Gå til innhold

Dark Souls-tråden


negnirty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er overbevist om at jeg vil like spillet. At jeg ikke tror det blir like vanskelig som forgjengerne var ikke ment som kritikk, men analyse. Jeg er blant dem som mener Souls godt kan ha vanskelighetsgrader, slik at flere kan oppleve noen av de beste spillene som er laget til denne generasjonen i tillegg til at de som vil ha det vanskeligst mulig kan starte med en høyere vanskelighetsgrad enn de gjør i dag. Vinn-vinn for alle.

Lenke til kommentar

Ditto, fant det i postkassa klokka tolv. Kjekt med hjemmekontor, men blir vel enten kveldsarbeid eller en lang fredag da. :p

 

Virker lovende så langt, men vanskeligere enn jeg hadde trodd, siden jeg startet som den nye wanderer-ekvivalenten. Var så vant til å gjemme meg bak skjoldet, som jeg nå altså ikke starter med, at ting ikke gikk så bra. Fikk endelig plukket opp en buckler, så tror jeg holder fast på den til jeg føler jeg er moden nok til å teste dual wielding igjen. :p

Lenke til kommentar

Har spilt det ca 25 timer siden tirsdag. Må si at jeg hygger meg mer med dette enn jeg gjorde med de to andre Souls spillene etter like lang spilletid. Vet ikke om dette er fordi jeg er bedre til å spille dem nå, eller om DS2 faktisk er mye bedre. Er noen ting jeg ikke liker, fks. hvor mye man blir staggered når man blir truffet! Tror kanskje jeg er en plass mellom 60-70 prosent gjennom spillet nå (om jeg ser på hvor mange av de forskjellige "hovedsoulsene" jeg skal skaffe) og koser meg ennå skikkelig mye, selv om jeg av og til har lyst å ødelegge kontrolleren!

Synes spillet ser sikkelig bra ut også og har ikke lagt merke til dårlig fram rate selv. Spilte Dark Souls på PC, og jeg synes ikke DS2 på PS3 ser veldig mye dårligere ut, faktisk tvert om ofte. Dette kan ha mye å gjøre med design og hvordan kunstrettning spillet har tatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er et par timer inn i DS2 på 360 nå, og det virker knallbra. Hadde egentlig tenkt til å vente på pc-versjonen, den er forhåndsbestilt, men jeg klarte ikke vente i frykt for spoilers. Så langt virker verdenen veldig interessant, og det er noen åpenbare koblinger til DS1. Usikker på om jeg synes det er lettere eller vanskeligere enda, men enkelt er det ihvertfall ikke.

 

edit:

Er noen ting jeg ikke liker, fks. hvor mye man blir staggered når man blir truffet!

Hele staggered-systemet har visst blitt endret litt på mtp hvordan en forhindrer det. Poise har en egen stat som må levles opp(ADP?), det holder ikke kun med godt skjold lenger. Hvor mye det faktisk har å si vet jeg ikke.

 

Synes spillet ser sikkelig bra ut også og har ikke lagt merke til dårlig fram rate selv. Spilte Dark Souls på PC, og jeg synes ikke DS2 på PS3 ser veldig mye dårligere ut, faktisk tvert om ofte. Dette kan ha mye å gjøre med design og hvordan kunstrettning spillet har tatt.

Jeg har også lagt merke til dette. Lurer på om det kan ha noe med at From påstår de har ledet designet av spillet på PC-versjonen, og ut ifra hva jeg kan forstå er det langt lettere å 'porte' fra Pc til 360 og visa versa. Om det skulle stemme gleder jeg meg veldig til Pcrelease!

Endret av Deadringer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...