Gå til innhold

Counterstrike og cheating - hva syns dere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg fått svar på hvorfor jeg har blitt skutt som om "han viste hvor jeg var henne".

Kommer løpende rundt et hjørne og mostanderen sitter klar og knerter meg. Og det utne å høre meg også.

 

Fan CS har blitt ødelagt, fan ikke morro å spille mer.

HAr spilt siden Beta 2.1 og til nå, men nå gidder jeg for fan ikke mer...

 

Tror jeg vil spille Ghost Recon heller.

 

Jazzmaster signing out.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

lage egen logo til CS er svært lett.

har gjort det mange ganger selv.

hvis du vil lære det gå på http://www.bostonbrothers.com

 

hvis du vil se hvor mange FPS du har så skriv cl_showfps 1 , da viser det oppe i hjørnet. skriv timerefresh for å se hvor mye FPS du kan ha som max (dette er IKKE hvor mange FPS du har når du spiller! det viser bare cl_showfps 1)

 

andre spørsmål? ;D

Lenke til kommentar

Har du half life? Har du installert counterstrike i half life directorien? Da er det mod! Hvis du har counterstrike uten half life, da er det retail. En beta versjon er noe utgiverene av et spill gir til beta testere før spillet blir offisielt gitt ut. Slik er det også med programmer. På http://www.microsoft.com/directx kan du nå melde deg på beta testing av direct x 9.0.. Diablo 2 ble jo gitt ut som beta versjon til enkelte personer. Den inneholdt kun episode 1. Det er en beta versjon. Ikke fullstendig.

Lenke til kommentar

Det værste med cheating er alle som syter og klager hvis de blir drept. Cheating er den unnskyldninga for hvorfor folk blir drept, cheating eller gulling og megaflaxing.

 

Hvis du sprayer og tilfeldigvis får 2HS så er det "AIMBOT AIMBOT!". Står du inntil en vegg og hører etter skritt så er det "wallhack wallhack!" Står en tulling og gjemmer seg bak et hjørne med AWPen stikkende fram og du hopper rundt og skyter han, vel da cheater du også. Du kunne jo ikke vite at han var der... Når folk i tillegg gjemmer seg på stedene som står oppført på CSNation som gode steder, vel da er de dømt til å dø. Det å få HS gjennom kasser er noe av det jeg hater mest. Da MÅ jeg liksom cheate da. syte syte syte.

 

Jeg er på ingen måte for cheating. Cheater ikke i singel player engang, men de folka som åpenbart cheater ser jeg heller på som en utfordring og ikke som noen ødeleggende(prøver ihvertfall). Greit nok hvis det er snakk om noen som står med 55-2 er det litt for ekstremt, men det er ikke ofte du ser sånne tilfeller. La de som cheater cheate og tenk at du blir bedre av og spille mot slike personer.

 

Nå som jeg først er inne på at folk ikke skal klage så jævlig:

 

- IKKE skriv "awp hore!" Det er så sykt fjortis. Vet det er drittkjipt å bli drept av et skudd, men du driter deg loddrett ut samt at du ødelegger spillet.

 

- IKKE skriv "camper camper" bare fordi en satt i ro når han drepte deg. Camping er en god taktikk, mange CS brett(assault, italy, vertigo) er skapt for å campe. Folk har et mission og de skal få kunne utføre det på sin måte. Quake skal det ikke campes i. La oss ta eksempelet med Vertigo. Vanligste tabbe CTer gjør her er å løpe ned når de er alene igjen som CT. Er du ved T spawn og Terror planter bomba, vel da sliter du. Sjansen for at du får defuset ligger på under 10%. Hvis du derimot holder deg i andre etasje så er veien til bombestedene kort og det er lettere og forsvare deg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

Anders Leipland!? spiller du CS?! hadde jeg aldri trodd ;) klan?? hva kaller du deg? hvor spiller du?? irc kanal??

 

jeg sitter og spiller og får en "cheater" i tryne. jeg tar det som et komplimang hvis de sier det, men hvis det kommer fra seriøse folk kan det vere irriterende. hvis jeg selv anklager må det vere pga. de virkelig ser ut til det, iforhold til tidligere "opplevelser" med dem eller anna.

 

spiller selv en del på serveren B0 som jeg syns er svært bra med gode spillere. har aldri sett noen der som jeg syns er til å bli kalt cheater. eneste måtte vere da jeg ble litt irritert på HuntoN som hadde 66 - 11 score på de_dust. fikk senere vite at det var XeqtR (NiP spiller som er med på internasjonale konkurranser og har vunnet en i tyskland hvis jeg ikke husker feil). dere burde ta en tur innom B0 serveren og se på denne HuntoN fyren spille. det er bare deilig å se på når han får det til :p

Lenke til kommentar

B0? Spill på GS #01 - #09! Gamesurf serverene. der er det ikke så mye syting heller. Der kan det også hende at dere treffer på noen [FuM] folk..

 

[FuM]Z|[]v[]3N - (meg)

[FuM]_/@|3|3e - JaBBe (her i forumet)

[FuM]D<>v<>L - *DvL* (her i forumet)

[FuM][]v[]@$Vo - ikke i forumet (den fødte slum camper.. muhaha)

 

vi mangler en i clanen.. Han er i militæret. Derfor er vi ikke med på clan kampene på clanbase..

Lenke til kommentar

Det er utvilsomt gode poenger du kommer med Anders Leipsland. Selv spiller jeg ikke Counter-Strike, har mer sansen for Strike Force som er en mod til Unreal Tournament. Men også der er det tendenser til juksing i blant, men langt fra så utbredt og lett tilgjengelig som på CS. Men det er akkurat like irriterende når en får akkurat de kommentarene Anders snakker om. Det har hendt at jeg rett og slett har avsluttet et spill, fordi jeg ikke orker å høre flere beskyldninger rettet mot meg. Jeg forstår ikke hva som driver folk til å jukse. Er det fordi de er lei av å tape hele tiden, og ikke tar seg til til å lære ting skikkelig for å bli bedre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...