Gå til innhold

SnowDOG's Picture humor thread V.3 *Ingen post uten bilde!*


hernil

Anbefalte innlegg

Nå tuller du?

Nei, jeg tuller ikke nå. Det vil si, jeg tuller vel like mye som andre, men helst ikke når jeg modererer.

 

Som jeg så det, var det kun gammle mannen som var rasist, og det på en morsom måte.

Hvem som var rasist i bildene er ikke vesentlig. Det er at budskapet var forhånende overfor en folkegruppe. Det er rasistisk ifølge lov og retningslinjer.

 

Er personlig mørk og dro godt på smilebåndet av den serien der ;)

Det er godt for deg. Jeg er lyshåret og blåøyet etnisk nordmann og ler av blondinevitser. Ikke noe galt med selvironi, spesielt når det ikke egentlig rammer en selv... :)

 

Leit at folk skal være så følsomme nå til dags :(

Ja, jeg er enig, det er leit. Selv ønsker jeg hele paragrafen på historiens skraphaug. Men der er den ikke.

 

Og selv om den var det ville jeg fortsatt synes det er nokså patetisk at norske ungdommer bruker tiden sin på å poste amerikanske stereotyper. Det er liksom så irrelevant. Hadde det vært i USA hadde det vært greit å ta en John McClane og spasere gjennom Harlem med et skilt som sier "I hate niggers". Men vi er i Norge, og det er en nokså irrellevant og ufarlig problemstilling. Det er lett å være eplekjekk på ti tusen kilometers avstand.

 

Man kunne jo prøve seg med å gå gjennom Grønlandsleiret og Tøyen med en plakat som sa "Jeg er en homofil jøde. Sug meg!" Det ville i det minst være litt nærmere samfunnsaktuelle problemstillinger.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne:

*Ingen post uten bilde

 

 

og denne

Hva rasisme er, og om det burde være forbudt, kan vi diskutere et annet sted.

 

 

med denne:

Nå tuller du?

Nei, jeg tuller ikke nå. Det vil si, jeg tuller vel like mye som andre, men helst ikke når jeg modererer.

 

Som jeg så det, var det kun gammle mannen som var rasist, og det på en morsom måte.

Hvem som var rasist i bildene er ikke vesentlig. Det er at budskapet var forhånende overfor en folkegruppe. Det er rasistisk ifølge lov og retningslinjer.

 

Er personlig mørk og dro godt på smilebåndet av den serien der ;)

Det er godt for deg. Jeg er lyshåret og blåøyet etnisk nordmann og ler av blondinevitser. Ikke noe galt med selvironi, spesielt når det ikke egentlig rammer en selv... :)

 

Leit at folk skal være så følsomme nå til dags :(

Ja, jeg er enig, det er leit. Selv ønsker jeg hele paragrafen på historiens skraphaug. Men der er den ikke.

 

Og selv om den var det ville jeg fortsatt synes det er nokså patetisk at norske ungdommer bruker tiden sin på å poste amerikanske stereotyper. Det er liksom så irrelevant. Hadde det vært i USA hadde det vært greit å ta en John McClane og spasere gjennom Harlem med et skilt som sier "I hate niggers". Men vi er i Norge, og det er en nokså irrellevant og ufarlig problemstilling. Det er lett å være eplekjekk på ti tusen kilometers avstand.

 

Man kunne jo prøve seg med å gå gjennom Grønlandsleiret og Tøyen med en plakat som sa "Jeg er en homofil jøde. Sug meg!" Det ville i det minst være litt nærmere samfunnsaktuelle problemstillinger.

 

Geir :)

 

... gir oss:

 

 

 

irony6.jpg

 

 

:D

Endret av Moskus
Lenke til kommentar

Nei, det gir oss en ekstremt lang post uten spoiler.

Og regelen om at ingen poster skal være uten bilde gjelder ikke for moderatorer/ admins i modereringsærend!

Han var ikke i moderatorærend. Han kommenterte andre som kommenterte en post som ikke skulle kommenteres.

Thats_the_joke.jpg

 

 

 

 

Jeg beklager om posten min var for avansert....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Bare å gi opp den diskusjonen. Vi snakker om et nettverk av sider som satte i kamp en kampanje for å skrive merkenavn på "riktig norsk", for så å gjøre akkurat hva f de ville når språkrådet så gikk ut og sa at de tok feil. Hvis en av de hadde fått for seg at jorda var flat, så hadde planeten bøyd seg og blitt flat før de hadde gått ut og sagt de tok feil.

 

30171685-d48f-4e13-b452-bdf9b13edd22.jpg

Lenke til kommentar

Kan folk roe ned?

 

Sist en mod sa til tom waits for alice at han måtte ha bilde dreit moderatoren på leggen :p

 

Når twfa sa noe i denne duren her "Vi admins kan fjerne mod stillingen til dere frekke moderatorer" :whistle:

Ikke bare det, men jeg fikk ikke mat på tre dager^^

business_idea.png

Endret av hernil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...