Gå til innhold

LG Optimus 2X - LGs nye monster!


Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om jeg vil få levert inn telefonen min når jeg har gjort dette???: http://android.modaco.com/content/lg-optimus-2x-2x-modaco-com/335416/nvflash-setup-instructions-drivers-links-active/

Eller vil de merke at dette ikke er originalt? Fant ikke noen annen måte, for CWM backupen min fungerer ikke. Skal prøve å få byttet inn dette vidunderet.

I utgangspunktet var nok ikke dette smart, men det er jo ikke sikkert de merker det før du er ute av butikken. . . .

Hvordan merker de det? Hva skal det stå originalt på Basebånd(1035.21_20110405), kernel(2.6.32.9), versjonsnummer(FRG83G) etc.?

Ser jo ut akkurat ut som vanlig da..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke installere noe som helst av custom rom eller annet lenger. Prosessen starter, også går det en liten stund før jeg får opp en feilmelding i CWM. Denne forsvinner så fort at det er umulig å se hva som står, men jeg tror det står noe om at E:/ ikke eksisterer.

 

Dette skjer heldigvis etter at alt har blitt wipet fra telefonen, sånn at for hvert nye forsøk må jeg logge på Google, laste ned ROM Manager etc.

 

Kan ikke installere noe som helst av custom rom eller annet lenger. Prosessen starter, også går det en liten stund før jeg får opp en feilmelding i CWM. Denne forsvinner så fort at det er umulig å se hva som står, men jeg tror det står noe om at E:/ ikke eksisterer.

 

Dette skjer heldigvis etter at alt har blitt wipet fra telefonen, sånn at for hvert nye forsøk må jeg logge på Google, laste ned ROM Manager etc.

 

Edit: Like før telefonen går i søpla nå(!!!!)

Endret av larsfrommars
Lenke til kommentar

Er det noen som vet om jeg vil få levert inn telefonen min når jeg har gjort dette???: http://android.modaco.com/content/lg-optimus-2x-2x-modaco-com/335416/nvflash-setup-instructions-drivers-links-active/

Eller vil de merke at dette ikke er originalt? Fant ikke noen annen måte, for CWM backupen min fungerer ikke. Skal prøve å få byttet inn dette vidunderet.

 

du kan ta en titt på denne her: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1035041

Lenke til kommentar

Er det noen som vet om jeg vil få levert inn telefonen min når jeg har gjort dette???: http://android.modaco.com/content/lg-optimus-2x-2x-modaco-com/335416/nvflash-setup-instructions-drivers-links-active/

Eller vil de merke at dette ikke er originalt? Fant ikke noen annen måte, for CWM backupen min fungerer ikke. Skal prøve å få byttet inn dette vidunderet.

 

du kan ta en titt på denne her: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1035041

Ja har sett på den der!! :) Men vet ikke hvilken jeg skal velge!

Lenke til kommentar

Nå får jeg faktisk ikke koblet meg på Wi-Fi. Når jeg drar ned "rullgardina" på skrivebordet og trykker på Wi-Fi symbolet går det flere sekunder før rullgardina hakker seg oppover og telefonen ber meg legge til et nettverk.

 

Om jeg går inn i instillingene og prøver å koble meg på får jeg "feil".

 

Det her er andre gangen telefonen skjærer seg.

 

Vurderer veldig sterkt å benytte meg av 30-dagers returrett hos Elkjøp..

Lenke til kommentar

30 dagers returrett gjelder ikke mobiler solgt med abonnement.

Sikkert riktig.

Men norsk kjøpslov med tilhørende reklamasjons rettigheter må uansett gjelde uavhengig av abonnement eller ei.

Og hvis telefonen ikke virker tilfredstillende og leverandør ikke ønsker eller har anledning til å reparere den må det være grunnlag for å returnere produktet. Mulig at det er enklere å få en deal med å bytte til en annen modell enn å reversere enn å kansellere abonnement med subsidier / bindingstid.

Lenke til kommentar

Se der ja. Ikke akkurat uventet. Hvilke rettigheter har vi egentlig på dette som forbruker. Begynner å bli lysten på å heve kjøpet, men er ikke hypp på å gå en måned uten mobil fordi jeg sender telefonen fram og tilbake til reparasjon...

I mitt tilfelle var det såre enkelt; LG Support kom tidlig i skade for å si at det var noen vits å sende den på service, dette ble sitert hver gang LG / Forhandler prøvde å lansere det som løsning.

 

Uansett; Er det ikke avklart en gang for alle at du har krav på lånetelefon med tilsvarende funksjonalitet mens telefonen er på service?

Lenke til kommentar

Nå får jeg faktisk ikke koblet meg på Wi-Fi. Når jeg drar ned "rullgardina" på skrivebordet og trykker på Wi-Fi symbolet går det flere sekunder før rullgardina hakker seg oppover og telefonen ber meg legge til et nettverk.

 

Om jeg går inn i instillingene og prøver å koble meg på får jeg "feil".

 

Det her er andre gangen telefonen skjærer seg.

 

Vurderer veldig sterkt å benytte meg av 30-dagers returrett hos Elkjøp..

Dette har skjedd 2 ganger med meg også, funker etter man slår av og på telefon men det er uholdbart :(

Lenke til kommentar

"Hos Elkjøp kan en komplett vare i tilsvarende stand som når den ble kjøpt, returneres innen 30 dager fra du har mottatt varen, og du får alle pengene tilbake. Vi kaller det 30 dagers full returrett - for deg betyr det 100% trygghet. Returretten gjelder ikke mobiltelefoner og produkter solgt med abonnement. Husk å ta med kvittering."

 

Jeg har driti meg ut. Helvete. For en fiffig formulering.

Hva skal jeg gjøre? Jeg har brukt flere tusen kroner på et produkt som ikke kan brukes til annet enn å slå seg selv i hodet med. Jeg kjenner at LG stadig rykker ned på rangstigen.

Endret av linnmari
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...