Gå til innhold

LG Optimus 2X - LGs nye monster!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, er det noen av dere som veit om usbhost / usb otg blir aktuelt i nye oppdateringer? F.eks koble til en minnepinne direkte i tlf for avspilling, eller tastatur eller whatever. Jeg har forstått det sånn at Tegra 2 SoC støtter dette, men det må nødvendigvis også støttes i software og drivere.

 

I enkelte tilfeller blir det et problem med strømtrekk, men det kommer liksom i andre rekke.

 

Hva er forresten den mappa som heter usbdisk/ ? Den er tom, og jeg kommer ikke inn i den...

Lenke til kommentar

I henhold til denne linken må vi vente i enda noen uker før det kommer en oppgradering til telefonen vår :(

 

http://blog.optimus2x.net/2011/05/27/lg-responds-to-the-delay-in-updates-of-o2x-freeze-and-reboot-issues/

 

Høres mer ut som måneder, jeg har nå tatt kontakt med elkjøp og forklart at jeg aksepterer ikke å ha betalt for ett slikt produkt, ikke aner jeg om denne patchen vil løse problemet mitt heller. Problemet er at jeg egentlig ikke ønsker å heve kjøpet heller, for det er ingen annen telefon jeg ønsker meg, jeg vil ha en o2x som virker !

Lenke til kommentar

I henhold til denne linken må vi vente i enda noen uker før det kommer en oppgradering til telefonen vår :(

 

http://blog.optimus2x.net/2011/05/27/lg-responds-to-the-delay-in-updates-of-o2x-freeze-and-reboot-issues/

 

Høres mer ut som måneder, jeg har nå tatt kontakt med elkjøp og forklart at jeg aksepterer ikke å ha betalt for ett slikt produkt, ikke aner jeg om denne patchen vil løse problemet mitt heller. Problemet er at jeg egentlig ikke ønsker å heve kjøpet heller, for det er ingen annen telefon jeg ønsker meg, jeg vil ha en o2x som virker !

Jeg leverte min inn til mpx.no for reparasjon. De klarer selvsagt ikke å reparere den, når ikke LG får lansert den oppdatering sin... Hvis jeg får hevet kjøpet, blir det nok enten en HTC Sensation eller SGS2
Lenke til kommentar

Fikk telefonen min i dag så har ett spørsmål!

 

Jeg har nå synket facebooken min med kontakt listen min. Men problemet er at jeg ikke kan redigere facebook kontaktene så jeg kan legge til telefonnummerene dems.

 

Finnes det en løsning på dette problemet ?:)

Lenke til kommentar

En facebook-kontakt er ikke en telefonkontakt. Det er en kontakt hentet fra Facebook, og du kan ikke endre den. Derimot kan du opprette en kontakt på telefonen, og koble den sammens med facebook-kontakten. Da skal du kunne endre ting, mener jeg å huske.

Okei, og hvordan kobler jeg kontakter sammen?

Lenke til kommentar

Noen som kan linke meg til en helt nybegynner-guide for hvordan installere Custom ROM?

{START HERE} ROLL UP THREAD - Guides,Tutorials & Rom Kitchens

Blazing Dragon

 

Lykke til.

Er det sånn og forstå at du faktisk MÅ kjøpe et eksternt Micro SD-kort for å laste inn custom rom? Har aldri sett det nevnt noen plasser før jeg skulle prøve å installere, og selv da var det ikke akkurat uttrykt i klartekst -- Jeg forstod det på den måten at jeg skulle legge ROMet i "externalSD" folderen, men det fungerer tydeligvis ikke?

Endret av larsfrommars
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...