Gå til innhold

Norges største energidrikksamling?


bubba96

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har prøvd Urge Intense Red Sting?

Står ute av produksjon, så får vel aldri testa den, kan ikke huske jeg så den noen gang heller.

 

Ser heller ikke Wild Mango i butikkene lengere, er den og på vei ut kanskje? Den er virkelig god synes jeg hvertfall.

 

Jeg har faktisk 2 fulle Red Sting akkuratt nå, husker ikke helt hva den smakte, men en av de jeg har skal til CrazyLazyBoy, og han tror jeg kommer til og smake på den :p (han har vel også smakt den tidligere)

 

i Urge intense serien har vi disse :)

post-180894-0-62169600-1416165875_thumb.jpg

 

Red sting (best før 061011)

Infero (best før 25.01.13

Triple rush (Venstre) (best før 230710)

Triple rush (Høyre) (best før 040714)

Wild mango (best før 280114)

 

Vet at de 2 Urge intense er veldig like - men dere kan se forskjellen helt nederst ved "triple rush"

Leter etter Wild mango selv, likte den ikke i det hele tatt.. men veldig kjekt å ha et par bytte bokser :) så vil nok tro dette var nok en fjasko fra Urge serien (min favoritt var Infero)

Endret av Kentklausen
Lenke til kommentar

For 2-3 år tilbake så kjøpte jeg et par drikker som heter Grasshopper på svinesund.

 

De smakte litt lime\kiwi og var skikkelig gode. Kom på 250 ml bokser. Har slitt med å finne de igjen i norge, noen som har sett de?

 

 

Fant de fram fra samlingen min, ser de har norsk og svensk pant. men aldri sett de her i Norge. mener også at Grazzhopper Energy er fra Danmark og at de lengre ikke eksisterer. :( har fortsatt Tropical Citrus og Classic igjen fulle :)

 

post-180894-0-53630100-1416167504_thumb.jpg

post-180894-0-92558000-1416167505_thumb.jpg

Endret av Kentklausen
Lenke til kommentar

Jeg husker smaken av Red Sting ganske godt men jeg har vanskelig for å forklare hvordan den smaker. Grazzhopper har jeg faktisk ingen av, da jeg startet å samle i 2010 var de allerede vanskelig å få tak i.

 

Jeg er hjemme fra en tur til Romania hvor det ble 26 nye energidrikk til samlinga. Her er bilder av alle + One 500ml som jeg fant litt før jeg reiste. Oppe i 1463 totalt nå :)

 

10808691_1552060545010586_1587021878_n.j

Lenke til kommentar

 

Noen som har prøvd Urge Intense Red Sting?

Står ute av produksjon, så får vel aldri testa den, kan ikke huske jeg så den noen gang heller.

 

Ser heller ikke Wild Mango i butikkene lengere, er den og på vei ut kanskje? Den er virkelig god synes jeg hvertfall.

 

Jeg har faktisk 2 fulle Red Sting akkuratt nå, husker ikke helt hva den smakte, men en av de jeg har skal til CrazyLazyBoy, og han tror jeg kommer til og smake på den :p (han har vel også smakt den tidligere)

 

 

 

HMMMM hva skal du med den siste da? :p

 

Hvis du vil selge den kan du jo sende meg en pm =)

Lenke til kommentar

Tror ikke jeg kommer til å selge Red Sting med det første, har endel andre som er interessert i den også :)

 

Fikk en tilsendelse med 33 nye Rockstar fra USA! riktignok er en av de ikke en energidrikk men en relax drikk :) (advarer at man kan bli søvnig av og drikke den, og at det ikke anbefales å kjøre bil etter du har drekt en)

 

post-180894-0-40943600-1416998514_thumb.jpgpost-180894-0-22014700-1416998517_thumb.jpg

 

Tenk å ha dette utvalget med rockstar i Norge! hadde heller ikke gjort noe med disse 24oz/710ml boksene og skrukork (finnes også på monster)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvor handler du drikkene?

 

Skulle gjerne hatt en relax til dama, men ser frakten er så inni hampen dyr.

1 boks = 100 kroner i frakt mens selve boksen koster 80-90.

 

Handler oftest på ebay, eller av andre samlere :) betalte 125 kr for 33 bokser, men frakten var på ca 300 kr! riktignok er alle boksene tomme, tørr ikke tanken på frakten hadde vært for fulle.

 

Tror crazylazyboy har brukt denne engang, men de har et greit utvalg :)

Drink4You

 

de har også litt å velge i her :)

Americanfizz

Lenke til kommentar

Drink4you.de har et godt utvalg og frakten er vel noe billigere enn den vil være fra USA. Problemet er at selve drikkene er så inni hampen dyre. Om man vil ha fulle bokser fra USA må man nesten bare bite tenna sammen og betale det det koster. Bare husk at det lønner seg å kjøpe flere i slengen. Etterhvert som vekta blir høyere så er vektklassene større.

Eksempelvis:

1-2 bokser: 40$

3-4 bokser: 45$

5-9 bokser: 53$

10-20 bokser: 67$

 

Derfor er det alltid lurt å vurdere å kjøpe mer enn en boks, og sjekk hvor mange man faktisk kan få for samme pris på frakten. Jeg bestilte vel over 20 bokser fulle, et greit antall synes jeg

Lenke til kommentar

Derfor er det alltid lurt å vurdere å kjøpe mer enn en boks, og sjekk hvor mange man faktisk kan få for samme pris på frakten. Jeg bestilte vel over 20 bokser fulle, et greit antall synes jeg

 

Hva var ca prisen for 20 bokser+ frakt da du kjøpte ?

 

Nå kommer jo også denne forferdelige nye tollregelen... dette gjør at det blir mye dyrere ved kjøp av få bokser fra USA. Jeg hadde vært mer fornøyd med den regelen som var.

Lenke til kommentar

 

Derfor er det alltid lurt å vurdere å kjøpe mer enn en boks, og sjekk hvor mange man faktisk kan få for samme pris på frakten. Jeg bestilte vel over 20 bokser fulle, et greit antall synes jeg

 

Hva var ca prisen for 20 bokser+ frakt da du kjøpte ?

 

Nå kommer jo også denne forferdelige nye tollregelen... dette gjør at det blir mye dyrere ved kjøp av få bokser fra USA. Jeg hadde vært mer fornøyd med den regelen som var.

 

Ser nå at jeg bestilte 47 bokser :dribble: Det er 2 år siden så det har blitt glemt litt. Men jeg synes fortsatt 20 er et greit kjøp på en lik butikk altså!

 

De 47 boksene kostet tilsammen 250Euro/2100kr uten frakt som jeg slapp fordi det var gratis frakt til hele Tyskland i en uke og jeg sendte til noen bekjente som skulle hit noen uker senere. Da slapp jeg både toll (tørr ikke tenke på den regninga) og frakt.

 

Man ser greit at dette er hinsides dyrt, og man skal være interesert for å gjøre det. Jeg angrer alikevell ikke stort fordi mange av boksene har mye å si i samlinga og jeg hadde ikke hatt de ellers. Fikk også mange fantastiske smaker å prøve :)

Endret av crazylazyboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...