Gå til innhold

LG Optimus 2X - LGs nye monster!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den skrur seg ikke av, det er jeg sikker på. Har av og til skrudd av skjermen og låst den opp i løpet av sekunder og sett den "skriv pin" skjermen.

 

Utrolig frustrerende for jeg vet ikke om telefonen kan ta imot samtaler fra jeg låser skjermen til jeg skriver inn PINen. :S

Lenke til kommentar

Nå kan du jo få et 2GB-kort til 45 kroner på komplett (eller 4kr/mnd i 12 mnd på nedbetaling :p ) så det koster ikke skjorten å kjøpe et lite kort til leke med :cool::fun:

Hehe, det var ikke prisen som var så fryktelig avskrekkende -- Bare irriterende at jeg brukte noen timer på å gjøre meg klar til nytt ROM for så å finne ut i det jeg wipe'a alt at jeg måtte ha et eksternt minnekort som jeg da ikke får kjøpt før mandag.

 

Har da i dag gått rundt med helt "clean" telefon, og nå senest for fem minutter siden fikk jeg beskjed om at noen hadde prøvd å både sende meg melding og ringe meg tre ganger uten at telefonen har gitt beskjed om det. Når folk ringer får de ikke beskjed om at jeg ikke kan nåes, vanlig "ringetone." Meldingene som ikke kommer frem kommer heller aldri, så det er ikke bare snakk om forsinkelse.

 

Håper virkelig custom ROM kan ta seg av dette, for det er utrolig frustrerende og det faktum at telefonen er så upålitelig gjør den jo selvfølgelig helt ubrukelig. Har aldri opplevd lignende før.

Lenke til kommentar

SYKT irriterende meldings problemet har blitt. Får nesten aldri sendt meldinger lengre, hvert fall ikke på første forsøk. Kommer opp feilmeldinger om at meldingen ikke kan sendes, så kommer det en rød varseltrekant på meldingen som ikke ble sendt. Bare til én kontakt har jeg over 20 meldinger som ikke har blitt sendt. De siste dagene har det tatt helt av.

 

Veldig irriterende!! Etter vær eneste melding jeg har sendt, blir jeg bare sittende og vente for å se om den faktisk blir sendt..

Endret av Real-Madrid
Lenke til kommentar

SYKT irriterende meldings problemet har blitt. Får nesten aldri sendt meldinger lengre, hvert fall ikke på første forsøk. Kommer opp feilmeldinger om at meldingen ikke kan sendes, så kommer det en rød varseltrekant på meldingen som ikke ble sendt. Bare til én kontakt har jeg over 20 meldinger som ikke har blitt sendt. De siste dagene har det tatt helt av.

 

Veldig irriterende!! Etter vær eneste melding jeg har sendt, blir jeg bare sittende og vente for å se om den faktisk blir sendt..

Hadde det samme problemet i mine siste stunder med htc heroen min. Har du prøvd å installere/avinstallere handcent?

Lenke til kommentar

Fikk min tilbake fra rep i dag. Med beskjed om at jeg måtte vente på oppdatering fra LG. Altså kom telefonen tilbake med samme feilene. Forventer LG at jeg skal sitte med en telefon som ikke funker i en mnd? Jøss..

 

Vil heve dette kjøpet, Lg imponerer ikke.

Lenke til kommentar

Kan en eller annen fortelle meg hvor jeg får tak i PC suite?

Ser noen sier den skal ligge i telefonen, men den dukker jo ikke opp.

 

Finner det heller ikke på hjemmesidene til LG.

 

Jeg får beskjed av Pc'n om å sette inn en driver CD, jeg har jo ingen CD. Skulle det følge med!?

Endret av linnmari
Lenke til kommentar

Da har jeg gått ca et døgn med Custom ROM, Blazing Dragon som anbefalt av Slimda, og merker helt klart stor forskjell på telefonen. Telefonen har enn så lenge ikke slått seg av (bank-i-bordet) og ut fra det jeg har klart å forstå virker det ikke som om jeg har mistet innkommende meldinger eller samtaler.

 

Har heller ikke hatt noen problemer med å sende meldinger så langt (som er helt sinnsykt irriterende - på det verste var telefonen på god vei ut et lukka vindu).

 

Et spørsmål jeg har er om det er angående Custom ROM: Når det kommer ny utgave, kan jeg oppgradere uten at telefonen blir "wipet"? Brukte mange timer på å gjeninnstallere alle apps og sette den opp slik jeg vil ha det, og håper ikke jeg må gå gjennom det til stadighet.

 

Og videre, er det mulig å bytte til en annen type Custom ROM uten å måtte starte "fra scratch"? Kunne godt tenkt meg å prøve et Gingerbread ROM, men gidder ikke om jeg må drive å ordne telefonen på nytt hele tiden.

 

Det viktigste er egentlig kontaktene -- Er det mulig å synke telefonkontaktene opp mot for eksempel Google-kontoen min, slik at de automatisk kommer tilbake på telefonen? Slik det virker for meg virker synkroniseringen bare andre veien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...