Gå til innhold

Counterstrike og cheating - hva syns dere?


Anbefalte innlegg

Hva er det som er galt når hver gang jeg skal spille så blir jeg disconnecta også så står det i console "Requesting pldecal.wad"?

 

Noen som vet og har lyst til å hjelpe en stakkar? :smile:

 

Martin

_________________

"It's the question that drives us"

 

[ Denne Melding var redigert av: MisterTooth på 2001-11-08 22:00 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1374861

ehh...tror ikke du mangler den nei. den filen er jo bare en logofil. trenger egentli ikke den vil jeg tro! uansett, er det bare det som står der? får du auth'a på WON?

Lenke til kommentar

JAU!

 

Jeg så at noen nevnte noe om at siktet gikk sammen kjappere på en T-Bird 1400 en en p2400, stemmer det!

 

Stemmer det også at siktet går tregere sammen når man bruker isdn en med adsl??

 

Cheating gøy, men VELDIG lamt, jeg har prøvd ogc på lan, og det tar av!! Men ellers spiller jeg helt "clean".

 

Because I got High!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

sfougner, mulig det var jeg som nevnte noe med siktet på forskjellige CPUer.

 

om det går seinere på ISDN vs. ASDL? du lagger jo mer da. høyere ping og høyere choke. må sette instillingene dine rett for den linja du har i config fila di. det kan vere avgjørende for lagg.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Quote:


On 2001-11-13 13:42, zimen skrev:

ehh! Jo, jeg tror han mangler den altså. .wad filer er filene som inneholder texturene til de forskjellige brettene. Hvis du lager brett selv med worldcraft vet du dette, men det gjør du vel ei.


 

Jeg har en fil som heter det samme som den som blir request'a, så jeg tror ikke det er det som er problemet. En kamerat hadde samme problemet og da fiksa en eller annen fyr det i console... WON Authentication går helt fint, jeg kommer inn i spillet og får spillt en liten stund før det plutselig disconnecter. Utrolig plagsomt!

Lenke til kommentar

Dark: Det er tydelig at du ikke har spilt så mye CS.

Grafikken i CS er ikke dårlig, det er bare latterlig argument som folk bruker når de ikke liker CS første gang de prøver.

Grafikk har heller ikke alt å si, Tetris er kult!

Jeg vil si at det verste problemet med CS er at det er mange cheatere der ute som syns det er morsomt å lure andre folk til å tro at de er gode. Det er greitt at det er kjedelig å bli drept av folk som camper, men det er en del av spillet, og det skjer nesten aldri med meg.

Noen foretrekker Counter-Strike, andre liker bedre Quake 3.

Sånn er det bare.

Den neste personen som sier at CS er et dårlig spill kommer jeg til å halshogge!

 

PS. jeg spiller som oftest CS under nicket [WO]zorken(nekroz baklengs :smile: på cs.webonline.no

Av og til på vg serverene viss jeg vil mose litt newbies :razz:

 

[ Denne Melding var redigert av: nekroz på 2001-12-04 19:23 ]

 

[ Denne Melding var redigert av: nekroz på 2001-12-04 19:25 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-04 15:12, MisterTooth skrev:

Jeg har en fil som heter det samme som den som blir request'a, så jeg tror ikke det er det som er problemet. En kamerat hadde samme problemet og da fiksa en eller annen fyr det i console... WON Authentication går helt fint, jeg kommer inn i spillet og får spillt en liten stund før det plutselig disconnecter. Utrolig plagsomt!


 

Hmm. Ja. Dette kan kanskje være det problemet som ble sagt offisielt på http://www.counter-strike.net om de manglende filene til brettet survivor.. Last ned fix.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

bare så d er sagt.. å skyte noen gjennom vegger / kasser er ikke cheating.. Det er lagt inn i spillet at d skal gå ann.. D er selvsagt jævli vanskelig men med skills og litt flaks er det fullt mulig. Selv fortsetter jeg ofte å skyte hvis jeg har colt/ak47 når fienden går i dekning bak vegg/kasse.. Har ofte tatt livet av han da (gjerne etter å ha skadet han litt først). Men husk at du bør ha et kraftig våpen da..

 

-mvh

 

karl kristian aurstad

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-11-08 21:57, MisterTooth skrev:

Hva er det som er galt når hver gang jeg skal spille så blir jeg disconnecta også så står det i console "Requesting pldecal.wad"?


Noen som vet og har lyst til å hjelpe en stakkar? :smile:


Martin

_________________

"It's the question that drives us"


[ Denne Melding var redigert av: MisterTooth på 2001-11-08 22:00 ]


 

Hadde samme problemet med min maskin. Det var ATi som hadde en "feil" i drivere e.l. i forholds til CS. Det ligger en fix for det på nett. Problemet mitt videre var at den var noe herk i legge den inn. Må seff legge den inn i Half-Life mappen din og så må du slette en fil... husker ikke hvilken dog... Da funka det for meg :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...