg?

 

FEIL! 1024/256 er billigere hjå NGT. (Dersom ein ser vekk ifrå at Tele2 ikkje har bindingstid!)

-Green-

Lenke til kommentar
Eg for min del kunne berre tenkt meg å hatt NGT på grunn av "UT" hastigheten. "UT" hastigheten på ALPHA er jo diverre lik med dei andre levrandørene, så for meg er det ikkje aktuelt.

 

Tele2 er jo billigere da, så hvorfor ikke

bestille derfra? Eller det det noe spes.

bra med NextTenGel som jeg ikke har fått med meg?

 

FEIL! 1024/256 er billigere hjå NGT. (Dersom ein ser vekk ifrå at Tele2 ikkje har bindingstid!)

-Green-

Ja men da så jeg ikke ut ifra det. Jeg så på uten bindingstid.

Desuten, hva gjør vel et par kr?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...