Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor får jeg aldri damer på byen?


Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvorfor jeg aldri får noe fangst på byen da jeg har et bra utsende. Bryr meg om utsende, styler meg opp uansett hvor jeg skal. Jeg kommer lett i kontakt med folk på byen og snakker med endel damer vær gang jeg er ute, men det blir ikke noe mer en snakking. Kanskje problemet at alkoholinntaket er for stort? Er det VELDIG turn off når man er ganske drita?

 

Jeg har ganske god selvtillit før vi drar på byen og er sikker på det blir noe, men ender opp alene, og det gjør de fleste kompisene mine også.

 

Det burde jo ikke være så vannskelig å få seg noe på byen? Hva gjør jeg feil?!?

 

Postet av anonym: 3bc89e1552d2822f93996a0b69e060e9

 

Postet av anonym: 3bc89e1552d2822f93996a0b69e060e9

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er 21 år btw.

 

Kanskje jeg skal prøve å være litt mer edru, men jeg må ha alkohol i blodet for å bli skikkelig utadvent.

 

Men er det LETT å få seg noe på byen om man går for det i ikke så drita tillstand? Eller må man være en skikkelig kjekkas som alle damene strømmer rundt. :cry: :cry:

 

Postet av anonym: 3bc89e1552d2822f93996a0b69e060e9

Lenke til kommentar

Hvordan er du fysisk til damer? Gir du mye high-five? Klemer? Danser du?

 

Snakking og utsende er ikke hva som leder opp til en potensial sex-kanidat, men heller fysisk og dominernede kontakt. Som foreksempel hvor bra du er til å lede.

 

Grab dama og led ho til dansegulvet, kjør heavy med fysisk kontakt (get the juice moving bro) og bam makeout.. Blir ikke mer rocket-science enn det.

Endret av Knife
Lenke til kommentar

hvis du bare er ute etter sex for en kveld kan du like godt kjøpe deg sex. jenter som gir på første møte er ikke noe å samle på uansett.

 

Og hvorfor ikke det? Jentene vil da akkurat det samme som oss. Ha det gøy. Og når man har det gøy, så blir det ofte sex. De fleste av oss går ikke ut på byn på utikk etter ei å drikke vinn og spise kjeks med på lørdagskvelden. Vi går ut for å kose oss og ha det gøy, og samme gjelder det motsatte kjønnet.

Endret av Knife
Lenke til kommentar

Det er ekstremt vanskelig å dømme ut ifra én enkel forumpost. Jeg skal gjøre mitt beste.

 

1."... men jeg må ha alkohol i blodet for å bli skikkelig utadvent."

 

Hvorfor det? Alkohol gjør kanskje at du gir slipp på flere av sosiale hemningene du vanligvis opplever, men det er bare fordi du bare TILLATER deg å være sosial når du har alkohol i blodet. Selvfølgelig, jeg benekter ikke at alkohol kan gjøre det lettere å komme i kontakt med folk, dog dette kan også oppnås uten alkohol. Jeg vet ikke hvor mye alkohol du pleier å drikke, men prøv å gi deg når du begynner å kjenne at det begynner å "løsne" litt, for mer enn det er strengt tatt ikke nødvendig.

 

2. Jobb med å bli mer sosial

Du sier at du har utseendet på plass, men det fungerer ikke til tross for ditt utseende? Kanskje du har resonnert deg frem til at kanskje utseende ikke er alt, men hva kan det da være? Har du sett de fyrene på byen som kanskje ikke har det beste utseendet, men gjør det uansett dritbra? Jo, det er fordi de har kule, attraktive og sosiale personligheter. Dette er noe du bør jobbe med for å oppnå.

 

Hvordan oppnår man dette? Vel, det er ikke noe fasitsvar, siden dette tross alt er veldig individuelt. Hva du kan gjøre, dog, er å begynne å bli mer sosial uten alkohol. For eksempel, når du er på butikken, pleier du å snakke med de bak kassen? Hvis du ikke gjør dette, råder jeg deg til å begynne med dette, for det kommer til å gjøre det mye lettere når det først "gjelder". Dette gjelder naturligvis ikke bare for butikken, men også treningssenteret, skolen, biblioteket, og så videre.

