Gå til innhold

Counterstrike og cheating - hva syns dere?


Anbefalte innlegg

Poster bare denne meldinga for å se hva dere syns om det..

 

Selv om 1.3 skal vistnok ha fjerne mange bugs, virker det for meg som om wallhack er mere utbredt enn noensinne (har aldri sett så mye til det som etter 1.3).

 

Samme med klankamper, jeg spiller ikke noe klan greier nå, men er det ikke litt kjipt at man ikke vet om de er virkelig gode eller om de er bare cheatere?

 

Er det noen som synes cheating er greit?

 

vil gjerne ha meninger!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Punkbuster er "out of date"! Den tar ikke alt. Det er det som er så inderlig kjipt! Juks i spill er møkk! Spesielt counterstrike. Jeg og clanen min møtte en gang på en kar som drepte nesten hele laget med pistol. Headshot hver gang. På italy.. Ned den lange trappa. Han var i bånn. Vi var på toppen. Det bare roper "AIMBOT!" da man ser slikt. Det virkelig møkk med juks.

Lenke til kommentar

Jeg veit......cheating stinker......hvertfall i multiplayer....det ødlegger hele moroa!!Men jeg har aldri vært med om at det har kjedd i noen klan kamper!!!

en gang da jeg spilte på wol 3..så skjønte jeg ingen ting..det var en fyr som hadde husker ikke helt men....han hadde vell 55 frags og 2 death....jeg spiller ganske mye over internett, men jeg har aldri sett han før.....da jeg møtte han hadde jeg ikke noen sjanse det var bare headshot med en gang...med en gang trodde jeg bare at han var god....fordi det er en punkbuster server....men han kan umulig vært så god....HAN tokk alle azz....OG DET VAR MANGE GODE FOLK DER!!!!!!JEg hater når man spiller mot sånne jævla aimbotere!!!!det blir så jævla kjedelig.....

 

MVH Rasmus

Lenke til kommentar

Cheating i MP er bare dritt!

Jeg pleier å sjekke ut cheats i singleplayer-spill etter å ha runda spillet et par ganger, for å få litt 'variasjon' (fx sette ut 100 cleanerbots Deus Ex:)

Men cheating i multiplayer er bare sabotasje, og man blir ikke en bedre spiller av det heller. Jeg foretrekker å bli pepra hele tia i starten, og lære av det.

Lenke til kommentar

ok da. her er noen basic saker for å sette opp en bra lan server:

/sv_timelimit 0

/mp_roundtime 3

/mp_forcechasecam 1

eller /mp_fadetoblack hvis du foretrekker det..

/mp_autoteambalance 0

/mp_friendlyfire 1

/mp_tkpunish 1

husk å sjekke at sv_aim er 0! ellers er det allowed autoaim. det er kjipt.

 

(hvis det ikke funker er det sikker /sv_ i stedet.. husker ikke helt hvem det skal være /sv_ og hvem det skal være /mp_ på)

Lenke til kommentar

en ting til....

hvis du vil restarte etter å gjort om på alt dette skriver du:

/sv_restartround (antall sec.) f.eks:

/sv_restartround 3

Hvis dere vil ha mer penger skriver du:

/mp_startmoney (800-16000)

noe annet som er gøy er:

/sv_gravity... Den er standard 800, men hvis du setter på 100 så kan du nesten fly. Hvis du setter på -100 så flyr du uansett. Hvis du da setter på 9999 igjen etterpå vil alle dette ned og dø. Hvis du har på sv_gravity 9999 hele tiden vil du mest sannsynlig dø hvis du går ned fra fortauskanter osv..

moro hvis du begynner å bli lei av å spille cs. (noe som skjer sjeldent)

Lenke til kommentar

Vel, nå er det sikkert ingen som liker cheatere, og spesiellt ikke i multiplayer da dette ødelegger. Counter-Strike benytter en eldrende grafikkmotor, basert på Half-Life. Da denne kom ut i forrige årtusen en gang, var ikke cheating veldig utbredt, og heller ikke cs. Det er rett og slett for enkelt å lage tsjits til cs.

 

Nå som Valve mere eller mindre driter i PB, er det vel bare et tidsspørsmål før folka gir opp hele prosjektet.

 

Derimot er det mange spillere som blir mistenkt for cheating, rett og slett fordi de er knallgode. Nivåforskjellen på public servere er så stor at man aldri kan være sikker. Husk, lagg og tweakede config-filer påvirker mye.

 

Har selv spillt cs siden beta1 og forandringene er enorme. Det man merker best nå, er at et public game uten whining finnes ikke lenger. Som medlem av klan prøver vi å spille mot spillere og klaner som har mere eller mindre godt rykte på seg. Så mye mere er det ikke å gjøre.

