Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenkte at nei, FPS spill fungerer bare på PC. Men så kjøpte jeg Battlefield Bad Company for å gi det en sjanse, og har ikke angret siden. Folk sier det er vanskelig, men det er likt for alle :D

Skrevet
Jeg tenkte at nei, FPS spill fungerer bare på PC. Men så kjøpte jeg Battlefield Bad Company for å gi det en sjanse, og har ikke angret siden. Folk sier det er vanskelig, men det er likt for alle :D

Samme her, først Battelfield BC så FarCry 2 og nå går det i CoD4 (kosta jo "ingenting", mye moro for penga). Men mener fortsatt at det er best på pc, men siden alle har samme handicap på konsoll ser jeg ikke noe problem.

Skrevet

Ja, det er vel ingen tvil om at i en COD4 kamp mellom PC og PS3 så hadde PS3-spilleren blitt griseknust :p

Selv om PS3 har autoaim og større hitboxer.

Menmen, digger å spille på PS3 fordet :D

Skrevet
Flotters da kan jeg campe i begge leire er det som er fordelen med begge man går ikke glipp av no

Flere spill = mer utgifter :(

Er fortsatt glad jeg har begge.

Skrevet
Så at Xbox-gutta har mekka café nå også, for noen dager siden.. Høhø :p

That's me =) Så din PS-Cafè og da tenkte jeg at hvorfor ikke, det kunne jo vært artig og sett om det blir noe aktivitet ... Og det har visst seg at det ble det også =)

Skrevet

Noen som vet hvordan jeg kan endre navn på filer/mapper jeg har kopiert over på harddisk (PS3'en sin) fra minnepenn? La over to mapper, med rundt 10-15 filer hver, og da ble mappene bare hetene T og R, de første bokstavene fra det fulle mappenavnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...