Gå til innhold

Dark Souls-tråden


negnirty

Anbefalte innlegg

Takk for svar! Hjalp hun med spaken og fikk utforsket innover der, men måtte gi opp i det tåkete området med de usynlige typene, det ble litt for meget!

bare kjøp ring of whispers hos katten i majula så kan du både se dem og få lock on, og bare hold deg til venstre så kommer du frem til slutt

 

Alt respawner.

Vet ikke om det er tilfellet med kister og, men alt som ligger på corpses kommer også tilbake.

alt utenom jernkister, merchant items og npc respawner, og man går til ng+ eller ++ kommer litt ann på når du bruker dem

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har knighten som ligner på Solaire noen mening i dette spillet? Har sett han furte 3 forskjellige steder. Endte med at jeg drepte han i forest og giants når jeg satt meg fast i spillet. Alikevel har jeg sett den samme fyren 2 ganger seinere.

 

 

Jeg har forøvrig ikke vært warrior of sunlight å prøvd å snakke med han.

Endret av Siimmeenn
Lenke til kommentar

Ikke bestemt meg for om jeg skal skaffe spillet, eller ikke.

 

Anbefaler dere spillet for meg?

 

Personlig holder jeg Baldurs Gate 2 Shadows of Amn, som mitt favoritt RPG (Samt et av mine favorittspill noensinne)

 

I tillegg liker jeg Dragon Age, Skyrim, Oblivion og til dels det første Mass Effect spillet. Men jeg hater japanske RPG spill (Ala Final Fantasy).

 

Så.. Ut fra det jeg har sett av Dark Souls 2 via nettet, så virker grafikken rimelig dårlig (Uten at det betyr noe : Gameplay > Grafikk), samt at det er minimalt med dialog-options/interaktivitet med NPC's - Story dreven?

 

Stemmer dette?

 

Anbefales Dark Souls 2 for en hardcore "vestlige RPG" fan?

Endret av soldatfrank
Lenke til kommentar

Souls-spilla er actionspill med et ganske robust rollespillsystem i bunn. Det har mer til felles med Symphony of the Night enn Baldur's Gate, så om det er rollespilling du er opptatt av så er ikke Dark Souls det du er på jakt etter.

Men herligheten, spilla er jo råbra, og jeg vil tro at om du liker spill som Baldur's Gate, så er det en sjans for at du blir hekta, selv om de to seriene ikke er helt sammenlignbare. Du kan jo eventuelt skaffe et av de to første spillene i serien for å teste ut.

Lenke til kommentar

Verken Final Fantasy eller Baldur's Gate ligner noe nevneverdig på Dark Souls. Symphony of the Night er en god sammenligning, samme er nyere Zelda (kampsystemet er ikke helt ulikt) og Diablo (forholdsvis minimalistisk dungeon crawl). Veldig enig i at man først og fremst må se på det som et actionspill. Om man ikke trives med kampsystemet får man lite ut av Dark Souls.

Lenke til kommentar

Er han? Var tom for healing osv og bare spammet lightning spear på han. Fikk han ned 20% på første..

 

Edit: leste nå at jævelen dropper 120.000 sjeler. Det er en som skal dø i kveld iallefall, det er helt sikkert.

 

Holder på å utforske hendelsene bak kings gate i forest of giants. Skal fullføre det i kveld og se hva som skjer :)


Må si at etter jeg har kjørt dex / faith så vil jeg aldri kjøre full melee igjen. Det er så sabla deilig å kunne ta bosser på range når det trengs.

Endret av Siimmeenn
Lenke til kommentar

Jeg takket høyere makter da jeg oppdaget at jeg kunne snakke med Ancient Dragon. Da jeg først så ham, så jeg for meg at jeg kom til å slite med ham. Skal forsøke å drepe ham, men venter til jeg har spilt gjennom de minnene.

 

Er interessert i å få tak i flere Souls of a Giant for å gjøre Vendrick svakere.

Lenke til kommentar

Hei!

kan noen fortelle meg noe så enkelt som hvordan jeg equipper "Ring of Restoration"?

Jeg har funnet den og har holdt på i en times tid uten å klare å sette den på! :hrm:

LOL!

Frustrert! :xmas:

 

Inne på equipment oversikten har du fire ring plasser øverst til høyre. Trykk inn på en av disse å velg ringen du vil equippe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...