Gå til innhold

[Løst] Hva skjer her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om dette er rette forumet,men noe har skjedd på digit de siste dager..som når en går inn på forumet,vises siden over sine bredder på min skjerm.Helt normalt på forsiden.Her på forumet må jeg nå klikke hjem ikonet for så å gå inn på bokmerker for å komme til bake til forsiden av digit????

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nederst under innleggene kan du velge forum-skin og språk i rullergardinmeny. Sett det til Digit.

Hjalp det?

edit: prøvde det selv og ser problemet. Skal nevne det for noen admins eller noe.

Endret av L4r5 waits for alice
Skrevet

Nederst under innleggene kan du velge forum-skin og språk i rullergardinmeny. Sett det til Digit.

Hjalp det?

edit: prøvde det selv og ser problemet. Skal nevne det for noen admins eller noe.

Jøss da virket men måtte velge diskusjon.no.

Takker for hjelp :thumbup:

Skrevet

Det er jo tydeligvis noe bugget med Digit-skinnet. Sa fra på Intraforumet for oss medarbeidere så setter de forhåpentligvis Drift på saken. (Jeg har ikke tilgang til tekniske ting)

Skrevet

Det er jo tydeligvis noe bugget med Digit-skinnet. Sa fra på Intraforumet for oss medarbeidere så setter de forhåpentligvis Drift på saken. (Jeg har ikke tilgang til tekniske ting)

Tror også det med bugget :thumbup:

• Opprett ny...