Gå til innhold

Norges største energidrikksamling?


bubba96

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, eller det vil si samboeren min fant den, på treningssenteret (Fresh Fitness i Moss). Dette er den sukkerfrie utgaven, de hadde visst en vanlig også men de var tomme akkurat når hun kjøpte denne, så ba henne holde utkikk :p

 

EDIT: Ser ut som den finnes i Sverige også siden den har både norsk og svensk pantemerke.

Endret av TMB
Lenke til kommentar

Jepp, eller det vil si samboeren min fant den, på treningssenteret (Fresh Fitness i Moss). Dette er den sukkerfrie utgaven, de hadde visst en vanlig også men de var tomme akkurat når hun kjøpte denne, så ba henne holde utkikk :p

 

EDIT: Ser ut som den finnes i Sverige også siden den har både norsk og svensk pantemerke.

 

Når jeg tenker over det så har jeg sett den "originale" på finn.no, så at den også var innenfor mine kriterier for å bli tatt som energy drink, tar ikke alt med bare fordi det står "energy" på fremsiden.

 

kriteriene mine er at den skal inneholde to av disse fire kriteriene - Inneholde koffein 20mg/100ml (vanlig er 32mg/100ml), Taurin, ginseng og inneholde en tekst med Energy/energidrikk.

Lenke til kommentar

 

Jepp, eller det vil si samboeren min fant den, på treningssenteret (Fresh Fitness i Moss). Dette er den sukkerfrie utgaven, de hadde visst en vanlig også men de var tomme akkurat når hun kjøpte denne, så ba henne holde utkikk :p

 

EDIT: Ser ut som den finnes i Sverige også siden den har både norsk og svensk pantemerke.

 

Når jeg tenker over det så har jeg sett den "originale" på finn.no, så at den også var innenfor mine kriterier for å bli tatt som energy drink, tar ikke alt med bare fordi det står "energy" på fremsiden.

 

kriteriene mine er at den skal inneholde to av disse fire kriteriene - Inneholde koffein 20mg/100ml (vanlig er 32mg/100ml), Taurin, ginseng og inneholde en tekst med Energy/energidrikk.

 

Den inneholder "vanlig" mengde koffein det vil si 32mg/100ml, taurin og det står energy. 3 av 4 kriterier oppfylt :p

 

Hvor fant du temp og nocco crazylazyboy?

Endret av TMB
Lenke til kommentar

 

 

Jepp, eller det vil si samboeren min fant den, på treningssenteret (Fresh Fitness i Moss). Dette er den sukkerfrie utgaven, de hadde visst en vanlig også men de var tomme akkurat når hun kjøpte denne, så ba henne holde utkikk :p

 

EDIT: Ser ut som den finnes i Sverige også siden den har både norsk og svensk pantemerke.

 

Når jeg tenker over det så har jeg sett den "originale" på finn.no, så at den også var innenfor mine kriterier for å bli tatt som energy drink, tar ikke alt med bare fordi det står "energy" på fremsiden.

 

kriteriene mine er at den skal inneholde to av disse fire kriteriene - Inneholde koffein 20mg/100ml (vanlig er 32mg/100ml), Taurin, ginseng og inneholde en tekst med Energy/energidrikk.

 

Den inneholder "vanlig" mengde koffein det vil si 32mg/100ml, taurin og det står energy. 3 av 4 kriterier oppfylt :p

 

Hvor fant du temp og nocco crazylazyboy?

 

Temp på godtebiten på Nordby og Nocco på Godishuset Svinesund :)

Lenke til kommentar

Tar turen til Sverige til søndag om jeg holder meg frisk :)

 

STEDC / Sven Thieme Energy Drink Collection har laget denne med de forskjellige monster som finnes. vi holder på å diskutere endringer om plasseringene i noen av kategoriene, så kommer kanskje en ny oppdatering av denne, men den vill inneholde disse de samme boksene :)

 

post-180894-0-81561600-1421404059_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Blir deppa når jeg ser det er så mange Monster/Rockstar jeg aldri kommer til å få tak i :p

 

Enig med deg der :/ har en del av de, men har ikke fått smakt på flere enn du kan telle på 2 hender.

 

Det er helt ekstremt bra utvalg i USA forhold til her i Europa, å det er veldig frustrerende!

Norge var faktisk først ut med Rockstar Electric Fruit Mix verden over! noe som er litt tøft :D

Endret av Kentklausen
Lenke til kommentar

Nå venter jeg på noen sjeldne og gode bokser.

bla. 2 Monster COD AW edition fra Tyskland (Original og Assult), noen sponsede bokser jeg kommer tilbake til :) 4 rockstar COD AW edition fra Spania og 4 bokser fra Russland.

Den ene boksen fra Russland var jeg veldig heldig med! det er en Burn old flame fra 2005! kan ikke vente med å få denne hjem!

 

Det er heller ikke lenge til jeg drar til Ungaren/Budapest og regner med endel nye bokser! da jeg ser de kommer med nye design på samtlige bokser. dette blir et bra år! :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har fått de russiske boksene nå. det er 2 stk fra 2014(høyre) og de andre to er fra 2007 og 2005! nå har jeg 5 stk Burn Old flame i samlingen :D

 

post-180894-0-02256400-1423255019_thumb.jpg

 

Fikk også tilsendt en pakke fra Brasil med noen shot og koffein piller. pr pille inneholder 210mg koffein, noe som tilsvarer 2,5 energidrikker (0,25) shotene inneholder 210mg koffein pr 60ml. som dere ser har jeg 4 stk! så jeg har muligheten til å gi bort et par om noen er interesserte samlere ;) CrazyLazyBoy du er garantert en om du vil ha ;)

 

post-180894-0-84855300-1423255019_thumb.jpg

 

Drar til Ungarn om under 1 uke nå, regner med mange goodies derfra, har funnet flere butikker som importerer fra USA og UK så blir nok en knall tur for meg.

 

Har også lagt merke til at Battery LE har gått ut av butikkhyllene, har kjøpt den "nye" uten dette designet, og skal sammenligne den gamle med den nye om det er noen forskjeller.

 

Har det skjedd noe nytt i deres samling ?

Endret av Kentklausen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor mange versjoner av Relentles har du?

 

Jeg prøvde den som smaker sitron\lemon i håp om at den lignet litt på Burn lemon, men ble litt overasket\skuffet. Ikke samme som Burn lemon, men likevel veldig god :)

 

Jeg har 11 forskjellige Relentless,

4 origin (1 stk 250ml,

3 stk 500ml),

2 stk 500ml Tropical juice,

2 stk 500ml Berry juice,

1 stk 500ml Orange,

1 stk 500ml apple and kiwi og en

1 stk 500ml sukkerfri (tror jeg)

 

mener de egentlig skal være ganske like og minimale forskjeller etter hva andre samlere har sagt, men jeg har ikke prøvd å sammenligne de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...