Gå til innhold

LIVE: Vi følger iPhone-lanseringen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1:34PM Now Scott's recapping the PC Free feature, so you can activate your device without plugging in. "There's no need for a computer." And, you can get wireless iOS updates.

 

Dette var jo bra. Men dette er det eneste som har vært bra så langt da.

Ja, iTunes er ikke lengere nødvendig.. men dette har også vært kjent en god stund

 

Edit: Var for treg.

Endret av Blunderguff
Lenke til kommentar
Raptor' timestamp='1317749910' post='18399884']

Annonsert at iOS 5 blir rullet ut gratis 12. oktober

Uten at jeg skal provosere frem noen fanboi-krangel så synes jeg ikke det burde være noen big deal at det er gratis. Oppgraderinger av denne art burde være gratis IMHO.
Lenke til kommentar
Raptor' timestamp='1317749910' post='18399884']

Annonsert at iOS 5 blir rullet ut gratis 12. oktober

Uten at jeg skal provosere frem noen fanboi-krangel så synes jeg ikke det burde være noen big deal at det er gratis. Oppgraderinger av denne art burde være gratis IMHO.

Enig med deg, men tror du skapte en fanboy krig nå gitt :p

Lenke til kommentar

Nei, der har du helt rett, jeg har aldri sett dette "live" før. Men til nå har de jo ikke presentert en eneste nyhet. Hadde det vært lit guts i pressen, hadde de forlatt salen nå ;)

Mener du det første de skal gjøre når pressen har satt seg er å presentere den nye iPhonen? Er det dette andre produsenter gjør?

Lenke til kommentar

Nei, der har du helt rett, jeg har aldri sett dette "live" før. Men til nå har de jo ikke presentert en eneste nyhet. Hadde det vært lit guts i pressen, hadde de forlatt salen nå ;)

Mener du det første de skal gjøre når pressen har satt seg er å presentere den nye iPhonen? Er det dette andre produsenter gjør?

Er vel ingen annen som lager et sånt sirkus ut av ingenting?

De kunne iallefall dryppet litt nytt innimellom.

Men nå har ikke jeg for vane å følge pressekonferanser live, hverken fra den ene eller den andre. Ble bare litt nysgjerrig på om Apple faktisk skulle lansere en iPhone 5 eller ikke. Alt tyder vel nå på at de ikke skal gjøre det i denne omgangen, men man vet jo aldri...?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...