Gå til innhold

LG Optimus 2X - LGs nye monster!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen andre enn meg som sliter med å oppdatere? Ca 4-5 % ut i updaten kommer det opp at det er ett problem med koblingen mellom telefon og pc. Det har skjedd 5 ganger nå. må skru av og på og koble til tlf.

 

Da klikka hele forbanna programmet. Når jeg prøver å starte tlf nå, kommer det bare opp s/w update please wait.. herlig

Endret av VgRD
Lenke til kommentar

Skjønner ikke at dere gidder den LG dritten når det finnes så mange og gode custom rom's på XDA.

Stabile og nå med klart forbedret batteri levetid...

Sto selv fast i s/w update og reddet meg inn med å starte telefonen med på + vol down og kjørte full vipe og la inn en custom rom fra minnekortet, prøv å se om du kommer noen vei i menyene der....

Lenke til kommentar

Vurderer kraftig å kaste hele mobilen i glomma.

Oppdateringen her har gått helt galt. Mobilen kan ikke skrus på, sletta alt som var men samme problem.

Oppdateringsprogrammet starter ikke, bare loader, så begynner den å loade på nytt igjen osv.

Support kunne bare si at den måtte vist på service...

Flott mobil dette gitt.

Lenke til kommentar

Vurderer kraftig å kaste hele mobilen i glomma.

Oppdateringen her har gått helt galt. Mobilen kan ikke skrus på, sletta alt som var men samme problem.

Oppdateringsprogrammet starter ikke, bare loader, så begynner den å loade på nytt igjen osv.

Support kunne bare si at den måtte vist på service...

Flott mobil dette gitt.

 

Du kan jo teste NV flash, les og last ned her her : http://www.swedroid.se/forum/37742-guide-aterstallningstraden-nvflash-ext3-18-5-11-a.html

Lenke til kommentar

Er det flere enn meg som sliter med dårlig samtalekvalitet enda? Eventuelt har fått løst det ved reperasjon, oppdateringer, custom roms?

 

Har ikke sendt min på service enda, siden jeg hadde håp om at en softwareoppdatering kunne løse problemet, men det er like gale etter oppgradering fra til v10C

Lenke til kommentar

Er det flere enn meg som sliter med dårlig samtalekvalitet enda? Eventuelt har fått løst det ved reperasjon, oppdateringer, custom roms?

 

Har ikke sendt min på service enda, siden jeg hadde håp om at en softwareoppdatering kunne løse problemet, men det er like gale etter oppgradering fra til v10C

 

Prøv deg frem ved å bytte baseband vha smartflash her :

 

http://android.modaco.com/content/lg-optimus-2x-2x-modaco-com/335494/29-jun-smartflash-stock-baseband-release-1035-21-20110622/

 

Husk bare på å flashe og prøve ut riktig RIL også :thumbup:

Lenke til kommentar

hvordan vet jeg hvilke RIL jeg har? kan jeg se det noen steder på tlf?

 

Se hvilket baseband du har hvis du ikke har flashet noe før, mest sannsynlig har du da tilsvarende RIL.

 

Ta også en titt på XDA før du flasher og les deg opp litt...

RIL+basebånd gjør også en full vipe på telefonen din så ta kopi før du prøver.

Ellers så fikk jeg problemer med RIL 502 men ikke baseband 502 uten at jeg kan si hvorfor...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...