 

Verden er full av avskum, også på internett. Cs burde hatt aldersgrense, og månedlig visabeløp innbetalt til valve, elns. Man kan aldri ta for hardt i :smile:

 

*lol omg plz stfu etc osv*

Lenke til kommentar

Cheating stinker. nesten uansett hvilken server man spiller på om dagen så er det noen som cheater tydelig. Man kan se folk som løper frem til en vegg og fragger 2-3 stk gjennom veggen. Man kan se folk som headshotter gjennom kasser. Det er også masse annen faenskap der ute. hvis noen trenger å lære om cheats kan dere kontakte ETTY. Han er master of cheats til cs.

 

CS er ødelagt pga cheats...

Lenke til kommentar

Jeg tror PB får pengene sine tilslutt, fordi når valve ser hvor mye salget av CS og Half-life produkter synker vil de sponse PB. PB gjør at lame folk som ikke engang gidder å lete ordenlig etter cheat kan cheate. Med PB tilbake vIl bare de som vier livet sitt til å cheate i CS (sånne som etty f.eks.) klare å cheate i CS. Resten av oss vil ha et underholdene spill, som ikke er gjennomsyret med cheats

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

svar til han som ville ha litt commands til console:

 

hvis du har lite fps bruk disse:

r_drawviewmodel "0"

fastsprites "0"

gl_max_size "128"

cl_himodels "0.000000"

 

du kan også downloade High-FPS models

-------------

hvis du syns det går litt dårlig på ISDN bruk disse:

rate "5500"

cl_cmdrate "20"

cl_updaterate "20"

cl_rate "5500"

cl_latency "-25.987"

cl_download_ingame "0"

cl_allowdownload "0"

cl_allowupload "0"

 

-------------

hvis du syns det går litt dårlig på ASDL bruk disse:

 

 

rate "9999"

cl_cmdrate "40"

cl_updaterate "35"

-------------

hvis du ikke klarer og få det lyst bruk disse:

gamma "99"

brightness "99"

 

du kan og bruke et program som heter power-strip.

 

 

 

||||||||||||||||||||||||||||||||

 

angående temaet cheating i CS..

jeg syns PunkBuster akkurat hadde begynnt å bli gode til å ta cheatere da 1.3 kom. i klankamper ble jo masse folk tatt og funksjonen med å ta screenshot av folk sin skjerm funka helt fint. dette så jo lovende ut. men så kom jo beskjeden om at PunkBuster slutter alle oppdateringer. jeg har hørt noen rykter om at de skal begynne å oppdatere igjen, men det er jo bare rykter.

cheating har blitt ett stort problem i 1.3. cheating blir bare mer og mer dagligdags. det er en ny "PunkBuster" på vei bare med nye produsenter og et helt nytt program. dette skal visst bli bedre en PunkBuster, men det vil jo bare tiden vise.

 

|||||||||||||||||||||||

 

en ting jeg syns er irriterende med CS programeringen er at hvis du har en 1400MHz T-Bird har du en stor fordel ovenfor en med en 400MHz P2-MMX. programeringen i CS gjør at siktet går MYE fortere sammen på en 1400MHz med konstant 100FPS en en som ligger på 40FPS. dette syns jeg de burde fixxe. det er jo en stor nokk fordel fra før og ha 100fps mot å ha 40fps!

 

|||||||||||||||||||||||

 

voicecommunicationen i 1.3 er jo grei nokk den. litt gøy med venner public og slikt, men den er jo alt for dårlig! problem nummer en er jo att allerde før den offisiele release'en av cs1.3 var kommt ut var jo allerde en voice-com hack laget slik at du kan høre andre laget prate. problem to er jo at det er så dårlig kvalitet og den tar så mye båndbredde. selv bruker jeg et program som heter battlecom i klankamper. dette har mye bedre lyd og bruker like mye båndbredde (kanskje mindre til og med). dette programmet er nå kjøpt opp av microsoft så du må vel lete en stund for å finne det.

Lenke til kommentar

dette må være det ultimate i cheating....

 

det er en .exe fil som man stapper inn så får man alt man kan ønske seg....

 

last ned video'n her(divX):

 

http://counterstrike.zeroping.com/engine_f...age=4&File=4772

 

pbuster tar det ikke heller.

 

CS blir mer og mer til symbol for kviser og umodenhet hvis dette fortsetter...cheating mer utbredt enn aldri før nå.

Lenke til kommentar

AAAAAAAHHHHHHHHHHHH dette er ikke bra!!!

hvis de virkelig vil jukse så kan de lage sine egne servere der det står at det er lov og jukse som f***

 

Og da kan de se om det er så gøy og spille mot hverandre :smile: forresten juksere suger p***

 

Og de suger ikke i bare det, de overhode ikke og spille cs så de jukser istede. TAPERE!!!!!!

 

Fairplay er det eneste som teller når man spiller :smile: !!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...