Gå til innhold

Norges største energidrikksamling?


bubba96

Anbefalte innlegg

Satser på at jeg finner den neste gang, var ikke veldig på leiting etter nye bokser denne gangen, har sett bilder av den tidligere en plass, men usikker på om det var fra svinesund (6mnd typ siden) :p

 

men kom over denne siden www.ps-energy.co noen som har sett eller hørt noe om denne? vil bare advare at det er en ekstremt dårlig hjemmeside :)

Hvor mange bokser har du nå?  :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Satser på at jeg finner den neste gang, var ikke veldig på leiting etter nye bokser denne gangen, har sett bilder av den tidligere en plass, men usikker på om det var fra svinesund (6mnd typ siden) :p

 

men kom over denne siden www.ps-energy.co noen som har sett eller hørt noe om denne? vil bare advare at det er en ekstremt dårlig hjemmeside :)

Hvor mange bokser har du nå?  :)

 

 

som sagt, er jeg ikke like flink som CrazyLazy til å holde telling, men jeg er ganske sikker på at jeg har passert 1100 Bokser nå :)

Lenke til kommentar

Det er ny i norge nå som heter Power King. Små 0,3l bokser, men det rare er at de koster bare halvparten av andre energy drinks. Har samme koffein innhold (33mg/100ml) også. Koster bare 12-13kr boksen. Mens halvliters bokser med Burn ligger på 28,-

Og 0,5l redbull er 37,- av en eller annen grunn. Lurer på hva som gjør Powerking så mye billigere

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Det er ny i norge nå som heter Power King. Små 0,3l bokser, men det rare er at de koster bare halvparten av andre energy drinks. Har samme koffein innhold (33mg/100ml) også. Koster bare 12-13kr boksen. Mens halvliters bokser med Burn ligger på 28,-

Og 0,5l redbull er 37,- av en eller annen grunn. Lurer på hva som gjør Powerking så mye billigere

 

Den dukket vell opp i norske butikker for litt over et halvt år siden, jeg mener det er et svensk merke. Veldig populært på grensa, og grunnen til at den er så billig er vell for å selge med et mye mindre overskudd enn hva de andre griske merkene er, spesielt Red bull som selger mye kun pga navnet! en 250ml Burn ligger på ca 17 kr og en 485 ml koster ca 22 kr. RB er ikke noe jeg kjøper ofte spesielt pga overprising og jeg syntes rett og slett den smaker veldig likt mange andre billigere energidrikker, om ikke dårligere.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Lite som har skjedd den siste tiden, men idag fant en samler 3 nye energidrikker! tror ikke jeg vil avsløre hvilken før dere selv finner den, men kan gi hint om Redbull og Burn :) selv har jeg funnet en av disse 3, og det er Burn Zero med original flavour.

post-180894-0-43014000-1429918289_thumb.jpg

Syntes det er litt rart at boksen har blitt hvit, etter at de har endra fargen på ALLE de andre, samt at nå har den kommet i 355ml! 

 

men har også en nyhet til i samlingen, Golden Night Energy Drink fra Tyskland

post-180894-0-99155300-1429918361_thumb.jpg

 

Regner med å finne de 2 manglende nye boksene idag/imorgen(Lørdag), deilig å se at det kommer flere nyheter til Norge, spesielt RB. den andre "ukjente" boksen er fra Burn, og Norge er nok en gang første med denne smaken.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...