Gå til innhold

LG Optimus 2X - LGs nye monster!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+918234

Jeg fikk ny oppdatering til telefonen min akkurat nå :D

Har hatt den siste versjonen altså v10b eller hva den heter frem til nå, så får satse på at dette er den vi alle har ventet på.

 

EDIT: Har nå v10c faktisk, hadde jo nesten mistet troen på at LG skulle gi ut noen oppdatering.

 

Jeg har ikke fått noen oppdateringer til min X2. Rart at du har fått. Er din mobil kjøpt i utlandet?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+918234

Hei

 

Jeg kjører for tiden custom ROM CM7 Nightlies v.53 på min Optimus 2X, men er ikke helt fornøyd da jeg har litt forskjellige problemer. 1) mister hele tiden kontakt med det eksternde minnekortet og må ta det ut/sette inn igjen for å gjenopprette kontaket. 2) Ser ut for at 3G dekningen er dårlig/helt borte 3) Ved utgående og innkommende anrop kommer høytaler på som default og jeg må reboote telefonen for at dette skal forsvinne. 4) miset av og til datakommunikasjonen helt. Er det noen her på forumet som har erfaringer/benytter CM7 Nightlies customs ROM og som kan gi meg tips til å rette opp disse problemene? Er det andre customs 2.3 (Gingerbread) ROM's som dere vil anbefale? :thumbup:

 

CM7 er jo ikke stabil og langt ifra ferdig enda så skjønner ikke helt problemet ditt. Build #56 er kommet ut idag og CM7 blir bedre og bedre for hver build.

 

De feilene som du ramser opp her kjent i CM7 og vil nok bli fikset ettervært. Jeg har har brukt CM7 en stund, men gikk over til BlazingDragon siden det var flere ting som virket der. Akkurat nå kjører jeg faktisk original ROM. Måtte bare se om backupen jeg lagde virket :)

 

Skal du ha stabil custom ROM må du gå for MoDaCo eller BlazingDragon. Disse er basert på Android 2.2.2, men disse er heller ikke feil frie.

Lenke til kommentar

Hei

 

Jeg kjører for tiden custom ROM CM7 Nightlies v.53 på min Optimus 2X, men er ikke helt fornøyd da jeg har litt forskjellige problemer. 1) mister hele tiden kontakt med det eksternde minnekortet og må ta det ut/sette inn igjen for å gjenopprette kontaket. 2) Ser ut for at 3G dekningen er dårlig/helt borte 3) Ved utgående og innkommende anrop kommer høytaler på som default og jeg må reboote telefonen for at dette skal forsvinne. 4) miset av og til datakommunikasjonen helt. Er det noen her på forumet som har erfaringer/benytter CM7 Nightlies customs ROM og som kan gi meg tips til å rette opp disse problemene? Er det andre customs 2.3 (Gingerbread) ROM's som dere vil anbefale? :thumbup:

 

CM7 er jo ikke stabil og langt ifra ferdig enda så skjønner ikke helt problemet ditt. Build #56 er kommet ut idag og CM7 blir bedre og bedre for hver build.

 

De feilene som du ramser opp her kjent i CM7 og vil nok bli fikset ettervært. Jeg har har brukt CM7 en stund, men gikk over til BlazingDragon siden det var flere ting som virket der. Akkurat nå kjører jeg faktisk original ROM. Måtte bare se om backupen jeg lagde virket :)

 

Skal du ha stabil custom ROM må du gå for MoDaCo eller BlazingDragon. Disse er basert på Android 2.2.2, men disse er heller ikke feil frie.

