Gå til innhold

- Uhyggelig lyd går verden rundt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Jeg har hørt noe lignende i Trondheim flere ganger den siste tiden uten at jeg tenkte noe over det før jeg så tråden. Tror fortsatt bare det er noe høylytt arbeid kombinert med helikopteraktivitet, men lyden lignet endel på den fra Youtube-klippet.

 

Jepp. De driver og sprenger ut tunneler til nye E-6 som er del av Miljøpakken. Disse sprengningene har pågått siden 2010. Selv har jeg ikke hørt noe slikt, ikke samboeren som tilbringer nesten hele ukedagene utendørs i forbindelse med jobb og hobby. Heimevernet/sivilforsvaret pleier teste flyalarmen sånn én gang i året da. Dén har jeg hørt.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Åpenbaringen 8, 7 Den første engelen blåste i basunen. Da kom det hagl og ild, blandet med blod, og det ble kastet på jorden. En tredjedel av jorden gikk opp i flammer, og tredjedelen av trærne brant opp sammen med alt det grønne gresset.

 

Jeg tror virkelig dette er som bibelen sier Guds basun, nedtellingen har begynt Jesus komme står for døren er du rede?

 

Det er ikke skremsel ialle fall ikke for oss som har valgt Jesus som vår frelser.

 

Tilsammen så skal det være 7 basuner som skal bli blåst. Er du en frafallen eller lunken kristen? Dette er en oppvekker om du da ikke har forherdet ditt hjerte. Til alle dere andre som ikke tror, Jesus har gjort alt ferdig for deg på korset du må bare ta imot! Si ja til Jesus i dag for vi har kanskje ikke morgendagen å gjøre det på.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Beklager at jeg drar dette opp igjen med dette er min nest siste natt i Spania.. Det var en INTENS(!) lyd som vaket over himmelen i natt.. Jeg hørte lyden 10-11 ganger men siste gangen "ga" den seg... Aller først tenkte jeg st dette måtte være en lastebil med slitte bremseklosser. Men da jeg hørte den sp mange ganger kan det umulig ha vert det. Fikk en av lydene på opptak og begynner å grine når jeg hører på det nå. Så jææævla ekkelt. Jeg skal laste det opp når jeg kommer hjem

Lenke til kommentar

Beklager at jeg drar dette opp igjen med dette er min nest siste natt i Spania.. Det var en INTENS(!) lyd som vaket over himmelen i natt.. Jeg hørte lyden 10-11 ganger men siste gangen "ga" den seg... Aller først tenkte jeg st dette måtte være en lastebil med slitte bremseklosser. Men da jeg hørte den sp mange ganger kan det umulig ha vert det. Fikk en av lydene på opptak og begynner å grine når jeg hører på det nå. Så jææævla ekkelt. Jeg skal laste det opp når jeg kommer hjem

Aldri hørt om det fenomenet her før, håper å få føre det du tok opp :ohmy:

Lenke til kommentar

Hvem vet.. det finnes masse klipp fra nettopp utenomjordinger og kontakt. Som med alt annet finnes det fake, men det er seriøst masse ekte som jeg vil kalle det. Hvordan kan flere titalls barn fra en internasjonal skole i Afrika bli borte midt på lyse dagen, og alle kommer tilbake med lik informasjon. Kanskje jeg skal lage en tråd om det, veldig interessant

 

Sjekk ut klippet hvor over 60 skolebarn ble borte HER

 

Fint om noen kan fortelle meg hvordan jeg direkte kan legge ut youtube-klipp

Endret av Jahdu
Lenke til kommentar

Jeg drar hjem i morgen. Poster det på mandag. Det var helt jævlig. Hørtes ut som en lastebil med dårlige bremseklosser... Trodde det var det første gangen, men sp hørte jeg det 15 ganger...

 

Nå ble jeg litt nysgjerrig ja :) Såg igjennom klippet over her, er virkelig uhyggelige greier ja! Hadde glemt denne saken fra 2011 gitt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...