Gå til innhold

Dark Souls-tråden


negnirty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som vet om en bonfire i nærheten av edderkopp bossen? Må jo løpe en halv mil hver gang. Er 1 låst dør i "kirka" rett før jeg kommer inn til spindelvevet.

 

 

Føler jeg nesten har litt for mange veier å gå etter jeg kom inn til pharos :o

 

 

edit: må si jeg irriterer meg litt over editen de har gjort på basilisk. Fy fader så dum den ser ut, og er enda mer irriterende enn før.

Det er litt langt, men det går ganske kjapt om du lar være å drepe fiender på veien.

 

Fra Bonfire etter forrige boss, dropp ned til rommet du møtte Pate og Craighton, fortsett ut bakveien og ignorer fiendene som står med ryggen til og bare sprint videre. Lur ut fienden som står vakt ved stigen før du springer inn og klatrer opp stigen, her er du trygg siden ingen av fiendene kan klatre opp stigen etter deg. Du kan nå enten bare droppe ned på spindelvevet på venstresiden av rommet og sprinte mot bosståka eller ta deg av edderkoppbakholdet hvis du har tenkt å tilkalle assistanse.

 

Lenke til kommentar

Edderkoppen var jo relativt lett..

 

Bare jeg som ikke så snora som gjør at du kan åpne døra for å komme inn til "heides"? Tror jeg burde ha vært der for lenge siden da jeg drepte de 3 bossene jeg har møtt så langt på første forsøk.

Hadde aldri sett snora hvis det ikke hadde vært hint fra andre spillere som skrev "visions of lever"

 

Var jo veldig hyggelig å møte

Ornstein

igjen også

Endret av Siimmeenn
Lenke til kommentar

Jeg har kindla 3 gamle (Husker ikke engelske ordet) bonfires. Så det var det eneste stedet jeg hadde igjen.. Må si jeg syntes det ikke har vært noen spesielt interesante miracles å få tak i så langt. Er kun det samme som i ds1 , men håper jo på WoG :)


Joinet "The Blue Sentinels" og nå har den ellers deilige dama mi fått en bollesveis. Har dette en sammenheng? Så ikke noe før jeg tok av meg hjelmen, ser helt idiotisk ut.

 

Klaget litt innvendig på mangel på NPC'r i spillet, men etter jeg har vært innom Heides tower og hele pakka som hører med i ettertid så er det jo strødd med NPC'r. :)

Endret av Siimmeenn
Lenke til kommentar

Et lite tips for folk som har lyst på unike sett med rustninger:

han som selger skjold og rustninger rett ved det store hullet i Majula får et betraktelig større utvalg av rustninger hvis du bruker 16 000 souls i butikken hans. Du får også et gratis sett hvis du snakker med ham med 0 sjeler på kontoen.

 

Lenke til kommentar

Hva slags fiender befinner seg i tåken i Shaded Woods?

 

Klemte veggen på venstre side og var livredd for at noe skulle dukke opp og angripe meg, men det gikk bra, og jeg møtte på

Vengarl, hodet uten kropp

. Morsomt, og interessant samtale kunne han også tilby. Liker at alle NPC-ene man møter er snakksalige, og at de alle virker å ha noe som er verdt å lytte til om man er interessert i lore.

Lenke til kommentar

Hva slags fiender befinner seg i tåken i Shaded Woods?

 

Klemte veggen på venstre side og var livredd for at noe skulle dukke opp og angripe meg, men det gikk bra, og jeg møtte på

Vengarl, hodet uten kropp

. Morsomt, og interessant samtale kunne han også tilby. Liker at alle NPC-ene man møter er snakksalige, og at de alle virker å ha noe som er verdt å lytte til om man er interessert i lore.

Han må vel besøkes. Har ikke møtt han enda :)

 

Men lurer fremdeles på hvorfor jeg aldri blir invadet av andre spillere ? Jeg spiller online.

Endret av Siimmeenn
Lenke til kommentar

Hmm, som jeg skrev tidligere så byttet karakteren min sveis. Nå er jeg brått MANN. hva faen? Noen som vet hvordan jeg kan reversere dette?


edit var ikke en bug

 

 

Legg deg i kista ved de 2 hvite beistene i tutorialen. Så skifter du automatisk kjønn.

 

Endret av Siimmeenn
Lenke til kommentar

Stoppet og lese etter 2. avsnitt, rett etter der han sier "Når menyen ikke lukker seg automatisk"(Hvilke spill lukker menyer seg automatisk i, egentlig?) og at noe "tydeligvis er alvorlig galt" siden man kan løpe mens menyen er oppe - Noe man forsåvidt kunne i Dark Souls også(Som anmelder påstår å ha spilt i flerfoldige timer). Han klarer også å lire av seg at "bosser som du har dødd på 30 ganger" også vil respawne når man rester ved Bonfire. Dette er jo ikke bare feil, det er en direkte løgn han må ha fundert lenge på om han skulle ha med i anmeldelsen eller ikke - Fordi han påstår jo å ha spilt spillet....?

 

Forøvrig var jo ikke dette overraskende iom. at anmelder postet et par innlegg i tråden her for en ukes tid siden også - Allerede da gikk det ganske fort opp for meg at han er typen som burde holde seg til Spyro og den type spill, rettet mot de som er litt yngre og/eller har litt mindre der oppe.

Endret av Rottingflesh
Lenke til kommentar

Er i andre eller tredje siste plass i Dark Souls 2!

Hele eventyret er snart over, gjettom jeg skal ned i New Game+. Da går jeg for å samle det som skal til å få bedre equipment, magic osv.

 

Om man skal ta noen bosser en gang til i samme playthrough må man ha Bonfire Ascetic, noe jeg har gjort på 7 bonfires allerede.

 

Vendrick er en stygg valgfri boss, når jeg kun funnet en Giant Soul som gjør at hans forsvar blir mindre.

Man burde skaffe seg 5 av disse før du skal slåss mot denne jævelen.

Endret av iL ImMorTaL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...