Gå til innhold

LG Optimus 2X - LGs nye monster!


Anbefalte innlegg

Og stemmer det at det er problemer med noen kanaler på trådløse rutere?

Jeg har lest at noen modeller (Ikke bare LG sine) med Android har problemer med noen rutere, jeg husker ikke hvor jeg har lest det, så kan dessverre ikke linke.

Jeg kan bekrefte dette. Min HTC Hero hadde ikke nubbesjans på å koble seg opp på det trådløse nettverket hjemme, men nettverket på jobb gikk unna uten det minste problem. Leste også at det var en stor mengde personer som slet med samme problemet på XDA-developer, men at det av og til ble løst ved å skifte trådløs sender.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har litt problem med lyset på Led-knappene etter å ha installert CM. Har brukt LG Optimus 2x touch key lights til å justere ned lysstyrken og det fungerer forsåvidt enda men lysstyrken skrur seg på maks hver gang skjermen skrus av og på igjen.

 

Edit: Fungerer fint når jeg slår av automatisk lysstyrke men jeg vil jo gjerne bruke automatisk lysstyrke selv om heller ikke den fungerer som den skal.

Endret av Zoni
Lenke til kommentar

mister dekning ofte jeg og. veldig iriterende. noen som vet hvordan man finner ut hvilke ril man har? leser på XDA at de har f.eks 606 baseband+606 ril.. men finner ikke ut hvordan jeg sjekker hvilke ril jeg har..

 

og en annen ting. jeg bruker cm7 for tiden og det er noen apps som jeg ikke finner. men når jeg bruker 2.2.2 så er de der.. må de portes til 2.3.4 eller noe sånt?

Endret av oyfug
Lenke til kommentar

Har litt problem med lyset på Led-knappene etter å ha installert CM. Har brukt LG Optimus 2x touch key lights til å justere ned lysstyrken og det fungerer forsåvidt enda men lysstyrken skrur seg på maks hver gang skjermen skrus av og på igjen.

 

Edit: Fungerer fint når jeg slår av automatisk lysstyrke men jeg vil jo gjerne bruke automatisk lysstyrke selv om heller ikke den fungerer som den skal.

 

Bruker MoDaCo's LG 2x/G2x Touch key Brightness. Har ikke slike problemer.

Lenke til kommentar

Har litt problem med lyset på Led-knappene etter å ha installert CM. Har brukt LG Optimus 2x touch key lights til å justere ned lysstyrken og det fungerer forsåvidt enda men lysstyrken skrur seg på maks hver gang skjermen skrus av og på igjen.

 

Edit: Fungerer fint når jeg slår av automatisk lysstyrke men jeg vil jo gjerne bruke automatisk lysstyrke selv om heller ikke den fungerer som den skal.

 

Bruker MoDaCo's LG 2x/G2x Touch key Brightness. Har ikke slike problemer.

Samme problem med den, kjører du CyanogenMod?

Lenke til kommentar

Så ingen andre som opplever problemer med at dekningen forsvinner veldig ofte og at det trengs en omstart? Jeg skal se om jeg får nytt sim-kort og håper det hjelper. Det jeg har er tross alt 3 år gammelt.

 

Jeg har også problemer med dette, og det med et helt nytt sim-kort.. Fantastisk irriterende, for det er ingen forvarsel eller noe slikt. Merker det gjerne når jeg skal sende en melding eller ringe, og aner da ikke hvor lenge signalet har vært borte. Frustrerende..

Endret av Erlend..
Lenke til kommentar

og en annen ting. jeg bruker cm7 for tiden og det er noen apps som jeg ikke finner. men når jeg bruker 2.2.2 så er de der.. må de portes til 2.3.4 eller noe sånt?

 

Hvilke apps? LG-apps? Gratis-apps? Kjøpte-apps?

 

apps fra market. for eksempel whatsapp finner jeg ikke med 2.3.4. men finner den i 2.2.2

 

Jeg fikk byttet sim-kort i går og det hjalp. Har ikke mistet dekningen siden da.

 

kansje jeg skal bestille meg et nytt sim kort jeg og. hadde det samme problemet med min x10 mini..

Lenke til kommentar

Noen som anbefaler CM7? Hva spesifikt er ustabilt med den?

 

Jeg husker ikke hvor jeg leste det, men hvilke apps virker å være kilden til mange av problemene? Jeg har brukt Titanium Backup til å avinstallere F-secure og Bil hjem(?). Noe mer jeg bør fjerne?

CM anbefales på det sterkeste! Jeg kan ikke si så mye om stabiliteten til rc-7.1 siden jeg installerte den i går men tidligere erfaringer tilsier at rc-versjonene er forbløffende stabile. På et halvt døgn så oppleves telefonen som langt mer responsiv, en benchmar via Quadrant viser stor forbedring (ca 3000 vs ca 2500) fikk faktisk passert den "magiske" 3000-grensen og klokket inn på 3078. Eneste negative er bakgrunnslyset på touch-knappene, som jeg har beskrevet tidligere, og at screen-shots gir helt sorte bilder

 

Hvis du fryser applikasjonene istedenfor å avinstallere så kan du prøve deg litt frem og gjenopprette hvis du angrer deg. Jeg låste så og si alt som kom fra Lg men det kommer jo ann på om du har behov for/vil bruke noen av de medfølgende applikasjonene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+918234

Hvordan får man frem mp3 filene som ligger på det eksterne minnekortet i LG sin musikkspiller? Går ikke det ann?

Endret av Slettet+918234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...