Gå til innhold

Norges største energidrikksamling?


bubba96

Anbefalte innlegg

Virker ( på meg ihvertfall ) bare som de prøver å få battery til å bli hypet opp.

 

Er vel samme smak som før, og utseendet bryr jeg meg svær lite om :p

 

Det er vell ganske nøyaktig det de gjør :) mer oppmerksomhet gir ofte mer salg :)

smaken er den samme, men utsende gjør at det blir en ny i samlingene våre :D

 

Ønsker det designet som var i sølv jeg, en slik boks ville skilt seg ganske ut i samlingen, mer enn den vi har.

 

Nå var vell 3 av 4 sølv :) håpet på nr 2 sist, og om det blir en av de andre konkurrentene denne gangen håper jeg på nr. 1

 

post-180894-0-81480400-1417302470_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Virker ( på meg ihvertfall ) bare som de prøver å få battery til å bli hypet opp.

 

Er vel samme smak som før, og utseendet bryr jeg meg svær lite om :p

 

Det er vell ganske nøyaktig det de gjør :) mer oppmerksomhet gir ofte mer salg :)

smaken er den samme, men utsende gjør at det blir en ny i samlingene våre :D

 

Ønsker det designet som var i sølv jeg, en slik boks ville skilt seg ganske ut i samlingen, mer enn den vi har.

 

Nå var vell 3 av 4 sølv :) håpet på nr 2 sist, og om det blir en av de andre konkurrentene denne gangen håper jeg på nr. 1

 

attachicon.gifpost-180894-0-77701900-1404199500.jpg

 

Haha oja jeg tenkte det var 3 gull og en sølv jeg. Liker nok 3-ern best

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vant enda en "konkurranse" som Battery hadde, denne gangen vant jeg denne t-skjorten :)

post-180894-0-57372900-1418665450_thumb.jpg

 

Var også i Oslo for et par dager siden, og fikk endelig tak i Rockstar Electric fruit mix!

post-180894-0-90672600-1418665563_thumb.jpg

tok turen innom "battert wall" når jeg først hadde tatt turen "helt" til Oslo :D

post-180894-0-62535100-1418665562_thumb.jpg

og en liten ekstra "julegave" da jeg mottok gaven jeg vant av Burn for endel tid siden, virket ikke veldig lovende når jeg hentet pakken, og jeg fikk den utlevert i en pose, og papiret var rødt og fuktig.

post-180894-0-29366100-1418665564_thumb.jpg

men alt ble bedre når jeg kom hjem og fant ut at det kun var 1 boks av 24 som var ødelagt!

post-180894-0-10599400-1418665563_thumb.jpg

En vennine av meg var også i USA for litt siden, og tok med seg 2 energidrikker med til meg. har kun bilde av den ene "Monster Sunrise" som er USA sitt svar på den europeiske "Monster The Doctor"

post-180894-0-49268900-1418665563_thumb.jpg

legger ved et bilde av den andre boksen når jeg finner den fra(gikk helt i glemmeboka)

 

har det skjedd noe nytt med deres samling ? :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Her er bilde av Absolutely Zero fra USA, liker den lyse lilla fargen, ser mye bedre ut den lyseblå fargen som er her i Norge.

 

Hørt at Monster fra Statene oftest smaker bedre enn den Europeiske (originale) lurer på om jeg smaker noe forskjell på denne og den Norske, tar et par bilder og poster min mening her når jeg får kjøpt meg en AZ.

 

post-180894-0-24991500-1419737429_thumb.jpg

 

- Legger til at han jeg leier hos er fra Texas, og fikk høre av kjæresten at han dro ditt nå over nyttår, og da utnytter jeg selvfølgelig muligheten til å spørre om han har muligheten å ta med et par bokser hjem. så nå venter jeg bare i spenning om han får med seg noe :))

Endret av Kentklausen
Lenke til kommentar

Trenger litt hjelp fra ekspertene her inne :)

 

Er på jakt etter noen energidrikker, og trenger hjelp til hvor jeg kan kjøpe dem.

 

Chillo Hemp Energy

NOS

Xyience

 

Her i Norge tviler jeg på at du finner noen av disse.

 

Jeg var heldig og kom over NOS i en amerikansk bilsjappe i byen. ellers må du mest sannsynlig til statene eller i amerikanske importbutikker i utlandet. at det er en butikk i Slovakia om jeg ikke tar feil som har latterlig godt utvalg av amerikanske energidrikker.

 

Chillio kom kjærsten min hjem med fra Tsjekkia, og en venn tok den med fra Spania. så finnes nok i div butikker i Europa. er vell hovedsakelig fra Østerrike(?)

 

Xyience vet jeg veldig lite om, vet den selges i USA, men ikke om den er her i Europa.

 

Alle er mulig å skaffe på Ebay for en latterlig høy portopris.

Lenke til kommentar

Noen energidrikker er beder enn ingen energidrikker :D og Monster AW edition er jo awsome! samme med Red bullen du har funnet! :o

 

Har nettopp bestilt en tur Ungarn nærmere bestemt Budapest til Februar ! :D der vet jeg det finnes masse energidrikker, har veldig mange av de, men regner med å finne endel nye også :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...