 

 

jeg og har cm7 ,,,,,er batteriet noe forbedret ved denne??..MoDaCo eller BlazingDragon.kan disse lastes ned fra rom manageren?og er dei bedre en den site opdateringen buildt56?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+918234

Hei

 

Jeg kjører for tiden custom ROM CM7 Nightlies v.53 på min Optimus 2X, men er ikke helt fornøyd da jeg har litt forskjellige problemer. 1) mister hele tiden kontakt med det eksternde minnekortet og må ta det ut/sette inn igjen for å gjenopprette kontaket. 2) Ser ut for at 3G dekningen er dårlig/helt borte 3) Ved utgående og innkommende anrop kommer høytaler på som default og jeg må reboote telefonen for at dette skal forsvinne. 4) miset av og til datakommunikasjonen helt. Er det noen her på forumet som har erfaringer/benytter CM7 Nightlies customs ROM og som kan gi meg tips til å rette opp disse problemene? Er det andre customs 2.3 (Gingerbread) ROM's som dere vil anbefale? :thumbup:

 

CM7 er jo ikke stabil og langt ifra ferdig enda så skjønner ikke helt problemet ditt. Build #56 er kommet ut idag og CM7 blir bedre og bedre for hver build.

 

De feilene som du ramser opp her kjent i CM7 og vil nok bli fikset ettervært. Jeg har har brukt CM7 en stund, men gikk over til BlazingDragon siden det var flere ting som virket der. Akkurat nå kjører jeg faktisk original ROM. Måtte bare se om backupen jeg lagde virket :)

 

Skal du ha stabil custom ROM må du gå for MoDaCo eller BlazingDragon. Disse er basert på Android 2.2.2, men disse er heller ikke feil frie.

 

 

jeg og har cm7 ,,,,,er batteriet noe forbedret ved denne??..MoDaCo eller BlazingDragon.kan disse lastes ned fra rom manageren?og er dei bedre en den site opdateringen buildt56?

 

De er mere stabile ja side de to er basert på LG sin ROM. Du kan laste ned via rommanager, men ikke alltid mobilen starter opp etter du har inst.

 

Beste du kan gjøre er å laste ned den romen du vil ha. Kopiere .zip filen inn på det eksterne SD kortet. Så skrur du av mobilen. Hold så inne volum ned knappen og hold inne power knappen til LG logoen forsvinner. Da vil du komme inn i en restore meny. Der bør du ta en full wipe som de kaller det og man installerer den nye ROMen. Husk å laste ned BatteryCalibration etter at du har installert ny ROM. Lad mobilen helt opp og kjør BatteryCalibration før du tar ut lade ledingen.

Lenke til kommentar

Hei, kjøpte meg Lg 2x nå for en uke siden og en kamerat som har den måtte levere inn sin fordi den ikke ville starte etter kort tid, selger sa det var en update ute nå som fikset på slike problemer men jeg finner ingen updates på den LG update greia som jeg lastet ned, står at mobilen er oppdatert med siste oppdatering så da regner jeg med han var full av skit?.

 

Er v10b siste update? Og bruker folk her det programmet fra LG for å oppdatere mobilen?.

Endret av Keylar
Lenke til kommentar

Hei, kjøpte meg Lg 2x nå for en uke siden og en kamerat som har den måtte levere inn sin fordi den ikke ville starte etter kort tid, selger sa det var en update ute nå som fikset på slike problemer men jeg finner ingen updates på den LG update greia som jeg lastet ned, står at mobilen er oppdatert med siste oppdatering så da regner jeg med han var full av skit?.

 

Er v10b siste update? Og bruker folk her det programmet fra LG for å oppdatere mobilen?.

 

Bare bruk oppdatering på telefonen. v10c er den siste oppdateringen fra lg, og ble sluppet i forgårs kveld

Lenke til kommentar

Jeg oppdaterte telefonen til V10c i går, og opplever telefonen som mer responsiv enn tidligere. Spesielt når jeg skal taste inn låse-mønsteret for å komme ut av lock-screen.

Jeg bruker LauncherPro, så jeg kan ikke si noe om navigering i app-meny og mellom hjemmeskjermer (annet enn at det fungerer knirkefritt når jeg har LauncherPro installert..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...