Gå til innhold

Når har vi fått nok innvandrere i Norge?


Anbefalte innlegg

Burde vi ha en øvre grense for hva vi tillater av mennesker med fremmed opphav i Norge?

 

Er det ikke noe naivt å tro at en oppløsning av den etniske majoriteten ikke vil føre til en splittelse i befolkningen og påfølgende kaos? Er ikke samholdet i Norge verdt å ta vare på?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke helt hvilket nivå du snakker på, om det er politisk eller personlig. Uansett så føler jeg ikke at det er noen særlige tegn på splittelse, for annet enn kulturforskjeller.

 

Det vil selvsagt være folkegrupper, men det trenger ikke nødvendigvis å være alvorlig, eller at Norge blir kløyvet i to. Man kan jo se på eldre multikulturelle samfunn, slik som USA.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke helt hvilket nivå du snakker på, om det er politisk eller personlig. Uansett så føler jeg ikke at det er noen særlige tegn på splittelse, for annet enn kulturforskjeller.

 

Det vil selvsagt være folkegrupper, men det trenger ikke nødvendigvis å være alvorlig, eller at Norge blir kløyvet i to. Man kan jo se på eldre multikulturelle samfunn, slik som USA.

USA er ikke noen oppskrift på suksess, det liberale kadaveret som er USA var først og fremst bygget av vestlige og er dermed en forlengelse av vestlig sivilisasjon, de andre folkene som har blitt absorbert i den kaken som nå er USA har ikke nødvendigvis den samme interesse av å opprettholde den høykultur som har gjort dem store.

Endret av Juviking
  • Liker 1
Lenke til kommentar

De må komme en erkjennelse fra politisk hold om at hvite også har selvinteresser. At vi ikke ønsker at våre sønner skal bli sendt til meningsløse kriger i midt-østen, at ubegrensede mengder innvandrere med like rettigheter som de innfødte vil kun føre til en ting og det er tap av det biologiske mangfold som opprinnelig blomstret og er dermed i mot naturens vilje.

 

Vi må reise spørsmålet om å returnere mange innvandrere i en mere omfattende skala enn det som gjøres per dags dato, det har jo også tidligere i innvandringens spede begynnelse blitt hevdet at de skal returneres når forholdene har bedret seg i deres hjemland. Dette er noe jeg mildt sagt tviler på at det nåværende regimet vil følge opp da den eneste vilje som får utrykt seg er den som ønsker mer, mer, mer pluss at de paradoksalt nok samtidig er med på å bombe landene mange av innvandrerne kommer fra.

 

Noe annet som MÅ tas opp er formeringsraten blant vår egen befolkning kontra innvandrere og de følger og konsekvenser. Vi må favorisere politikk som sørger for vår egen majoritet inn i fremtiden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

De må komme en erkjennelse fra politisk hold om at hvite også har selvinteresser. At vi ikke ønsker at våre sønner skal bli sendt til meningsløse kriger i midt-østen, at ubegrensede mengder innvandrere med like rettigheter som de innfødte vil kun føre til en ting og det er tap av det biologiske mangfold som opprinnelig blomstret og er dermed i mot naturens vilje.

 

Vi må reise spørsmålet om å returnere mange innvandrere i en mere omfattende skala enn det som gjøres per dags dato, det har jo også tidligere i innvandringens spede begynnelse blitt hevdet at de skal returneres når forholdene har bedret seg i deres hjemland. Dette er noe jeg mildt sagt tviler på at det nåværende regimet vil følge opp da den eneste vilje som får utrykt seg er den som ønsker mer, mer, mer pluss at de paradoksalt nok samtidig er med på å bombe landene mange av innvandrerne kommer fra.

 

Noe annet som MÅ tas opp er formeringsraten blant vår egen befolkning kontra innvandrere og de følger og konsekvenser. Vi må favorisere politikk som sørger for vår egen majoritet inn i fremtiden.

Så hvite innvandrere er greit?

Hva regnes du som hvit?

Endret av amir90 waits for alice
Lenke til kommentar

Hva var det da?

Vil du ha total stopp av innvandrere av alle "slags", ikke fra Afrika? Ikke fra uten Europa etc.

Jo større fysiske og åndelige forskjeller jo verre. Folkeslag har en sjel som utrykkes gjennom kunst, kultur, bygninger og språk og det å verne om dette er en plikt hvor enn mann befinner seg.

Endret av Juviking
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke helt hvilket nivå du snakker på, om det er politisk eller personlig. Uansett så føler jeg ikke at det er noen særlige tegn på splittelse, for annet enn kulturforskjeller.

 

Det vil selvsagt være folkegrupper, men det trenger ikke nødvendigvis å være alvorlig, eller at Norge blir kløyvet i to. Man kan jo se på eldre multikulturelle samfunn, slik som USA.

Og det er ikke store splittelser i USA mener du?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke helt hvilket nivå du snakker på, om det er politisk eller personlig. Uansett så føler jeg ikke at det er noen særlige tegn på splittelse, for annet enn kulturforskjeller.

 

Det vil selvsagt være folkegrupper, men det trenger ikke nødvendigvis å være alvorlig, eller at Norge blir kløyvet i to. Man kan jo se på eldre multikulturelle samfunn, slik som USA.

Og det er ikke store splittelser i USA mener du?

 

Jo. Men jeg ser ikke problemet. Samfunnet er ikke kløyvet, og da det en gang var det, så var det rasisme og fremmedfrykt som var årsaken!

 

Hvorvidt USA ikke er et fantastisk land skal jeg ikke kommentere, men jeg er skråsikker på at det ikke har noe med multi-kulturalisme å gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...