Gå til innhold

LIVE: Vi følger iPhone-lanseringen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x8Ugjm
Skrevet

Dere som har peiling. Trur dere dette ender opp med å være verdt å kjøpe? Eller burde jeg gå for en iPhone 4, som forhåpentligvis går ned en del i pris?

På generelt grunnlag gir det deg nesten alltid mer for pengene å gå for det nest beste i stedet for det beste. Så det blir opp til deg å vurdere om du trenger den nyeste/beste iPhone-n eller klarer deg med dagens.

Takker for begge svar. Har en Desire i dag, en god telefon. Men begynner å bli litt lei, og ønsker en iPhone i og med at jeg sitter på en Mac.. Ja, de eneste som eventuelt kan få meg til å vippe over, nå som det snakkes om en oppgradering og ikke en 5'er, er bedre batteritid som det kan se ut som denne får.

Skrevet

Håper veldig på en "Just one more thing.." med en iPhone 5. Dette er foreløpig ikke i nærheten av hva jeg håper på. iOS5 går helt tilbake til 3GS, er det bare maskinvaren som blir gjort kraftigere? Det er i såfall gruelig kjedelig.

Skrevet

iphone5apple2011liveblogkeynote1425.jpg

Bra med X2, men hvorfor måler de ikke opp mot den aller beste som er SGS med 21Mbps? Jo fordi da kan de ikke skryte.

Gjetter òg på at de ikke vil nevne Samsung for alt i verden, med tanke på alle søksmålene de har gående mot hverandre.

Skrevet

Fortsatt håp om iPhone5, siden det ikke var Tim Cook som viste frem 4S, så kommer han nok med iPhone 5 på slutten.

Jeg tviler egentlig på at det skjer. Apple har ikke for vane å tilby flere forskjellige nye modeller samtidig.
Skrevet

Så folk tar bilder med telefonen som de har med seg over alt? Virkelig?

Hahah..snakker om alt for å få stats i egen favør :lol:

Er jo egentlig gammelt nytt akkurat dette. Amobil (eller var det akam?) kjørte en egen artikkel om det.
Skrevet (endret)

Ja var egentlig skuffende at de gikk for iphone 4s og ikke 5. Men var nesten ventet. Har no 4'ern så bryr meg egentlig ikke så mye uansett :)

btw, ser at et par har "waits for alice" i nicket sitt. Whats up with that?

Endret av MysticoN
Skrevet

Så folk tar bilder med telefonen som de har med seg over alt? Virkelig?

Hahah..snakker om alt for å få stats i egen favør :lol:

Poenget er vel at iPhone 4 er det mest brukte «kameraet» på Flickr. ;)

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...