Gå til innhold

LIVE: Vi følger iPhone-lanseringen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

“As you’ve heard, it’s the number one smartphone in the world. People have been wondering, how do you follow up a hit product like the iPhone 4?” The iPhone 4S.

 

“Of course it starts with the Retina Display. But inside it is all new. The A5 chip is now making its way into the iPhone.”

 

“Dual-core CPU, 2x as fast at CPU tasks. Also dual-core graphics. Up to 7x faster in the previous iPhone. One area you really see it scream is in games.”

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x8Ugjm

Dere som har peiling. Trur dere dette ender opp med å være verdt å kjøpe? Eller burde jeg gå for en iPhone 4, som forhåpentligvis går ned en del i pris?

Lenke til kommentar

Dere som har peiling. Trur dere dette ender opp med å være verdt å kjøpe? Eller burde jeg gå for en iPhone 4, som forhåpentligvis går ned en del i pris?

Det kommer an på hva du har i dag. Jeg vet ikke om det er «verdt det» å oppgradere fra f.eks. iPhone 4 til 4S. Det kommer også (mest) an på kravene dine og bruksområdet. ;)

Lenke til kommentar

Dere som har peiling. Trur dere dette ender opp med å være verdt å kjøpe? Eller burde jeg gå for en iPhone 4, som forhåpentligvis går ned en del i pris?

På generelt grunnlag gir det deg nesten alltid mer for pengene å gå for det nest beste i stedet for det beste. Så det blir opp til deg å vurdere om du trenger den nyeste/beste iPhone-n eller klarer deg med dagens.
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...