Gå til innhold

LG Optimus 2X - LGs nye monster!


Anbefalte innlegg

roaming må alle med tele2 ha huket av, netcom skal fungere uten i alle fall. Det gjør det hos meg i det minste.

 

Jeg orker ikke å lese mange sider tilbake, så jeg spør heller, er det noen som har funnet en løsning på det problemet hvor mobilen ber om PIN etter man tar vekk skjermspareren?

 

Er litt redd at jeg ikke kan ta imot samtaler fra jeg tok på skjermspareren til jeg taster inn PIN. Tror noen skrev at CPUen jobbet ved for lav hastighet elns, så mobilen går inn i dvalemodus elns.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hai! Akkurat kjøpt meg LG O2X som erstatter min Desire. Første jeg gjorde var å roote, men har allerede funnet noen irritasjonsmomenter :p Bl.a får jeg foreløpig ikke valgt hvor ting skal lagres, siden telefonen blander sammen internt og eksternt SD-kort. Fant ut av det for spotify sin del, men tenkte på filming/bilder. Noen som vet om det går an å "force" den til å lagre på det eksterne?

 

Også en annen ting; er på utkikk etter en god og stabilcustom rom, og ser da at jeg burde holde meg til 2.2-baserte roms. Noen anbefalinger der? Liker forsåvidt utseendet til stock rom godt, så om det er med slik eyecandy så er det ingen ulempe :> Men er vant til CM7 fra min Desire. Har lest at det ikke er stabilt ennå på LG'en, så holder meg unna foreløpig.

 

Kort og greit, kom med noen anbefalinger så jeg får kjørt i gang D: Prøvde å google litt på egenhånd, men må si det var lettere å finne anbefalinger til Desire'n. For ikke å nevne det enorme mangfoldet av roms som var tilgjengelig til den!

Lenke til kommentar

Hai! Akkurat kjøpt meg LG O2X som erstatter min Desire. Første jeg gjorde var å roote, men har allerede funnet noen irritasjonsmomenter :p Bl.a får jeg foreløpig ikke valgt hvor ting skal lagres, siden telefonen blander sammen internt og eksternt SD-kort. Fant ut av det for spotify sin del, men tenkte på filming/bilder. Noen som vet om det går an å "force" den til å lagre på det eksterne?

 

Du gjør det når du for første gang starter Spotify og skal logge inn. Før du logger deg inn, så trykk menyknappen.

 

Install Path skal være: mnt/sdcard/_ExternalSD

Endret av Toast Is Pimp!
Lenke til kommentar

ARGH! Den siste uken har telefonen nesten ikke gitt meg annet enn problemer. Det begynte etter at MoDaCo FR19 hadde fungert fint for meg en god stund, så begynte det med BSOD, spontane reboot, ultrakjapp tømming av batteriet med påfølgende høy batteri og prosessortemperatur.

Forsøkte kort å prøve GR1 Alpha, men der FC'et android.phone.com med en gang og i loop, så jeg gikk tilbake til FR18. Der fortsatte samme problemer som på FR19, og dette til tross for at FR18 var 100% stabilt for meg da jeg brukte det sist.

Så..... Nå kommer jeg snart til å gå tilbake til stock for å sende telefonen i retur. Jeg vil ikke ha den mer.

Det er utrolig trist å gjøre det, for det er egentlig en veldig fin telefon, men jeg må ha en telefon jeg kan stole på. Og denne kan jeg tydeligvis ikke stole på!

 

SGS2 er på vei...

Lenke til kommentar

Tålmodigheten min har nå kommet til veis ende.. Har hatt mobilen i snart fire måneder, men nå får det være nok.. Jeg har, som mange andre, vært rammet av det kjente problemet hvor telefonen skrur seg av i tide og utide.. Jeg har ventet med å sende den inn, da jeg levde i håpet om at oppdateringen skulle gjøre underverker.. Den gang ei :no:

 

Min telefon skrur seg fortsatt av når den selv vil..

 

Jeg er nå interessert i å få pengene tilbake eller bytte den ut med en annen telefon.. Jeg kjøpte min hos MPX.no. Er det andre som har kjøpt den herfra? Vil det bli et problem å få en ny telefon?

Lenke til kommentar

Tålmodigheten min har nå kommet til veis ende.. Har hatt mobilen i snart fire måneder, men nå får det være nok.. Jeg har, som mange andre, vært rammet av det kjente problemet hvor telefonen skrur seg av i tide og utide.. Jeg har ventet med å sende den inn, da jeg levde i håpet om at oppdateringen skulle gjøre underverker.. Den gang ei :no:

 

Min telefon skrur seg fortsatt av når den selv vil..

 

Jeg er nå interessert i å få pengene tilbake eller bytte den ut med en annen telefon.. Jeg kjøpte min hos MPX.no. Er det andre som har kjøpt den herfra? Vil det bli et problem å få en ny telefon?

Kjøpte min på mpx.no og jeg måtte sende den til Deltaservice i Drammen for reparasjon.
Lenke til kommentar

Da har jeg gitt opp denne mobilen.Hatt den sikkert 1mnd.Men no e det f...meg nok.Hatt bare problem med denne f...mobilen.Slår seg av elendig batteri,bare rom som ikke fungerer.Faenskapet startet da jeg rootet mobilen min........Lg....skal jeg aldri mere kjøpe...nok er nok....mobilen tok jeg med meg ut i garasjen..la den på gulvet og knuste den med en slegge.Faenskap.

Lenke til kommentar

Da har jeg gitt opp denne mobilen.Hatt den sikkert 1mnd.Men no e det f...meg nok.Hatt bare problem med denne f...mobilen.Slår seg av elendig batteri,bare rom som ikke fungerer.Faenskapet startet da jeg rootet mobilen min........Lg....skal jeg aldri mere kjøpe...nok er nok....mobilen tok jeg med meg ut i garasjen..la den på gulvet og knuste den med en slegge.Faenskap.

 

Nice! Har fristet å kaste den ut av et høyt vindu noen ganger ja. Bilde av den moste jævelskapen?

Lenke til kommentar

Da har jeg gitt opp denne mobilen.Hatt den sikkert 1mnd.Men no e det f...meg nok.Hatt bare problem med denne f...mobilen.Slår seg av elendig batteri,bare rom som ikke fungerer.Faenskapet startet da jeg rootet mobilen min........Lg....skal jeg aldri mere kjøpe...nok er nok....mobilen tok jeg med meg ut i garasjen..la den på gulvet og knuste den med en slegge.Faenskap.

 

Nice! Har fristet å kaste den ut av et høyt vindu noen ganger ja. Bilde av den moste jævelskapen?

 

 

Vil ikke se det faenskapet igjen...........

Lenke til kommentar

Det er mulig mange ler av mine påstander, men så er det heller ikke jeg som har problemer med telefonen min.

 

Det jeg ler av, er folk som i flere måneder sliter med problemer, uten å tilsynelatende prøve andre alternativer for å fikse problemet. De sitter der altså med en liten datamaskin i fanget til 4 000, og behandler den som en gammeldags mobiltelefon hvor bare service kan fikse problemene.

 

Selvsagt er det folk som får defekte telefoner, men det tror jeg er svært få av de som sitter her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...