Gå til innhold

Counterstrike og cheating - hva syns dere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-01-10 18:41, Macint0sh skrev:

*All* spredning av cheats er negativt. Uinteressant hva motivet er. Hvis du vil diskutere dette kan du gjøre det andre steder. Mer er det ikke å si.



 

Hvorfor?

Nå kommer dere mod'er med latterlige argumenter igjen! CS og cheating er et godt emne innen "generell diskusjon" av spill. Jeg forstår egentlig ikke hva vi skal bruke dette forumet til snart jeg..

Denne threaden har jo til og med vært oppe siden det hele startet neste, også kommer dere med dette nå?? Herregud da!

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-10 14:47, Macint0sh skrev:

Zimen: Skjønner du at vi ikke vil ha noe av dette?


 

Ja. Jeg trodde egentlig ikke at folk ville skrive direkte linker til warez sites her.. Jeg skrev jo bare en link til en søkemotor som finner cracks også. Flott at dere tar dere tid til å sensurere.

Lenke til kommentar

heisann.

 

kommer vel litt sent inn i diskusjonen her da men..

 

personlig så liker jeg ikke cheats, wh og aimbots er for 12 åringer som er ute etter litt frags og ikke noe annet.

noe som er standard er 'AIMBOT! AIMBOT!' drittslenging på alle servere jeg er innom, har selv blitt anklaget et par ganger for cheating, men sånn er vel livet regner jeg med. (en påstod jeg brukte ogc, og sa han hadde demo av meg som han skulle sende til admin. har ikke hørt eller hatt noen prob å komme meg inn på serveren så jeg regner med jeg er 'frikjent'..)

 

med det samme du er litt bedre enn motstanderen så er en automatisk juksemaker.

Jeg selv reagerer ikke på 'unormale' spillere før dei har enten 5-8 HS på rad eller 30-1 i score.

det er faktisk lov å gulle litt med en HE granat og/eller AK'n...

 

Jeg driver og spiller CS selv ([bART]^SnakeS) på div nordiske servere, men må innrømme at i senere tid så er det mest cs.belligero.no jeg har vore innom. (32 spillere på de_dust/2 eller cs_italy er fett)

i det siste så har det blitt utprøvt en del nye anti cheat software på den serveren, noen var bra noen var ikke noe særlig.

kan nevne PB (utgått på dato), TSC (litt artig anti cheat, da den legger til en del nye aspekt som laser på mp5'en, tåregass, skubbing av andre spillere og mer), og en ny anti-cheat som jeg ikke vet helt hva den heter, men den funker særdeles bra.

kan hende det er den som er referert til tidligere i forumet, men det vet jeg rett og slett ikke.

den siste som er under utprøvelse har mens jeg var innom i en time tatt 20 cheatere og listet opp WONID'n og hvilken cheat dei brukte.

det beste var vel kanskje at den tok et klan medlem av [sON] på fersken mens en av son ledelsen var online :razz:

eneste ulempen var at den anticheaten dei brukte gjorde serveren en del ustabil, som førte til et par restarts. surt når jeg ligger på toppen med 13-4 etter et par runder (Jeg er vel litt for mye kamikaze, dør alltid men tar med meg et par andre i samme slengen :wink:)

 

Happy Fragging!

[bART]^SnakeS

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

FAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!

CHEATING E LAME!!!!!!!!

De somk cheater er noen forbannajævliadrittaidiotarasshøldritter....You name it!

De som cheater burde ikkje hatt lov til å ha DATA!!!!!

FAAAAAAAANNNNNNN!!!!!!!

Lenke til kommentar

Jj beibi. Har ikke lest hele tråden da, men jeg skriver nå litt fordet. Har dere spilt mot [MA]Naikon eller noen av de andre gutta i Massive Attack? Det er vel norges beste CS klan, og herregud hvor jeg suger mot dem! Det er ofte slike folk som får ordet Cheater! slengt opp i tryne av n00bs og bæspeisa (ja æ e nordnorsk :smile: ). Kjipt at det skal være så mange cheatere som spiller CS. Det gir spillet et dårlig rykte. Personlig mister jeg bare lysten til å spille :sad:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-31 11:47, sfougner skrev:

ViCtim:


Hvilken servere pleier du og spille på?

Har sett deg en gang for lenge sia, husker ikke hvilken server, UMC#4??


Åssen nick bruker du?


Jeg har isdn og det irriterer meg veldig at jeg får HS etter at jeg er godt bak hjørnet, hørte jeg noen prata om lag her :smile:


Lurte på hva jeg kan gjøre for og hindre sånne irriterende hendelser... oioi.....


En kamerat av meg, deviate, og jeg er på lan sammen noen ganger, da er jeg like god som han,men på internett da han har adsl og jeg isdn er han litt bedre..... hoff ;(



Simen/EdelFor(i cs)


Becouse I god high!


 

plz .. jeg eier deg lett :grin: hehe *koz*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...