Gå til innhold

LG Optimus 2X - LGs nye monster!


Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som av og til har problemer med at meldingsappen låser deg?

Når du får en ny melding, og trykker innpå snarveien på dock'en så åpner meldingsappen seg, men skjermen er bare sort. Må restarte telefonen for at den skal komme seg igjen.

 

Skjer kanskje en gang i uken ca, skjønner ikke helt hvorfor det skjer.

 

Kevin =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg bestemt meg for å innstallere custom rom inntil LG kommer med en oppdatering som gir posetiv feedback. Så da lurer jeg på hvilken custom rom jeg bør innstallere? Og kanskje noen nettsider som er gode å hente litt info fra ? :)

Jeg bruker BlazingDragon, og det fungerer ypperlig. Flere andre har også lagt til sin positive overraskelse over custom-ROM-en. Prøv, så finner du ut. Liker du det ikke, kan du legge det tilbake. :)

 

Side: XDA-Developers. De har alt med slikt å gjøre.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Da har jeg bestemt meg for å innstallere custom rom inntil LG kommer med en oppdatering som gir posetiv feedback. Så da lurer jeg på hvilken custom rom jeg bør innstallere? Og kanskje noen nettsider som er gode å hente litt info fra ? :)

Jeg bruker BlazingDragon, og det fungerer ypperlig. Flere andre har også lagt til sin positive overraskelse over custom-ROM-en. Prøv, så finner du ut. Liker du det ikke, kan du legge det tilbake. :)

 

Side: XDA-Developers. De har alt med slikt å gjøre.

Skal sjekke den ut! Men ett spørsmål til. Når de slipper nye oppdateringer til custom roms, må jeg gjøre alt på nytt da eller blir det som å få en vanlig oppdatering til mobilen? (At mobilen sier i fra også bare trykker du deg igjen oppdateruingen på mobilen)

Lenke til kommentar

Skal sjekke den ut! Men ett spørsmål til. Når de slipper nye oppdateringer til custom roms, må jeg gjøre alt på nytt da eller blir det som å få en vanlig oppdatering til mobilen? (At mobilen sier i fra også bare trykker du deg igjen oppdateruingen på mobilen)

Manuelt dessverre. Noen mindre oppdateringer KAN komme "over the air", men det kommer ann på ROM-en. Hadde det på min gamle HTC Hero.

Lenke til kommentar

Okei så langt har jeg:

 

1. Roota mobilen

2. Tatt backup av filene mine

3. Avinnstallert "F-secure" og "Bil hjem"

4. Lastet ned "RomManager"

5. Innstallert ClockworkMod

6. Lastet ned BlazingDragon romen

 

Så det jeg lurer på nå er om jeg skal extracte filene i .rar filen og legge dem over på sd kortet mitt eller om jeg skal legge .rar filen rett over på kortet?

 

(Si i fra hvis det er noe jeg mangler å gjøre i stegene oven til)

Lenke til kommentar

ROM'en skal være i en .zip (eneste format som kan installeres) som du må legge på det _eksterne_ sdkortet, så velger du "install from SD" > "choose zip" (eller noe i den dur) og velger den zip-filen du la på sdkortet.

Done!

Jeg fikk det til! Men jeg glemte å gjøre steget "wipe/factory" (elns) så mobilen min fikk lastet, også kom intron, men så stoppa det der og den bare reapeta seg selv. Så jeg måtte dra ut batteriet og gjøre steget "wipe/factory" før jeg innstallerte romen. Men nå er det i orden ;D

 

Noen som vet om batteri tiden er noe bedre med denne custom romen? :)

Lenke til kommentar

Nå har det skjedd 2 ganger at mobilen har skrudd seg av og på. Men begge gangene har det skjedd mens jeg har prøvd å innstallere apps fra 4shared. De appsene jeg prøver å innstallere har jeg også tatt backup av og restora etter jeg la in ny rom. Men når jeg prøvde å åpne dem så var det ca 1/5 del av spillene jeg prøvde å åpne ble tvunget avsluttet. Noen andre som har hatt samme problem eller lignende? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...