Gå til innhold

Dark Souls-tråden


negnirty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hva den store dronningmauren eller hva det nå er i The Gutter er for noe? Fikk ikke gjort noe med den så drepte den, mulig det var veldig dumt, men fant altså ikke ut hva den gjorde.

Ellers så lurer jeg på hva man kan gjøre med de statuene som står rundt om kring? Fant en i nærheten av Majula inne i noen ruiner, hvor statuen blokkerer en spake man skal kunne dra i, og en annen statue fant jeg som blokkerte døra inn til en bonfire.

Lenke til kommentar

Noen som vet hva den store dronningmauren eller hva det nå er i The Gutter er for noe? Fikk ikke gjort noe med den så drepte den, mulig det var veldig dumt, men fant altså ikke ut hva den gjorde.

Ellers så lurer jeg på hva man kan gjøre med de statuene som står rundt om kring? Fant en i nærheten av Majula inne i noen ruiner, hvor statuen blokkerer en spake man skal kunne dra i, og en annen statue fant jeg som blokkerte døra inn til en bonfire.

 

Du kan finne et item som heter Fragrant Branch of Yore, som du kan bruke for å 'av-statuere' disse stakkars folkene som er steinet. (Høhø) Vær dog oppmerksom på at det kan være vanskelig å komme over disse kvistene du kan bruke, så velg de som er bra for progress først.

 

Han du fant foran et bonfire f.eks, kan du bytte inn boss-souls og en liten mengde normal soul-currency for et våpen og/eller spells. Den som står foran den spaken du kan dra i er en pyromancy-trainer, så om du driver med den slags, kan det være greit å få løs ho og. Du har dog en pyromancy-trainer til, men han selger ikke spells så vidt jeg kan se. Pyromancy-spells vel og merke.

 

 

Endret av Kverulantus
Lenke til kommentar

Huff, du kan jo bruke bonfire ascetics som nevnt over her når du får tilgang på det..


Må si spillet absolutt møter til forventningene og virker som en god blanding av både demons og dark souls. Men jeg må si at det har vært litt for mange bosser jeg tar på første forsøk. Jeg tok nettopp glass looking knight på første uten å være under 50%. (dex,faith build)

 

 

Noen som kan gi meg et varseltegn jeg bør se etter så jeg vet når jeg avslutter spillet? Har lyst til å utforske så mye som mulig før jeg runder av første omgang. Evt navn på siste boss.

Endret av Siimmeenn
Lenke til kommentar

Huff, du kan jo bruke bonfire ascetics som nevnt over her når du får tilgang på det..

 

 

Må si spillet absolutt møter til forventningene og virker som en god blanding av både demons og dark souls. Men jeg må si at det har vært litt for mange bosser jeg tar på første forsøk. Jeg tok nettopp glass looking knight på første uten å være under 50%. (dex,faith build)

 

 

Noen som kan gi meg et varseltegn jeg bør se etter så jeg vet når jeg avslutter spillet? Har lyst til å utforske så mye som mulig før jeg runder av første omgang. Evt navn på siste boss.

 

Du kan fortsette å utforske etter du har drept siste boss. Du bare spawner i Majula igjen etter rulleteksten så velger du selv når du vil begynne NG+

Lenke til kommentar

Klasser har ikke lite å si i Souls-spillene, men hvilken klasse valgte dere? Valgte Cleric denne gangen, og begynner å nærme meg slutten av spillet nå, og ønsker å starte en ny karakter så jeg kan veksle mellom NG og NG+ med hhv. ny og gammel bruker.

 

Og av en eller annen grunn har jeg nærmest bestemt meg for å spille som Explorer, selv om det er langt fra den mest effektive figuren i starten. Men jeg føler liksom at det bare er den riktige klassen å spille som ved neste gjennomspilling - mest av rollespillårsaker (jeg lager en slags forhistorie for meg selv om figuren min osv.).

 

Og bruker noen av dere hexes, og isåfall; er det verdt å bruke så mange levler på både faith og int?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...