Gå til innhold

PL: Liverpool - Wolves

Smågal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det Carroll gjør på trening for tiden ? Det må være en grunn til at han får spille gang på gang. Men den kampen vi trengte han starta han ikke, Stoke....

Han begynner jo etter hvert å få mye god bevegelse i spillet vårt. Trenger egentlig bare tid, og det er nettopp det han får :)

I motsetning til flere syntes jeg han gjorde en grei jobb som høyremidt mot Spurs(?) og.

Skrevet

Synes også han var det eneste lyspunkt på en svart dag mot Tottenham. Greit lag, og super benk. Satser på at Gerrard får noen minutter nå, og starter borte mot Everton neste helg.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Vinner denne, skulle ønske å se andre navn på start-ellver'n,

men jaja.

Skrevet

Elendig laguttak som vanlig.Hvor er Bellamy og Kuyt.Hvorfor starter henderson og adam foran Spearing.hva med maxi.Carroll hadde ikke fortjent å spille fra start

Tipper på skade på Kelly

Haha, vil du at Spearing og Lucas skal spille sentralt? Mye kreativitet der ass.

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Håper Carroll får et aldri så lite gjennombrudd i dag.

Skrevet (endret)

Der fikk jeg endelig ordna sumoen min, kjøpte gull for 3 måneder på tilbud nå (399=løp og kjøp).

Lagoppstillingen gjør meg skeptisk, så jeg håper på det beste. Heldigvis ikke like ille følelse som før Tottenhamkampen, tenker det blir uavgjort eller en svak seier.

Endret av Jesus of Suburbia
Skrevet

Elendig laguttak som vanlig.Hvor er Bellamy og Kuyt.Hvorfor starter henderson og adam foran Spearing.hva med maxi.Carroll hadde ikke fortjent å spille fra start

Tipper på skade på Kelly

Haha, vil du at Spearing og Lucas skal spille sentralt? Mye kreativitet der ass.

Ikke akkurat vært spesielt bra med adam å lucas heller så,hvorfor ikke :p

Skrevet

Greit med et tidlig mål. Forhåpentligvis vil dette skape en liten ro i Liverpool som faktisk kan begynne å spille fotball, istedenfor å hamre ballen opp mot Carrol som man ofte ser at lag gjør når man har en en spiss med de høydemeterne som Carrol har :)

Skrevet

Hjelpemeg for en møkkafotball. Går så sakte at jeg er sikker på at spongbob kunne brillijert på midten. Nei, dette var såpass grusomt at jeg må ty til Arsenal kampen. Hjelper selvsagt ikke at dere leder takket være et defelctionskudd heller.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...