Gå til innhold

Norges største energidrikksamling?


bubba96

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Free og den hvite 500ml boksen øverst til høyre er ikke energy drink :)

 

Free er da en energy drink? står da tydelig "energy drink" under der :) men den øverst til høyre kan jeg være enig :)

 

Du har rett, jeg blander med en annen Tysk boks som ser veldig ut som ED men ikke er det :) Jeg har ikke free heller da, har ikke vært i Tyskalnd siden 2013 så det er ikke så rart

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

 

Ha ikkje diskutert her på lenge, men va på konf tur i London, det va ikkje lov å kjøpe energidrikk, men for det om ble litt forskjellige god saker. Ble vel 13 energidrikk denne turen. Dt ble noen eg ikkje hadde fra før av.

Ha ikkje diskutert her på lenge, men va på konf tur i London, det va ikkje lov å kjøpe energidrikk, men for det om ble litt forskjellige god saker. Ble vel 13 energidrikk denne turen. Dt ble noen eg ikkje hadde fra før av. Ble 9 nye forskjellige energidrikker denne gangen

Ha ikkje diskutert her på lenge, men va på konf tur i London, det va ikkje lov å kjøpe energidrikk, men for det om ble litt forskjellige god saker. Ble vel 13 energidrikk denne turen. Dt ble noen eg ikkje hadde fra før av.

Ha ikkje diskutert her på lenge, men va på konf tur i London, det va ikkje lov å kjøpe energidrikk, men for det om ble litt forskjellige god saker. Ble vel 13 energidrikk denne turen. Dt ble noen eg ikkje hadde fra før av. Ble 9 nye forskjellige energidrikker denne gangenattachicon.gifimage.jpg

 

Ha ikkje diskutert her på lenge, men va på konf tur i London, det va ikkje lov å kjøpe energidrikk, men for det om ble litt forskjellige god saker. Ble vel 13 energidrikk denne turen. Dt ble noen eg ikkje hadde fra før av.

Ha ikkje diskutert her på lenge, men va på konf tur i London, det va ikkje lov å kjøpe energidrikk, men for det om ble litt forskjellige god saker. Ble vel 13 energidrikk denne turen. Dt ble noen eg ikkje hadde fra før av. Ble 9 nye forskjellige energidrikker denne gangen

Ha ikkje diskutert her på lenge, men va på konf tur i London, det va ikkje lov å kjøpe energidrikk, men for det om ble litt forskjellige god saker. Ble vel 13 energidrikk denne turen. Dt ble noen eg ikkje hadde fra før av.

Ha ikkje diskutert her på lenge, men va på konf tur i London, det va ikkje lov å kjøpe energidrikk, men for det om ble litt forskjellige god saker. Ble vel 13 energidrikk denne turen. Dt ble noen eg ikkje hadde fra før av. Ble 9 nye forskjellige energidrikker denne gangenpost-224-1103477428_thumb.jpg

post-345359-0-52998300-1424611339_thumb.jpg

Endret av Nilaxery
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Ha ikkje diskutert her på lenge, men va på konf tur i London, det va ikkje lov å kjøpe energidrikk, men for det om ble litt forskjellige god saker. Ble vel 13 energidrikk denne turen. Dt ble noen eg ikkje hadde fra før av. Ble 9 nye forskjellige energidrikker denne gangenVedlegg image.jpgVedlegg image.jpg

Hvorfor i all verden ikke? :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bedre sent enn aldri? her kommer bildene etter en tur i Ungarn :) ikke alle er nye bokser, men har ikke fått sortert ut de jeg har fra før av.

 

HELL xmas pack

post-180894-0-45788900-1425320773_thumb.jpg

 

Monster fra USA kjøpt på The candy store og The british store

post-180894-0-97791400-1425320773_thumb.jpg

 

Energidrikker fra England kjøpt på The British Store

post-180894-0-00269300-1425320775_thumb.jpg

 

bokser fra Ungarn

post-180894-0-48421200-1425320775_thumb.jpg

 

 

+ at en venn kom hjem fra Danmark med disse :)

post-180894-0-50994100-1425320774_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Hei. Er det noen som kjenner til ein islandsk energidrikk på små pappkartongar? Alt stod på islandsk og det var visstnok eit par forskjellige smakar? Eg har på kjensla av at den var god å ha da eg sykla opp nokre j.....e bakkar forleden år! Den vart brukt av noen som rodde frå Bergen til Island, trur eg, og vi hadde fått litt av overskuddslageret. Kanskje mjølkeaktig konsistens.... Klarer ikkje å finne det med googling og er takksam for svar.

Endret av ringelvio
Lenke til kommentar

Hei. Er det noen som kjenner til ein islandsk energidrikk på små pappkartongar? Alt stod på islandsk og det var visstnok eit par forskjellige smakar? Eg har på kjensla av at den var god å ha da eg sykla opp nokre j.....e bakkar forleden år! Den vart brukt av noen som rodde frå Bergen til Island, trur eg, og vi hadde fått litt av overskuddslageret. Kanskje mjølkeaktig konsistens.... Klarer ikkje å finne det med googling og er takksam for svar.

Jeg var på Island i fjor sommer og fant ikke noe som kan passe til beskrivelsen. Kan det tenkes at det ikke er direkte energy drink som Red Bull eller Burn, men en slags shake eller noe som kan dra seg litt mer inn mot kosttilskudd? Husker jeg var overrasket over hvor mange kostbutikker de hadde, kan hende drikkene stammer fra en sånn :)

Lenke til kommentar

Enda en RB-klon?

Nei denne smaker vel appelsin :) Spider stammer fra USA, der er de heldigvis litt mer kreative når det kommer til smaker. I Europa ser man at Red Bull selger godt, og alle nystartere tror de vi selge best med noe som ligner på RB. I USA må nok Red Bull bøye seg i støvet for flere andre merker selv om de er store der også, dermed blir ikke rb-smaken like "eksklusiv" og man prøver å finne noe nytt.

Endret av crazylazyboy
Lenke til kommentar

Satser på at jeg finner den neste gang, var ikke veldig på leiting etter nye bokser denne gangen, har sett bilder av den tidligere en plass, men usikker på om det var fra svinesund (6mnd typ siden) :p

 

men kom over denne siden www.ps-energy.co noen som har sett eller hørt noe om denne? vil bare advare at det er en ekstremt dårlig hjemmeside :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...