Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan unngå og la mat dette ned i kløft ?

KometHimmel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Maten skal inn i munnen. Du kan også bøye deg litt framover i det du har maten inn i munnen, og lene deg tilbake for å tygge. Men mindre det er lekkasje, bør det vel ikkje vere eitt problem?

• Liker 2
Skrevet

1. Len hodet og overkroppen litt fremover

2. Forandre vinkelen på hode ditt så den er nøytral eller oppover

3. Og ikke slafs. Tygg med munnen lukket, ordtellig. Og for guds skyld ikke prat med mat i munnen.

4. Lær deg å bruke kniv og gaffel.

Skrevet

Tygger ikke med mat i munnen :S Og det er så merkeligt og dra meg selv så langt fram at jeg brekker nakken D:

Det kan være greit å spesifisere i førsteinnlegget hvilken art du er. Jeg vet i hvert fall ikke om noen arter som både unngår å tygge med mat i munnen og som brekker nakken av å lene seg litt frem.

• Liker 7
Skrevet

Tygger ikke med mat i munnen :S Og det er så merkeligt og dra meg selv så langt fram at jeg brekker nakken D:

Tror kanskje det er problemet ditt :hmm:

Nå skal det sies at det er svært få som tygger med mat i munnen... :hmm:

• Liker 1
Skrevet

Tror kanskje det er problemet ditt :hmm:

haha :rofl:

• Liker 1
Skrevet

Det kan være greit å spesifisere i førsteinnlegget hvilken art du er. Jeg vet i hvert fall ikke om noen arter som både unngår å tygge med mat i munnen og som brekker nakken av å lene seg litt frem.

xD Faen eg Lol'a hardt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...