 

En annen viktig ting - kanskje den aller viktigste, etter min mening - er å fokusere på å ha kule interesser som er særegent for deg og for deg til å skille deg ut. Jeg, for eksempel, er musikalsk kyndig, noe som betyr at jeg kan snakke om og spille mye musikk; i tillegg er jeg veldig interessert i vitenskap, filosofi og litteratur, som også blir en naturlig del av min personlighet. Interessene trenger ikke være revolusjonære eller radikale, men prøv å finn et interessant aspekt av en forholdsvis uinteressant interesse.

 

3. Bli mer fysisk

Som herr Knife sa tidligere i tråden: Du må bli mer fysisk. Igjen, jeg alluderer til hva Knife sa, gi jenta lekne "high-fives", klemmer og leken dunking. Dernest, etter dere har snakket litt og etablert fysisk kontakt, kan du flytte deg til en plass der dere kan sette dere ned og snakke skikkelig, hvor du så tar og holder hender, tvinner beinene sammen, fotflørter, holder rundt henne, kysser, et cetera. Du trenger selvfølgelig ikke å gjøre alle disse tingene, men hovedsaklig bør du bare etablere fysisk kontakt tidlig - jo tidligere, jo bedre.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

I fare for å starte en genereliseringsdebatt...

...jeg og MINE venninner og de fleste damer jeg kjenner og tør å påstå er jordnære er opptatt av litt mer enn bare olje i håret.

 

Hva slags damer vil du ha? Vil du ha ONS? Er forhold? Litt roting?

 

De fleste damer vil jeg anta finner deg mer spennende om du har litt innhold.

Dette er jo relativt da alle er forskjellige og det varierer i forhold til hvilken plass i landet man oppholder seg?

 

Synes du selv at du har noe å tilby? Eller er det ofte tomt prat?

Lenke til kommentar

Hvordan få seg dame:

 

Styl deg opp. Ha flott frisyre og kvalitetsklær. Ikke billigklær fra tilbudshyllen. Pass på å peacocke så du hever deg over de andre guttene. Ha gjerne på dyre solbriller og gullkjeder.

 

Vær god på dansegulvet. Ikke bare vær gjennomsnittlig god, men dans bedre enn de fleste andre, slik at du peker deg ut.

 

Pass på å alltid ha lure, morsomme og smarte kommentarer på lager, slik at du alltid kan svare og i tillegg ikke gå tom for samtaleemner.

 

Alltid vær en alfamann, ha alltid god selvtillit, alltid vær morsom og mystisk. La være å bli nervøs eller kjedelig.

 

Alltid ha riktig kroppsspråk, riktig toneleie og riktig blikk. Husk å kalibrer (justere deg inn) etter situasjonen.

 

Du bør være god på å spille gitar, og gjerne synge også. Gitaren drar du selvsagt ikke fram på byn, men på fest, på vors, på nach og andre plasser det passer seg.

 

Ha stor sixpack, brede skuldre, muskuløse overarmer og ta minst 150 kg i benken.

 

Ha god utdanning (master/ingeniør), god inntekt og gjerne en sportsbil, villa og en yacht.

 

Pass på å alltid ha masse kule venner rundt deg, av begge kjønn, som ser opp til deg, så du ikke blir tatt for å være Viggo Venneløs eller Trygve Tøffelhelt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Sikker på at du ser så bra ut? Jeg så toppen tre noenlunde kjekke menn i helgen da jeg var på byen! Og når de attpåtil først er virkelig kjekke så tør jeg ikke å ha noe med dem å gjøre.

 

 

Postet av anonym: 74ceed3a0b95546bc7d8b66087d5551d

 

Det er meget mulig. Det er derfor jeg aldri får med meg noen hjem.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...